Przetargi

Budowa Remizy OSP Giebułtów -III etap -roboty wykończeniowe orazwykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych

                              Mirsk: 2012.07.16

INI.271.01.2012.1
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 5.000.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  pl. Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania: Budowa remizy OSP Giebułtów – III etap -  roboty wykończeniowe oraz wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45216121-8  

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest  budowa remizy OSP w Giebułtowie –III etap – roboty wykończeniowe oraz wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych.  

 

W zakres projektu wchodzą następujące elementy:

1) Roboty ogólnobudowlane wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne w tym : ocieplenie styropianem ścian zewnętrznych budynku 208,00 m2 z wykończeniem wyprawą elewacyjną lub okładziną z płytek klinkierowych wraz z montażem obróbek blacharskich ,  ścianki działowe  murowane 25 m2, okładziny sufitów z płyt gips owo kartonowych 40,00 m2 , montaż stolarki okiennej 7,50 m2, montaż stolarki drzwiowej 11,00 m2, montaż bramy garażowej z drzwiami oraz napędem elektrycznym 1kpl,  wykonanie posadzek wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi i cieplnymi 70,00 m2,  tynki i okładziny wewnętrzne  ścian 104,00 m2 , roboty malarskie 183,00 m2. 

 

2) Instalacje wewnętrzne : ciepłej i zimnej wody wraz z montażem armatury, kanalizacyjna wraz z montażem armatury, elektryczne wraz z montażem osprzętu .

 

3) Przyłącza : wodociągowe, kanalizacyjne, kanalizacja deszczowa z odprowadzeniem do istniejącego rowu.

 

4) Wjazd o nawierzchni utwardzonej 50,00 m2 z montażem bramy wjazdowej istniejącym ogrodzeniu wraz z chodnikiem  oraz opaską z kostki betonowej 10,50 m2, przepust na istniejącym rowie melioracyjnym.

 

5) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej , dostarczenie protokołów  badań i Sprawdzeń  instalacji elektrycznych ,wod-kan, odbioru kominiarskiego, protokołów z odbiorów przyłączy , świadectwo charakterystyki energetycznej.

 

Szczegółowy zakres prac określają: projekt budowlany z lutego 2010r. i specyfikacja technicznych warunków wykonania robót opracowane  przez projektanta  Marka Majgera, projekt instalacji elektrycznych ze stycznia 2010 r. opracowany przez Tadeusza Mołodowskiego .

 

3. Wymagany termin wykonania:  do  31.10.2012r.

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9. Cena specyfikacji 15 zł.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Ewa Pachciarek  – Specjalista ds. remontów i inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 64 70 460   e-mail: remont@mirsk.pl 

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na – Budowę remizy OSP w Giebułtowie III etap – roboty wykończeniowe oraz wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 31.07.2012r. do godz. 10:00.

 

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

 

9. Wadium przetargowe wynosi 3000zł Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl.  nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468  

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

 

1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

 

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

 

3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem   podatków  lub  zaświadczenia,  że  uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż

 

3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak referencje , protokoły odbioru , itp.

 

W wykazie należy wykazać minimum jedno zadanie o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.

 

10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 

10.4. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

 

Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych  użytych do wyceny robót.

 

Dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest zatrudnienie minimum 5 osób).Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności.  W wykazie należy umieścić wszystkie osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia oraz wykazać 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

 

a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

 

b) oświadczenia. że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane i aktualną przynależność do izby samorządu zawodowego.

 

c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

 

10.5 W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2012r. o godz.1045 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

 

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 253608-012 z dnia 16.07.2012r.

                                                                           

                                                                                                     Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk

                                                                                                         /-/ Andrzej Jasiński

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.07.2012r
Dokument wytworzony przez: Specjalista ds. remontów i inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Pachciarek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lipca 2012 14:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Pachciarek
Ilość wyświetleń: 2162
17 lipca 2012 09:27 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników.
17 lipca 2012 09:27 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników.
17 lipca 2012 09:27 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::