ZESPÓŁ SZKÓL LICEALNO-GIMNAZJALNYCH
w MIRSKU ul. WODNA 2
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko urzędnicze: referent ds. uczniów i archiwum.
Wymiar etatu: 1 etat.
Informacja dodatkowa: W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZSL-G w Mirsku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagania niezbędne:
1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku (praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę).
2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
3. Ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Wykształcenie: średnie.
5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. Znajomość obsługi komputera w tym co najmniej programów (Microsoft Office, Excel).
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi programu VULCAN- SEKRETARIAT UCZNIOWSKI
2. Staż pracy na stanowisku administracyjnym 1 rok.
3. Dyspozycyjność.
4. Umiejętność organizowania i planowania własnej pracy.
5. Komunikatywność, łatwość nawiązania kontaktów.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie dokumentacji formalnej uczniów:
- ewidencja uczniów
- ruch uczniów,
- prowadzenie dokumentacji uczniów.
2. Wydawanie i ewidencja, identyfikatorów, kluczy do szafek uczniowskich.
3. Sporządzanie sprawozdań z zakresu ewidencji uczniów
4. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania oraz odpowiedzialność za właściwą ewidencję:
- świadectw szkolnych,
- legitymacji uczniowskich, nauczycielskich
- zaświadczeń uczniowskich.
5. Prowadzenie archiwum.
6. Terminowe załatwianie spraw bieżących.
7. Inne czynności zlecone przez przełożonego.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV).
2. Kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – (Dz. U. nr 62 poz. 286 ze zmianami)
3. List motywacyjny.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
9. Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).
Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór - referent ds. uczniów i archiwum w siedzibie Zespołu Szkól Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku ul. Wodna 2 w terminie do dnia 18.08.2014r. do godz.15.00 (liczy się data wpływu do sekretariatu). Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej UMiG Mirsk http://bip.mirsk.pl , stronie internetowej szkoły www.zslgmirsk.nazwa.pl, oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku ul. Wodna 2
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w ZSL-G przez 3 miesiące od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Dyrektor
Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych
w Mirsku
/-/ mgr Paweł Śliwiński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk