Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk
Jednostka |
Urząd Miasta i Gminy Mirsk plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk |
Określenie stanowiska |
stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miejskiej Gminy Mirsk |
Termin składania dokumentów |
07.10.2014 r. |
Ilość etatów |
1 |
Wymiar czasu pracy |
Pełny wymiar czasu pracy |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) wykształcenie wyższe preferowany kierunek: administracja lub studia podyplomowe administracja, 2) obywatelstwo polskie, 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia, 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy, 7) znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej (ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Statut Gminy). 2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych (Exel, Word), 2) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań. |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. Zapewnienie prawidłowego i terminowego kolportażu materiałów na sesję Rady, posiedzenia Komisji Rady, 2. Opracowywanie materiałów z sesji i posiedzeń (uchwał, deklaracji, oświadczeń, apeli, opinii i stanowisk), 3. Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej działalności Rady (protokoły z sesji i jej komisji, rejestr uchwał, rejestr wniosków i interpelacji radnych itp.), 4. Prowadzenie rejestru zasłużonych dla Gminy Mirsk, 5. Wykonywanie postanowień wynikających ze Statutu Gminy Mirsk dotyczących udostępnienia dokumentacji z zakresu działania Burmistrza, Rady, Komisji a także Urzędu, 6. Przyjmowanie skarg, wniosków i uwag obywateli kierowanych do Rady i jej Komisji, prowadzenie rejestru skarg oraz podejmowanie działań dla ich rozpatrzenia i załatwienia, 7. Zapewnienie skutecznego sposobu ogłaszania przepisów gminnych oraz informacji o działalności Rady i jej Komisji poprzez podawanie ich do wiadomości publicznej w sposób zwyczajowo przyjęty, 8. Obsługa kancelaryjno-techniczna wyborów sołtysów i Rad Sołeckich, 9. Obsługa kancelaryjno-techniczna zebrań wiejskich, prowadzenie rejestru wniosków i postulatów zgłaszanych na tych zebraniach; współpraca z Radami Sołeckimi w zakresie przekazywania informacji od i do Rady – w szczególności wniosków i postulatów mieszkańców sołectw oraz uchwał Rady dotyczących wsi, 10. Kompletowanie podręcznej biblioteczki Rady (zbiór obowiązujących przepisów prawnych, literatura fachowa, zbiór przepisów gminnych) – udostępnianie ich zainteresowanym,
11. Opracowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych przez siebie spraw; wykonywanie zarządzeń i uchwał, 12. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego, 13. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązujących na stanowisku pracy, 14. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw, |
Informacja o warunkach pracy na stanowisku |
1. Praca w siedzibie pracodawcy, 2. Samodzielne stanowisko pracy, 3. Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę. |
Dodatkowa informacja |
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. |
Wymagane dokumenty |
1. CV, 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, 4. kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 5. oświadczeniu o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, 6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), 8. kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – Dz. U. Nr 115 poz. 971), 9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty (z oznaczaniem nadawcy) należy: 1. składać w zamkniętych kopertach do dnia 07.10.2014 r. w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pok. nr 1)plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk lub 2. przesłać pocztą do dnia 07.10.2014 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Urząd Miasta i Gminy Mirsk plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miejskiej Gminy Mirsk”. Dodatkowe informacje pod nr tel. 756470455. |
Pozostałe informacje |
1. dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie składnia dokumentów nie będą rozpatrywane, 2. dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane, 3. postępowanie konkursowe składa się z dwóch etapów: I etap – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, II etap - sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputera oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, 4. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone do II etapu naboru, 5. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk. |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk