Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk
Jednostka |
Urząd Miasta i Gminy Mirsk plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk |
Określenie stanowiska |
stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej |
Termin składania dokumentów |
22.06.2015 r. |
Ilość etatów |
1 |
Wymiar czasu pracy |
Pełny wymiar czasu pracy |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) Wykształcenie średnie lub wyższe preferowane ekonomiczne lub administracyjne, 2) Obywatelstwo polskie, 3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) Brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) Nieposzlakowana opinia, 6) Znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej (Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o rachunkowości, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji). 2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) Umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych (Exel, Word), 2) Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań. |
Zakres wykonywanych zadań ma stanowisku |
1. Prowadzenie ewidencji i sporządzanie PIT R dotyczących wypłat diet radnych i sołtysów oraz zestawień zbiorczych PIT 8B i 8A, 2. Prowadzenie dokumentacji i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego, 3. Prowadzenie spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi: prowadzenie rejestru wymiarowego, księgowanie wpłat, wystawianie wezwań do zapłaty, prowadzenie postępowania do wydania decyzji dot. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i prowadzenie egzekucji, 4. Sporządzanie przelewów bankowych i dekretowanie dokumentówksięgowych na polecenie Skarbnika Gminy, 5. Opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń burmistrza w zakresie prowadzonych przez siebie spraw; wykonywanie uchwał i zarządzeń, 6. Terminowe sporządzenie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw, 7. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązującego na stanowisku pracy. |
Informacja o warunkach pracy na stanowisku |
1. Praca w siedzibie pracodawcy, 2. Samodzielne stanowisko pracy, 3. Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę. |
Dodatkowa informacja |
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. |
Wymagane dokumenty |
1. CV, 2. List motywacyjny, 3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, 4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, 6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), 8. Kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – Dz. U. Nr 115 poz. 971), 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty (z oznaczaniem nadawcy) należy: 1. Składać w zamkniętych kopertach do dnia 22.06.2015 r. w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pok. nr 1) plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk lub 2. Przesłać pocztą do dnia 22.06.2015 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Urząd Miasta i Gminy Mirsk plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej”. Dodatkowe informacje pod nr tel. 75 64 70 455. |
Pozostałe informacje |
1. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie składnia dokumentów nie będą rozpatrywane, 2. Dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane, 3. Postępowanie konkursowe składa się z dwóch etapów: I etap – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, II etap – sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputera oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, 4. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etapu naboru, 5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk. |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk