Ogłoszenie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
ds. księgowości budżetowej
1) Urząd Miasta i Gminy
plac Wolności nr 39
59-630 Mirsk
2) Stanowisko ds. księgowości budżetowej (1 etat)
3) Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie lub wyższe preferowane ekonomiczne,
2. Obywatelstwo polskie,
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. Brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. Nieposzlakowana opinia.
4) Wymogi dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej,
2. Umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych (Exel, Word, Internet Explorer),
3. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność i obowiązkowość przy realizacji zadań.
5) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie ewidencji i sporządzanie PIT R dot. wypłat diet radnych i sołtysów oraz zestawień zbiorczych PIT 8B i 8A,
2. Prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych, księgowanie przypisu, wpłat oraz wystawianie wezwań do zapłaty i prowadzenie egzekucji,
3. Sporządzanie przelewów bankowych i dekretowanie dokumentów księgowych,
4. Planowanie i rozliczanie funduszu sołeckiego.,
5. Prowadzenie dokumentacji i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego,
6. Prowadzenie spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi,
7. Sporządzenie pism dotyczących spraw prowadzonych w Referacie Finansowym na polecenia Skarbnika Gminy,
8. Sporządzanie list wypłat diet dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych,
9. Opracowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych przez siebie spraw; wykonywanie uchwał i zarządzeń,
10. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązującego na stanowisku pracy,
11. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw.
6) Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV),
2. List motywacyjny,
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (kwestionariusz można otrzymać w Urzędzie Miasta i Gminy w Mirsku u Inspektora ds. kadr pokój nr 11 lub pobrać ze strony http://bip.mirsk.pl),
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności (np. referencje, świadectwa pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej” w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, plac Wolności nr 39, pokój nr 1 w godzinach pracy Urzędu, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, plac Wolności nr 39, 59-630 Mirsk z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej” (w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego).
Termin składnia dokumentów do dnia 19 października 2012 r.
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym terminie składania dokumentów nie będą rozpatrzone.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona ma stronie Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.mirsk.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, plac Wolności nr 39.
Wymagany dokument: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk