Przetargi

II postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na "Remont chodnika dla pieszych ul.Zdrojowa w Mirsku - II etap"

Mirsk.2012.08.22

DrG.271.39.2012.2
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 5.000.000 EURO

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 756470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza II przetarg nieograniczony na:

 

1.Nazwa zadania: „Remont chodnika dla pieszych ul.Zdrojowej w Mirsku - II etap”.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45.00.00.00-7,  45.23.32.22-1

2.Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika dla pieszych ul.Zdrojowej w Mirsku na odcinku od Pl.Wolności do wysokości posesji nr 19.

Podstawowy zakres zamówienia obejmuje:

  • Roboty rozbiórkowe – rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych 30x30x5- 284,00m2 , nawierzchni gruntowej i terenów zielonych 367,650 m2  oraz krawężnika betonowego 15x30x100 w ilości  349,50 m. 
  • Ułożenie krawężnika kamiennego(granitowego) o wymiarach 15x30x100 w ilości 349,50 m na ławie betonowej z oporem. Krawężnik wystający 12 - 14 cm od istniejącej nawierzchni, na zjazdach i obniżeniach(krawężnik wystający 2-4 cm od nawierzchni), dla przejść dla pieszych i zjazdów normatywne zaniżenia krawężnika (można zastosować krawężniki skośne oraz tzw. krawężniki najazdowe) spadek nawierzchni chodnika minimum 1% w kierunku jezdni.
  • Ułożenie obrzeża betonowego 30x8x100 przy istniejącej zieleni w ilości 193,70 m
  • Ułożenie krawężnika betonowego „na leżąco” na wjazdach do poszczególnych nieruchomości oraz wystające dla miejsc parkingowych w ilości 50,00 m.
  • Wykonanie ław betonowych z oporem dla krawężnika i obrzeża w ilości 33,84 m3
  • Wykonanie i wzmocnienie  podbudowy z kruszyw – 651,65 m2
  • Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm STAROBRUK na podbudowie z kruszywa bazaltowego(niesort bazaltowy 0-31,5) grubości średnio 10 cm. w ilości  594,78 m2
  • Przełożenie chodnika z kostki POLBRUK STAROBRUK w ilości  32,40 m2
  • Wykonanie nawierzchni parkingu z kostki Betonowej POLBRUK w ilości 56,87 m2
  • Wykonanie ścieku ulicznego z kostki kamiennej szer. 0,40 m – 37,00 m
  • Wykonanie ścieków ulicznych odwodnienia liniowego 6 sz. x 130 cm.
  • Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej 17,475 t.

Technologia wykonania robót drogowych remontowych została określona w specyfikacjach Technicznych oraz Opisie przedmiotu Zamówienia, które stanowią załączniki do SIWZ.

 

3.Wymagany termin wykonania  do  30.11.2012r.

 

4.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy pzp.

 

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5 zł.

 

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Andrzej DOMIN – Inspektor ds.drogownictwa  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  756470458, e-mail : domin@mirsk.pl

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na –  remont chodnika ul.Zdrojowa w Mirsku – II etap” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 10.09.2012 do godz. 10:00).

 

8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9.Wadium przetargowe – 5.000,00 zł.

10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej,

5)      nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)      oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonanie podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat  łącznie z referencjami . W wykazie należy wykazać się wykonaniem minimum 600 m2 chodników z kostki betonowej Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia takie jak – referencje , protokoły odbioru itp.

 Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone.

10.3.W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia Wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.

Przy składaniu oferty Wykonawca powinien dysponować co najmniej:

-          1szt. samochodu samowyładowczego o ładowności minimum 5 ton

-          1 szt. samochodem  towarowo – osobowym o ładowności 3,5 t,

-          1 szt. walec drogowy – wibracyjny 0,7 – 3,5 t

-          1 szt. piła do nawierzchni,

-          1 szt. ubijarka spalinowa

-          1 szt. młot spalinowy lub pneumatyczny

-          1 szt. gilotyna do kostki betonowej

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych w podanym zakresie, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,

b)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu (jeżeli dotyczy),

1)   dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest dodatkowo wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.  

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

c)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 200.000,00zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 

10.5.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.09.2012r o godz.1015 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 309762-2012 z dnia  22 sierpnia  2012r.  

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22-08-2012
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej Domin
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 sierpnia 2012 11:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Domin
Ilość wyświetleń: 2104
18 września 2012 10:01 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [ogloszenie_wynikow_postepowania.pdf] do dokumentu.
18 września 2012 10:01 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [zestawienie_otwartych_ofert.pdf] do dokumentu.
31 sierpnia 2012 09:37 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_pytanie_do_siwz__scan.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::