Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk
Jednostka |
Urząd Miasta i Gminy Mirsk plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk |
Określenie stanowiska |
kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarz Gminy |
Termin składania dokumentów |
27.11.2013 r. |
Ilość etatów |
1 |
Wymiar czasu pracy |
Pełny wymiar czasu pracy |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia, 5) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz.1458 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych, 6) wykształcenie wyższe (ukończone studia prawnicze lub administracyjne i posiadanie tytułu magistra), 7) znajomość przepisów (Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, o gospodarce nieruchomościami). 2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) doświadczenie we wdrażaniu projektów współfinansowanych ze środkowa UE, 2) zdolność podejmowania decyzji, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność odporność na stres, 3) doświadczenie przy tworzeniu projektów aktów prawa miejscowego, 4) znajomość specyfiki gminy Mirsk. |
Zakres wykonywanych zadań ma stanowisku |
1. Planowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez samodzielne stanowiska pracy i Referat Finansowy, 2. Nadzorowanie przygotowania przez pracowników uchwał rady oraz innych aktów prawa miejscowego, 3. Opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz jego uaktualnianie, 4. Opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych samodzielnych stanowisk pracy, 5. Prowadzenie spraw gminy powierzonych przez burmistrza, 6. Koordynowanie i nadzorowanie wszystkich czynności związanych z wyborami i referendami, 7. Koordynowanie i organizowanie spraw związanych ze spisami, 8. Dokonywanie okresowych ocen pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy, 9. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem akt spraw oraz przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej, 10. Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Sekretarza Gminy przez przepisy prawa, uchwały rady i zarządzenia burmistrza, 11. Wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez burmistrza. |
Informacja o warunkach pracy na stanowisku |
1. Praca w siedzibie pracodawcy, 2. Samodzielne stanowisko pracy, 3. Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę. |
Dodatkowa informacja |
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. |
Wymagane dokumenty |
1. CV, 2. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, 3. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu, 4. Kserokopia dowodu osobistego, 5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), 7. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Sekretarza Gminy, 8. Kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – Dz.U. Nr 115 poz.971), 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty (z oznaczaniem nadawcy) należy: 1. Składać w zamkniętych kopertach do dnia 27.11.2013 r. w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pok. nr 1)plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk lub 2. przesłać pocztą do dnia 27.11.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) Urząd Miasta i Gminy Mirsk plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk z dopiskiem „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarz Gminy”. Dodatkowe informacje pod nr tel. 75 64 70 442. |
Pozostałe informacje |
1. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie składnia dokumentów nie będą rozpatrywane, 2. Dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane, 3. Postępowanie konkursowe obejmuje analizę złożonych dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem, 4. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, 5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk o oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk. |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk