ZAPYTANIE OFERTOWE
NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW
W związku z zamiarem zakupu materiałów biurowych i eksploatacyjnych do komputerów zestawionych na arkuszach wycen, stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy oraz z uwagi na fakt, że artykuły będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy Gmina Mirsk, kieruje zapytanie ofertowe.
W prowadzonym postępowaniu przetargowym nie ma zastosowania Ustawa z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759. z póź. zmian. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
Prosimy o złożenie pisemnej oferty na załączonym formularzu ofertowym.
Jednocześnie informujemy, że Oferent winien złożyć ofertę na całość lub tylko na materiały biurowe albo tylko na materiały eksploatacyjne do komputerów.
Osobno będzie oceniana każda z części wg następującego wzoru:
a) cena oferty ( części ) – 100 %
o p i s p u n k t a c j i:
Cena najniższej oferty brutto ( części )
Cena badanej oferty brutto ( części ) X 100 pkt. =….pkt
Oferty złożone po wyznaczonym terminie w zapytaniu ofertowym będą zwracane bez otwierania Oferentowi. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, Zamawiający będzie wzywał Oferenta do uzupełnienia oferty.
Pisemne oferty należy składać w siedzibie Gminy Mirsk tj. Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokoj nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 13.01.2012r. do godz. 1000 w zamkniętych i opieczętowanych kopertach z napisem:
OFERTA NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Nie otwierać przed 13.01.2012r godz. 1030
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela:
Urszula Subocz, młodszy referent d/s organizacyjnych i bhp, tel. 75 64 70 440 w godz. 730 – 1530
Załącznikami do zapytania są:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy wraz załącznikami nr 1 i 2
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk