Przetargi

ZGKiM Mirsk - III przetarg nieograniczony na dostawę sukcesywną materiałów budowlanych.

O G Ł O S Z E N I E

 o dostawie materiałów budowlanych - wartości poniżej 193.000 EURO

 

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk

tel. 75 78 34 467, fax: 75 78 34 252,  www.mirsk.pl  e+mail: zgkim_mirsk@

 

   ogłasza III przetarg nieograniczony na:                

 

dostawę sukcesywną materiałów budowlanych

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.00.00.00-2

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest  dostawa sukcesywna materiałów budowlanch do remontu administrowanych budynków.

 

3. Wymagany termin wykonania  do  31.12.2014r.

 

4. Zamawiający przewiduje możliwość  udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Jan  Wiśniewski- Kierownik ADM w godz. 700 – 1500 , tel.  75 78 34 252

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na – Dostawę materiałów budowlanych".

Oferty należy złożyć w terminie do 20.02.2012 r. do godziny 10,00 w siedzibie Zakładu Mirsk ul.Mickiewicza 38.

 

8.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie

1.1.3.znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.1.4. Zaleca się aby Wykonawca posiadał  w granicach administracyjnych miasta Mirsk punkt sprzedaży materiałów budowalnych w celu realizacji dostaw lub otworzył swój punkt w termnie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

1.1.5.  nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

9.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

 

a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

 

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

 

9.2. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

9.3. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia  20.02.2012 r.o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego.

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

12. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:   cena-100%.

 

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

14. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

15. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

16. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 38148-2012z dnia  08.02.2012r

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lutego 2012 13:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1331
08 lutego 2012 13:40 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [siwz_z_zalacznikami.pdf] do dokumentu.
08 lutego 2012 13:40 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::