Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk.

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko  urzędnicze

w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk

 

Jednostka

Urząd Miasta i Gminy Mirsk

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk

Określenie stanowiska

stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej

Termin składania dokumentów

22.06.2015 r.

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:


1) Wykształcenie średnie lub wyższe preferowane ekonomiczne lub administracyjne,


2) Obywatelstwo polskie,


3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,


4) Brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


5) Nieposzlakowana opinia,


6) Znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej (Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o rachunkowości, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji).


2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:


1) Umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych (Exel, Word),


2) Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań.

Zakres wykonywanych zadań ma stanowisku

1. Prowadzenie ewidencji i sporządzanie PIT R dotyczących wypłat diet radnych i sołtysów oraz zestawień zbiorczych PIT 8B i 8A,


2. Prowadzenie dokumentacji i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego,


3. Prowadzenie spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi: prowadzenie rejestru wymiarowego, księgowanie wpłat, wystawianie wezwań do zapłaty, prowadzenie postępowania do wydania decyzji dot. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i prowadzenie egzekucji,


4. Sporządzanie przelewów bankowych i dekretowanie dokumentówksięgowych na polecenie Skarbnika Gminy,


5. Opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń burmistrza w zakresie prowadzonych przez siebie spraw; wykonywanie uchwał i zarządzeń,


6. Terminowe sporządzenie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,


7. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązującego na stanowisku pracy.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

1. Praca w siedzibie pracodawcy,


2. Samodzielne stanowisko pracy,


3. Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.

Dodatkowa informacja

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.


Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty

1. CV,


2. List motywacyjny,


3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,


4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,


5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,


6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,


7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),


8. Kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i  Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – Dz. U. Nr 115 poz. 971),


9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty (z oznaczaniem nadawcy) należy:


1. Składać w zamkniętych kopertach do  dnia 22.06.2015 r.  w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pok. nr 1)

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk


lub


2. Przesłać pocztą do dnia 22.06.2015 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres:

Urząd Miasta i Gminy Mirsk

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk


z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej”.


Dodatkowe informacje pod nr tel. 75 64 70 455. 

Pozostałe informacje

1. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie składnia dokumentów nie będą rozpatrywane,


2. Dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane,


3. Postępowanie konkursowe składa się z dwóch etapów: I etap – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, II etap – sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputera oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,


4. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etapu naboru,


5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.06.2015r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. oświaty służby zdrowia i kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Janus
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 czerwca 2015 08:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2485
11 czerwca 2015 08:30 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::