Nabór na stanowisko Głównego Księgowego Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku
OGŁOSZENIE O NABORZE z dnia 10 stycznia 2017 r.
Kierownik Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mirsku
I. Nazwa i adres jednostki:
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Plac Wolności 40
59-630 Mirsk
II. Stanowisko urzędnicze i wymogi czasu pracy:
Stanowisko: Główny Księgowy Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku
Wymiar czasu pracy: umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu na czas określony tj. na zastępstwo
Miejsce wykonywania pracy: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku
III. Niezbędne wymagania:
1. Obywatelstwo polskie;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3. Wykształcenie:
- wyższe na kierunku: ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości:
- wykształcenie średnie lub policealne lub pomaturalne ekonomiczne i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
4. Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy - o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym osób prawnych i od osób fizycznych, o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, kodeks pracy;
5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7. Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
IV. Dodatkowe wymagania:
1. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub w jednostkach podległych (min 2 lata);
2. Znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej;
3. Znajomość obsługi programu komputerowego: Sigid, Płatnik;
4. Umiejętność rozliczania projektów realizowanych w ramach POKL;
5. Zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne;
6. Odpowiedzialność i dokładność realizacji powierzonych zadań;
7. Nieposzlakowana opinia.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie ksiąg rachunkowych,
b) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej OPS,
c) prowadzenia rozliczeń z ZUS, US,
d) przygotowanie i składanie deklaracji, sprawozdań, zgłoszeń wymaganych przepisami prawa,
e) sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, ewidencja podatków, od osób fizycznych, prowadzenie ewidencji osobowego funduszu płac oraz sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i wykonania funduszu płac,
f) opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
g) zapewnienie prawidłowości, terminowości i rzetelności sprawozdań finansowych składanych na zewnątrz przez jednostkę oraz ich analiza,
h) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika dotyczących prowadzenia rachunkowości,
i) rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów, rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych (wg ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów),
j) rozliczanie projektów realizowanych w ramach POKL,
k) współpraca ze Skarbnikiem Gminy.
VI. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) oświadczenie o treści:” Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe na podstawie art. 54 ust 2 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz.885 j.t),
e) oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 j.t.),
f) kopia dokumentu tożsamości,
g) kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie /kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych/, doświadczenie zawodowe /kserokopie świadectw pracy, dokument potwierdzający aktualne zatrudnienie/, kwalifikacje i umiejętności /dokumenty potwierdzające ukończone szkolenia/.
VII . Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku, Plac Wolności 40, 59-630 Mirsk lub pocztą, w zamkniętych kopertach z napisem: „Nabór –główny księgowy ” w terminie do dnia 19.01.2017 r. do godziny 1530 (liczy się data wpływu do sekretariatu).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk – http:// bip.mirsk.pl. Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w MGOPS przez 3 miesiące od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Kierownik Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Mirsku
/-/ Elżbieta Ławniczak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk