Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk - stanowisko urzędnicze ds. księgowości podatkowej.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko  urzędnicze

w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk

 

Jednostka

Urząd Miasta i Gminy Mirsk

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk

Określenie stanowiska

stanowisko urzędnicze ds. księgowości podatkowej

Termin składania dokumentów

07.11.2014 r.

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.    Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:


1) wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub administracyjne,


2) obywatelstwo polskie,


3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,


4) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


5) nieposzlakowana opinia,


6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym  stanowisku pracy,


7) znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej (Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o rachunkowości, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o księgach wieczystych i hipotece).


2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:


1) umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych (Exel, Word),


2) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w  zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Przygotowanie dokumentacji podatkowej niezbędnej do ustalenia wymiaru podatku od  nieruchomości od osób prawnych – prowadzenie rejestru przypisów i odpisów,


2. Przygotowywanie dokumentacji podatkowej niezbędnej do ustalenia wymiaru podatku od środków transportowych osób fizycznych i prawnych, prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów,


3. Przeprowadzanie postępowania podatkowego w szczególności:


1) ustalenie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób prawnych,


2) przygotowanie decyzji dot. zwolnień, rozkładania na raty, odraczania terminów płatności i umarzania,


3) przygotowanie decyzji o odpowiedzialności podatkowej osób trzecich za zobowiązania,


4. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie podatków i opłat; tj.


1) podatku rolnego i leśnego od osób prawnych,


2) podatku od nieruchomości od osób prawnych,


3) podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych,


4) dochodów ze sprzedaży mienia komunalnego, najmu i dzierżawy,


5) opłaty targowej,


6) opłaty za zajęcie pasa drogowego,


7) opłaty za wieczyste użytkowanie.


5. Miesięczne uzgadnianie wpłat podatkowych z księgowością budżetową.


6. Księgowanie wpłat łącznego zobowiązania pieniężnego pobranego przez sołtysów z terenu sołectw,


7. Wystawianie upomnień podatnikom i wezwań do zapłaty dla osób, które nie uiściły należności podatkowych i opłat w obowiązujących terminach,


8. Wystawienie tytułów wykonawczych za nie uiszczenie w terminie podatków i opłat, sporządzanie wykazów wystawionych tytułów wykonawczych oraz nadzór nad egzekucją,


9. Prowadzenie egzekucji poprzez zajęcia hipotek na nieruchomościach w stosunku do wszystkich podatków i opłat,


10. Nadzorowanie inkasa z tytułu zobowiązania pieniężnego, rozliczanie sołtysów z inkasa podatków i opłat,


11. Naliczanie należnego wynagrodzenia za inkaso dla sołtysów,


12. Przygotowywanie zaświadczeń o zaległościach podatkowych i innych opłatach,


13. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w szczególności:  kwitariuszy K-103, druki Kw  - kasa wypłaci, druki KP – kasa przyjmie, spisy z natury, książeczki ubezpieczeniowe członków rodziny i pracownika itp.,


14. Prowadzenie ewidencji w zakresie:


1) obniżenia maksymalnych stawek podatków,


2) udzielonych przez radę i organ podatkowy ulg, odroczeń, umorzeń, zwolnień,


3) ubytków dochodów z tytułu zastosowania ulg górskich w podatku rolnym i leśnym.


15. Przeprowadzanie kontroli podatkowych bezpośrednio u  podatnika,


16. Prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych, księgowanie przypisu, wpłat oraz wystawianie wezwań do zapłaty i prowadzenie egzekucji,


17. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i zarządzeń  burmistrza,


18. Opracowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych przez siebie spraw; wykonywanie uchwał i zarządzeń,


19. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązującego na stanowisku pracy,


20. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

1. Praca w siedzibie pracodawcy,


2. Samodzielne stanowisko pracy,


3. Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.

Dodatkowa informacja

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.


Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty

1. CV,


2. List motywacyjny,


3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,


3. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,


5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,


6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,


7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),


8. Kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i  Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – Dz. U. Nr 115 poz. 971),


9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty (z oznaczaniem nadawcy) należy:


1. Składać w zamkniętych kopertach do dnia 07.11.2014  r. w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pok. nr 1)


plac Wolności nr 39


59-630 Mirsk


lub


2. Przesłać pocztą do dnia 07.11.2014 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres:


Urząd Miasta i Gminy Mirsk


plac Wolności nr 39


59-630 Mirsk


z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości podatkowej".


Dodatkowe informacje pod nr tel. 75 64 70 455. 

Pozostałe informacje

1. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie składnia dokumentów nie będą rozpatrywane,


2. Dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane,


3. Postępowanie konkursowe składa się z dwóch etapów: I etap – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, II etap - sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputera oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,


4. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone do II etapu naboru,


5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk.

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.10.2014r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. oświaty służby zdrowia i kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Janus
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 października 2014 13:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2367
27 października 2014 13:25 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::