Przetargi

zapytanie ofertowe na doposażenie szkół w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu pt. " Nasze dzieci" POKL.09.01.02-107/10

 Mirsk, dnia 24.02.2012r.

Nasz znak: GK.272.4.2012.1

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W SPRZĘT I POMOCE DYDAKTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. „NASZE DZIECI” POKL.09.01.02-107/10 

 

W związku z zamiarem doposażenia szkół w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 Gmina Mirsk, kieruje zapytanie ofertowe.

W prowadzonym postępowaniu przetargowym nie ma zastosowania  Ustawa z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.) na podstawie art. 4 ust.8 w/w ustawy.      

Prosimy o złożenie pisemnej oferty na załączonym formularzu ofertowym.

 

Jednocześnie informujemy, że Oferent może składać jedną ofertę na całość dostawy lub na jego dowolną część w ramach załączników do umowy. Osobno będzie oceniana każda z części wg następującego wzoru:

a) cena oferty ( części ) – 100 %  

     o p i s    p u n k t a c j i:

  • oferta ( część ) z najniższą ceną otrzyma – 100 pkt.,
  • pozostałe oceniane będą wg wzoru

      Cena najniższej oferty brutto ( części )

         Cena badanej oferty  brutto  ( części )      X 100 pkt. =….pkt

Termin dostawy do 23.03.2012r. dla sprzętu i pomocy dydaktycznych wymienionych w załącznikach nr: 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13 do projektu umowy.

Termin dostawy do 31.08.2012r. dla sprzętu i pomocy dydaktycznych wymienionych w załącznikach nr 2,4 do projektu umowy.

Pisemne oferty należy składać w siedzibie Gminy Mirsk, pokoju nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia  02.03.2012r. do godz. 1000  w zamkniętych i opieczętowanych kopertach z napisem:

OFERTA NA DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W SPRZĘT I POMOCE DYDAKTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. „NASZE DZIECI” POKL.09.01.02-107/10 

Nie otwierać przed 02.03.2012r godz. 1030

Oferty złożone po wyznaczonym terminie w zapytaniu ofertowym będą zwracane bez otwierania Oferentowi. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, Zamawiający będzie wzywał Oferenta do uzupełnienia oferty.

 

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela:

 

Andrzej Muczyński - inspektor d/s gospodarki komunalnej i zamówień publicznych ,

tel. 75 6470443 w godz. 730 – 1530

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 02.03.2012r. o godz. 1030w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk pok. nr 12

 

Załącznikami do zapytania są:

  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt umowy

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.02.2012r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej Muczyńśki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lutego 2012 13:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Muczyński
Ilość wyświetleń: 1653
24 lutego 2012 13:50 (Andrzej Muczyński) - Dodanie załącznika [listy_pomocy_dydakt_nowa_szkola__2012.doc] do dokumentu.
24 lutego 2012 13:49 (Andrzej Muczyński) - Dodanie załącznika [listy_pomocy_dydakt_edukarium__2012.doc] do dokumentu.
24 lutego 2012 13:46 (Andrzej Muczyński) - Dodanie załącznika [listy_mebli_szkolnych__educarium__2012.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::