GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa zadania:
Remont i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mirsku
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Roboty remontowe i renowacyjne – kod: 45453000-7
Instalowanie centralnego ogrzewania – kod: 45331100-7
Roboty instalacyjne elektryczne – kod: 45310000-3
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i termomodernizacyjne budynku Szkoły Podstawowej w Mirsku, położonego przy ul. Betleja 32, na dz. ew. nr 355, obr. 2 Mirsk, obejmujący następujące roboty: naprawę więźby dachowej, wymianę pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z wykończeniem oraz instalacją odgromową, wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej, wymianę tynków wewnętrznych, wymianę podłóg, wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z kotłownią olejową, remont elewacji wraz z dociepleniem płytami styropianowymi (termomodernizacja), wymianę instalacji elektrycznej z osprzętem, wykonanie odwodnienia budynku poprzez wymianę rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji pionowych i poziomych ścian zewnętrznych położonych poniżej poziomu terenu, wykonanie systemu alarmowego.
Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlano-wykonawczy z listopada 2011r. opracowany przez Firmę Konsultingową i Projektowo-Badawczo-Budowlaną, Spółką z o.o. z siedzibą przy ul. Wybickiego 10/5, 51-144 Wrocław, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Wymagany termin wykonania: do 22.09.2012r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 10,- zł.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 75 6470457, e-mail: nowik@mirsk.pl
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na – Remont i termomodernizacje budynku Szkoły Podstawowej w Mirsku” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 15.05.2012 do godz. 10:00.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.
9. Wadium przetargowe wynosi 50.000 zł. – Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58102021 240000 810200 111 468.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W wykazie należy umieścić remont lub budowę co najmniej dwóch budynków o których mowa w art. 3 pkt 2 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane, w tym jeden budynek użyteczności publicznej przeznaczony do wykonywania funkcji: służby zdrowia, oświaty, nauki, kultury, turystyki, sportu, lub inny o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1.000 m² i o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (wykonane zadania w podanym zakresie, potwierdzone referencjami).
10.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:
1) Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych (KNNR) użytych do wyceny robót. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2) Dysponowanie przez wykonawcę kadrą techniczna w osobach kierownika budowy i kierowników branżowych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, łącznie z kopią uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) kopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez ich adresatów.
c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.05.2012r o godz.10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena ryczałtowa – 80 %
termin wykonania - 20%
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 129186-2012 z dnia 23.04.2012r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk