Gmina Mirsk zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego poziom dostępności cyfrowej
Na stronie internetowej kontrast spełnia wymagania WCAG na poziomie AAA.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Alicja Jaszczyszyn
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Alicja Jaszczyszyn.
E-mail: rodo@mirsk.pl
Telefon: 756222169
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Budynek Urząd Miasta i Gminy Mirsk znajduje się przy Placu Wolności 39. Budynek jest obiektem 3 kondygnacyjnym. Na 1 i 2 piętrze budynku A Urzędu znajdują się biura Burmistrza oraz Sekretarza, Referat Finansowy oraz większość samodzielnych stanowisk pracy. Biuro Straży Miejskiej oraz stanowiska ds. remontów, inwestycji, zarządzania kryzysowego i gospodarki komunalnej znajdują się na parterze w budynku B Urzędu. Na parterze budynku A znajduje się również Biuro Informacji Turystycznej, gdzie można uzyskać wszelkie potrzebne informacje oraz stanowisko przy którym można oczekiwać na pracownika, w przypadku niemożności dotarcia do danej komórki.
Dostosowanie korytarzy
Korytarze dostępne dla osób niepełnosprawnych.
Dostosowanie schodów
Brak dostosowania schodów.
Dostosowanie wind
Brak wind.
Dostępność pochylni
Brak pochylni.
Dostępność platform
Brak platform.
Dostosowanie parkingów
Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych - bezpośrednio przy budynku A Urzędu znajduje się 1 miejsce, przy budynku B Urzędu również jest 1 miejsce.
Prawo wstępu z psem asystującym
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dostępność informacji głosowych
Brak informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych
Brak pętli indukcyjnych.
Dostępność tłumacza języka migowego
Brak.
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 kwietnia 2020 07:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2599
20 września 2022 12:11 (Radosław Kuźniar) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
25 marca 2022 14:08 (Radosław Kuźniar) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
25 marca 2022 14:08 (Radosław Kuźniar) - Aktualizacja deklaracji dostępności.