Przetargi

Budowa instalacji do iluminacji elewacji budynków kwartału ratuszowego w Mirsku przy Placu Wolności 39 i 40.

O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane o wartości poniżej 5.000.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

 

1. Nazwa zadania:

Budowa instalacji do iluminacji elewacji budynków kwartału ratuszowego w Mirsku przy Placu Wolności 39 i 40.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  

Reflektory punktowe: 31527000-6

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji do iluminacji elewacji dwóch budynków i wieży ratusza położonych na działkach ewidencyjnej nr 205 i 206, obr. II Mirsk. Poszczególnymi elementami zamówienia są reflektory oświetleniowe zlokalizowane w chodniku wokół budynków, na słupach latarni ulicznych, dachach i gzymsach budynków oraz na stropie tarasu i latarni wieży ratusza.

Do iluminacji użyte zostały różne typy opraw, tak aby przedstawić istniejące budynki i więżę ratusza w jak najciekawszy i efektowny sposób.

Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany z listopada 2011r. opracowany przez Biuro Konsultingowo-Projektowe CONSULTING-PROJECT, Plac Piastowski 28, 58-560 Jelenia Góra – Cieplice Zdrój, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 

 

3. Wymagany termin wykonania: do 31.08.2012r.

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 10,- zł.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 6470457, e-mail: nowik@mirsk.pl

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na –  Iluminację kwartału ratuszowego w Mirsku” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 21.03.2012 do godz. 10:00.

 

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.

 

9. Wadium przetargowe wynosi 5.000 zł. – Wadium wnoszone  w pieniądzu należy  wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58102021 240000 810200 111 468.

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)    oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

W wykazie należy umieścić wykonanie minimum dwóch robót z zakresu instalacji elektrycznych, np. budowa sieci oświetlenia ulicznego, budowa wewnętrznej instalacji zasilającej i oświetleniowej itp. o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda,  łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (wykonane zadania w podanym zakresie, potwierdzone referencjami). Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów załączonych do wykazu.

 

10.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

1)   Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych (KNNR) użytych do wyceny robót. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2)   Dysponowanie przez wykonawcę co najmniej 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane branży elektrycznej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o minimalnym doświadczeniu zawodowym – 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 

10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.03.2012r o godz.10:30 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

 

14.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15.  Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16.  Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 67482-2012  z dnia 06.03.2012r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.03.2012r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 marca 2012 11:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2087
09 marca 2012 13:55 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_9__przedmiar.rar] do dokumentu.
09 marca 2012 13:54 (Tadeusz Nowik) - Usunięcie załącznika [zalacznik_nr_9_przedmiar_robot.rar] z dokumentu.
07 marca 2012 09:50 (Tadeusz Nowik) - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::