Przetargi

Zapytanie ofertowe ma dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów.

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW

 

 

W związku z zamiarem zakupu materiałów biurowych i eksploatacyjnych do komputerów zestawionych na arkuszach wycen, stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy oraz z uwagi na fakt, że artykuły będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy Gmina Mirsk, kieruje zapytanie ofertowe.

 

W prowadzonym postępowaniu przetargowym nie ma zastosowania  Ustawa z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759. z póź. zmian. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.           

 

 

Prosimy o złożenie pisemnej oferty na załączonym formularzu ofertowym.

 

 

Jednocześnie informujemy, że Oferent winien złożyć ofertę na całość lub tylko na materiały biurowe albo tylko na materiały eksploatacyjne do komputerów.

 

Osobno będzie oceniana każda z części wg następującego wzoru:

a) cena oferty ( części ) – 100 %  

     o p i s    p u n k t a c j i:

  • oferta ( część ) z najniższą ceną otrzyma – 100 pkt.,
  • pozostałe oceniane będą wg wzoru

 

Cena najniższej oferty brutto ( części )

 

Cena badanej oferty  brutto  ( części )      X 100 pkt. =….pkt

 

 

Oferty złożone po wyznaczonym terminie w zapytaniu ofertowym będą zwracane bez otwierania Oferentowi. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, Zamawiający będzie wzywał Oferenta do uzupełnienia oferty.

 

Pisemne oferty należy składać w siedzibie Gminy Mirsk tj. Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokoj nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia  13.01.2012r. do godz. 1000  w zamkniętych i opieczętowanych kopertach z napisem:

 

OFERTA NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH

Nie otwierać przed 13.01.2012r godz. 1030

 

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela:

Urszula Subocz, młodszy referent d/s organizacyjnych i bhp, tel. 75 64 70 440 w godz. 730 – 1530

 

 

 

Załącznikami do zapytania są:

1. Formularz ofertowy

2. Projekt umowy wraz załącznikami nr 1 i 2

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 stycznia 2012 14:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1729
02 stycznia 2012 14:57 (Radosław Kuźniar) - Zmiana kolejności załączników.
02 stycznia 2012 14:57 (Radosław Kuźniar) - Zmiana kolejności załączników.
02 stycznia 2012 14:57 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [wzor_umowy.pdf] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::