Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk - stanowisko urzędnicze ds. koordynacji projektów finansowanych z funduszy unijnych i krajowych.

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko  urzędnicze


w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk

 

Jednostka

Urząd Miasta i Gminy Mirsk

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk

Określenie stanowiska

stanowisko urzędnicze ds. koordynacji projektów finansowanych z funduszy unijnych i krajowych

Termin składania dokumentów

20.11.2015 r.

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.    Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:


1) wykształcenie wyższe,


2) obywatelstwo polskie,


3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,


4) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


5) nieposzlakowana opinia,


6) znajomość dokumentów programowych krajowych i regionalnych związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na wsparcie działalności jednostek samorządu terytorialnego,


7) znajomość przepisów ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz wytycznych związanych z wdrażaniem programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w perspektywie finansowej 2014-2020, ustawy o samorządzie gminnym.


2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające  na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:


1) umiejętność obsługi komputera oraz programów użytkowych (Exel, Word),


2) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub na rzecz tych jednostek,


3) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w  zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i obowiązkowość przy realizacji zadań.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Inicjowanie, koordynacja i monitorowanie działań związanych z pozyskiwaniem  przez gminę środków z funduszy Unii Europejskiej i innych zewnętrznych źródeł finansowania, projektów w zakresie realizacji zadań własnych gminy,


2. Informowanie pracowników urzędu o istniejących programach i  procedurach pozyskiwania środków finansowych z  UE i innych źródeł,


3. Współdziałanie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi podmiotami w zakresie tworzenia projektów i wniosków o dofinansowanie, którego beneficjentami jest gmina Mirsk,


4. Przygotowanie, kompletowanie oraz składnie dokumentów aplikacyjnych projektów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych oraz realizacja projektów,


5. Współpraca partnerska z zagranicą w celu realizacji wspólnych projektów,


6. Opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i funduszy krajowych,

 

7. Monitorowanie i kontrolowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych  ze środków UE i funduszy krajowych, 


8. Utrzymanie kontaktów z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi i pośredniczącymi w sprawach informacji, kontroli i sprawozdawczości dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE i funduszy krajowych,


9. Systematyczna aktualizacja informacji dotyczących tematyki funduszy,


10. Opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń burmistrza w zakresie prowadzonych przez siebie spraw; wykonywanie uchwał i zarządzeń,


11. Terminowe sporządzenie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,


12. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązującego na stanowisku pracy.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

1. Praca w siedzibie pracodawcy,


2. Samodzielne stanowisko pracy,


3. Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.

Dodatkowa informacja

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk w rozumieniu przepisów o  rehabilitacji zawodowej i  społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.


Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty

1. CV,


2. List motywacyjny,


3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy w jst,


4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,


5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,


6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,


7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),


8. Kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Rozporządzenie Ministra Pracy i  Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika – Dz. U. Nr 115 poz. 971),


9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty (z oznaczaniem nadawcy) należy:

1. Składać w zamkniętych kopertach do dnia 20.11.2015 r.  w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pok. nr 1)


plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk


lub

 

2. Przesłać pocztą do dnia 20.11.2015 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres:


Urząd Miasta i Gminy Mirsk

plac Wolności nr 39

59-630 Mirsk


z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. koordynacji projektów finansowanych z funduszy unijnych i krajowych”.


Dodatkowe informacje pod nr tel. 75 64 70 455

Pozostałe informacje

1. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną oraz dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie składnia dokumentów nie będą rozpatrywane,


2. Dokumenty przedstawione w naborze nie będą zwracane,


3. Postępowanie konkursowe składa się z dwóch etapów: I etap – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, II etap – sprawdzenie znajomości przepisów prawa i obsługi komputera oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,


4. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowane indywidualnie i zaproszone na II etapu naboru,


5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.11.2015r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. oświaty służby zdrowia i kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Janus
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 listopada 2015 12:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2130
09 listopada 2015 12:45 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::