PROTOKÓŁ Z POSTEPOWANIA PROWADZONEGO
W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA:
W dniu 08.12.2011r. Burmistrz Miasta i Gminy w Mirsku pismem nr GK.272.30.2011.1 umieścił zapytanie ofertowe na dostawę komputera stacjonarnego dla Szkoły Podstawowej w Mirsku w ramach projektu pt. „ Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 na BIP Gminy Mirsk i tablicy ogłoszeń UMiG Mirsk.
Termin składania ofert upływał dnia 15.12.2011r. do godz. 10.00
Do dnia 15.12.2011r. do godz. 1000 wpłynęły 4 oferty, które są załączone do niniejszego protokołu.
Zestawienie ofert ( nazwa firmy, cena, punktacja):
Na komputer stacjonarny wymieniony w załączniku nr 1 do umowy:
- oferta nr 1 – JUPITER Spółka Cywilna, J. Wilczyński&M.Wilczyńska, 59-630 Mirsk, ul. Sikorskiego 11, cena brutto – 2.387,00 zł, - 99,71 pkt.,
- oferta nr 2 - Grafem IT, A. Młynarczyk, 50-341 Wrocław, ul. Walecznych 9/5, cena brutto – 2.583,00 zł, - 92,14 pkt.,
- oferta nr 3 - NOWEKREOWANIE.PL, J. Putz, 05-092 Łomianki, ul. Grzybowa 1, cena brutto – 3.321,00 zł, - 71,67 pkt.,
- oferta nr 4 - FENIX, KOMPUTERY-ELEKTRONIKA, Feliks Chojnacki, 59-630 Mirsk, ul. Betleja 18, cena brutto – 2.380,00 zł, - 100 pkt.,
Kierując się jedynym kryterium jakim była cena, wybrana została oferta firmy:
- komputer stacjonarny dla Szkoły Podstawowej w Mirsku wymieniony w załączniku nr 1 do umowy – FENIX, KOMPUTERY-ELEKTRONIKA, Feliks Chojnacki, 59-630 Mirsk, ul. Betleja 18 w cenie brutto – 2.380,00 zł,
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk