o dostawie materiałów budowlanych - wartości poniżej 193.000 EURO
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku,
ul.Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk
tel. 75 78 34 467, fax: 75 78 34 252, www.mirsk.pl e-mail: zgkim_mirsk@wp.pl
ogłasza II przetarg nieograniczony na:
Dostawę sukcesywną materiałów budowlanych
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
28.00.00.00-2
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna materiałów budowlanch do remontu administrowanych budynków.
3. Wymagany termin wykonania do 31.12.2014r.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej)
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Jan Wiśniewski- Kierownik ADM
w godz. 700 – 1500 tel. 75 78 34 252
7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na dostawę materiałów budowlanych".
Oferty należy złożyć w terminie do 20.01.2012 r. do godziny 10,00 w siedzibie Zakładu Mirsk ul.Mickiewicza 38..
8.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
1.1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.1.4. Zaleca się aby Wykonawca posiadał w granicach administracyjnych miasta Mirsk punkt sprzedaży materiałów budowalnych w celu realizacji dostaw lub otworzył swój punkt w termnie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.
1.1.5. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
9.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
9.2.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
9.3.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.01.2012 r.o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego.
11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 100%.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
16. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 8369-2012 z dnia 10.01.2012r
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk