Przetargi

NADZÓR INWESTORSKI zadania pn: Budowa sieci wodociągowej, przesyłowo-rodzielczej w Krobicy, Orłowicach, Mroczkowicach i Mirsku wraz z Stacją Uzdatniania Wody w Krobicy.

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na:

1. Nazwa zamówienia:

Nadzór Inwestorski zadania pn: Budowa sieci wodociągowej, przesyłowo-rodzielczej w Krobicy, Orłowicach, Mroczkowicach i Mirsku wraz z Stacją Uzdatniania Wody w Krobicy.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  

Usługi nadzoru budowlanego – kod:  74.26.20.00-3

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski zadania współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 321 – Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, zadanie pn: „Budowa sieci wodociągowej, przesyłowo-rodzielczej w Krobicy, Orłowicach, Mroczkowicach i Mirsku wraz z Stacją Uzdatniania Wody w Krobicy”. Przedmiotowe zadanie ma na celu poprawę zaopatrzenia w wodę mieszkańców Mirska, a w przypadku mieszkańców pozostałych miejscowości tj. Krobica, Orłowice i Mroczkowice, pozbawionych wodociągów, możliwość pozyskania wody na cele gospodarczo - bytowe z nowej, wybudowanej w ramach w/w operacji Stacji Uzdatniania Wody (SUW) i sieci przesyłowo - rozdzielczej.

W zakres prac nadzoru inwestorskiego wchodzą następujące roboty budowlane wszystkich branż:

1)  Sieć wodociągowo-przesyłowa o śr. 180-200 mmi łącznej długości5.829,00 m,

2) Rurociąg tłoczny wody surowej ze studni głębinowych do SUW o śr. 90 –110 mmi łącznej długości1.929,00 m,

3) Stacja Uzdatniania Wody (SUW) w tym: technologia wydobycia i uzdatniania wody z 6 studni głębinowych, budynek techniczny, drogi wewnątrzobiektowe, instalacja elektryczna i AKPiA,

4) Roboty towarzyszące w tym: wykonanie inwentaryzacji geodezyjno-wodociągowej, wykonanie przewiertów i przecisków wraz z opłatami za zajęcia pasa dróg powiatowych i gminnych,  projekt organizacji ruchu zastępczego na okres budowy.

Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego określa projekt budowlano-wykonawczy z marca 2008r. opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe POZPROJEKT z siedzibą przy ul. Zielonej 8, 61-851 Poznań, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Wartość nadzorowanych robót dla poszczególnych branż wynosi:

a) branża sanitarna – wartość robót netto = 4.230.732,20 zł.

b) branża budowlana – wartość robot netto = 342.421,80 zł.

c) branży elektrycznej (- wartość robot netto =  285.403,40 zł.

Razem wartość robót netto = 4.858.557,40 zł.

3. Wymagany termin wykonania: do 31.10.2013r.

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 20,- zł.

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 6470457, e-mail: nowik@mirsk.pl

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  ”Oferta przetargowa na Nadzór Inwestorski zadania pn: Budowa sieci wodociągowej, przesyłowo-rodzielczej w Krobicy, Orłowicach, Mroczkowicach i Mirsku wraz z Stacją Uzdatniania Wody w Krobicy” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 02.08.2012r. do godz. 10:00.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.

9. Wadium przetargowe wynosi 5.000 zł. – Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)    oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem nadzoru inwestorskiego podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 W wykazie należy wykazać prowadzenie nadzoru inwestorskiego co najmniej dwóch budowli lub obiektów liniowych o których mowa w art. 3 pkt 3 i 3a) Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane, w tym jeden obiekt liniowy w rodzaju sieci wodociągowej wraz z minimum jednym urządzeniem technicznym (stacja uzdatniania wody, studnia głębinowa, przepompownia, stacja podnoszenia ciśnienia wody itp.) o łącznej długości  co najmniej 5.000,-m  i o wartości nie mniejszej niż  4.000.000,00 zł. brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (wykonane zadania w podanym zakresie, potwierdzone referencjami).

10.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

Wykonawca powinien wykazać się osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy umieścić osobę Inspektora Nadzoru o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń jako Inspektora Wiodącego  wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz Inspektorów Nadzoru robót branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do oddania się do dyspozycji Wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)    wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b)   oświadczenia. że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane i aktualną przynależność do izby samorządu zawodowego.

c)    pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.08.2012r. o godz. 10:15 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena ryczałtowa   –  100 %

14.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.  Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.  Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 245954-2012  z dnia 11.07.2012r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.07.2012r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 lipca 2012 12:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2159
03 sierpnia 2012 11:39 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [informacja_o_srodkach__scan.doc] do dokumentu.
02 sierpnia 2012 14:37 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zbiorcze_zestwaienie_ofert__scan.pdf] do dokumentu.
11 lipca 2012 13:04 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zal_nr_6__pb__przesyl___czesc_v.rar] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::