Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miejskiej Gminy Mirsk w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko  urzędnicze

w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk

 

Jednostka

Urząd Miasta i Gminy Mirsk

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk

Określenie stanowiska

stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miejskiej Gminy Mirsk

Termin składania dokumentów

07.10.2014 r.

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.    Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:


1) wykształcenie wyższe preferowany kierunek: administracja lub studia podyplomowe administracja,


2) obywatelstwo polskie,


3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,


4) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,


6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym  stanowisku pracy,


7) znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej (ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Statut Gminy).


2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:


1) umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych (Exel, Word),


2) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Zapewnienie prawidłowego i terminowego kolportażu materiałów na sesję Rady, posiedzenia Komisji Rady,


2. Opracowywanie materiałów z sesji i posiedzeń (uchwał, deklaracji, oświadczeń, apeli, opinii i stanowisk),


3. Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej działalności Rady (protokoły z sesji i jej komisji, rejestr uchwał, rejestr wniosków i interpelacji radnych itp.),


4. Prowadzenie rejestru zasłużonych dla Gminy Mirsk,


5. Wykonywanie postanowień wynikających ze Statutu Gminy Mirsk dotyczących udostępnienia dokumentacji z zakresu działania Burmistrza, Rady, Komisji a także Urzędu,


6. Przyjmowanie skarg, wniosków i uwag obywateli kierowanych do Rady i jej Komisji, prowadzenie rejestru skarg oraz podejmowanie działań dla ich rozpatrzenia i załatwienia,

7. Zapewnienie skutecznego sposobu ogłaszania przepisów gminnych oraz informacji o działalności Rady i jej Komisji poprzez podawanie ich do wiadomości publicznej w sposób zwyczajowo przyjęty,


8. Obsługa kancelaryjno-techniczna wyborów sołtysów i Rad Sołeckich,


9. Obsługa kancelaryjno-techniczna zebrań wiejskich, prowadzenie rejestru wniosków i postulatów zgłaszanych na tych zebraniach; współpraca z Radami Sołeckimi w zakresie przekazywania informacji od i do Rady – w szczególności wniosków i postulatów mieszkańców sołectw oraz uchwał Rady dotyczących wsi,


10. Kompletowanie podręcznej biblioteczki Rady (zbiór obowiązujących przepisów prawnych, literatura fachowa, zbiór przepisów gminnych) – udostępnianie ich zainteresowanym,

 

11. Opracowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych przez siebie spraw; wykonywanie zarządzeń  i uchwał,


12. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego,


13. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązujących na stanowisku pracy,


14. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

1. Praca w siedzibie pracodawcy,


2. Samodzielne stanowisko pracy,


3. Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.

Dodatkowa informacja

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty

1. CV,


2. list motywacyjny,


3. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,


4. kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,


5. oświadczeniu o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,


6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,


7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),


8. kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i  Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – Dz. U. Nr 115 poz. 971),


9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty (z oznaczaniem nadawcy) należy:

1.    składać w zamkniętych kopertach do dnia 07.10.2014 r. w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pok. nr 1)

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk


lub


2.    przesłać pocztą do dnia 07.10.2014 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres:

Urząd Miasta i Gminy Mirsk

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk

z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miejskiej Gminy Mirsk”.

Dodatkowe informacje pod nr tel. 756470455. 

 

Pozostałe informacje

1. dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie składnia dokumentów nie będą rozpatrywane,
2. dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane,
3. postępowanie konkursowe składa się z dwóch etapów: I etap – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, II etap - sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputera oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,
4. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone do II etapu naboru,
5. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.09.2014r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. oświaty służby zdrowia i kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Janus
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2014 10:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2507
24 września 2014 10:07 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::