Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk
Jednostka |
Urząd Miasta i Gminy Mirsk plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk |
Określenie stanowiska |
stanowisko urzędnicze ds. koordynacji projektów finansowanych z funduszy unijnych i krajowych |
Termin składania dokumentów |
20.11.2015 r. |
Ilość etatów |
1 |
Wymiar czasu pracy |
Pełny wymiar czasu pracy |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) wykształcenie wyższe, 2) obywatelstwo polskie, 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia, 6) znajomość dokumentów programowych krajowych i regionalnych związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na wsparcie działalności jednostek samorządu terytorialnego, 7) znajomość przepisów ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz wytycznych związanych z wdrażaniem programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w perspektywie finansowej 2014-2020, ustawy o samorządzie gminnym. 2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych (Exel, Word), 2) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub na rzecz tych jednostek, 3) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań. |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. Inicjowanie, koordynacja i monitorowanie działań związanych z pozyskiwaniem przez gminę środków z funduszy Unii Europejskiej i innych zewnętrznych źródeł finansowania, projektów w zakresie realizacji zadań własnych gminy, 2. Informowanie pracowników urzędu o istniejących programach i procedurach pozyskiwania środków finansowych z UE i innych źródeł, 3. Współdziałanie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi podmiotami w zakresie tworzenia projektów i wniosków o dofinansowanie, którego beneficjentami jest gmina Mirsk, 4. Przygotowanie, kompletowanie oraz składnie dokumentów aplikacyjnych projektów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych oraz realizacja projektów, 5. Współpraca partnerska z zagranicą w celu realizacji wspólnych projektów, 6. Opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i funduszy krajowych,
7. Monitorowanie i kontrolowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych ze środków UE i funduszy krajowych, 8. Utrzymanie kontaktów z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi i pośredniczącymi w sprawach informacji, kontroli i sprawozdawczości dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE i funduszy krajowych, 9. Systematyczna aktualizacja informacji dotyczących tematyki funduszy, 10. Opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń burmistrza w zakresie prowadzonych przez siebie spraw; wykonywanie uchwał i zarządzeń, 11. Terminowe sporządzenie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw, 12. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązującego na stanowisku pracy. |
Informacja o warunkach pracy na stanowisku |
1. Praca w siedzibie pracodawcy, 2. Samodzielne stanowisko pracy, 3. Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę. |
Dodatkowa informacja |
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. |
Wymagane dokumenty |
1. CV, 2. List motywacyjny, 3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy w jst, 4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, 6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), 8. Kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – Dz. U. Nr 115 poz. 971), 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty (z oznaczaniem nadawcy) należy: 1. Składać w zamkniętych kopertach do dnia 20.11.2015 r. w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pok. nr 1)plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk lub 2. Przesłać pocztą do dnia 20.11.2015 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Urząd Miasta i Gminy Mirsk plac Wolności nr 39 59-630 Mirsk z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. koordynacji projektów finansowanych z funduszy unijnych i krajowych”. Dodatkowe informacje pod nr tel. 75 64 70 455 |
Pozostałe informacje |
1. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie składnia dokumentów nie będą rozpatrywane, 2. Dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane, 3. Postępowanie konkursowe składa się z dwóch etapów: I etap – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, II etap – sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputera oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, 4. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etapu naboru, 5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk. |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk