Mirsk: 2012.11.28
o zamówieniu na usługi o wartości poniżej 200.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 0756470440, fax: 075 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1.Nazwa zadania: Usługa ubezpieczeniowa„Ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi”
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66515100 – 4 (usługi ubezpieczenia od ognia),
66515400 – 7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów),
66515000 – 3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),
66516400 – 4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej),
66516000 – 0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),
66516100 – 1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej), 66514110 – 0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),
66512100 – 3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków),
66516500 - 5 (usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem).
2.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczeniowej - Ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi realizowane w czterech częściach:
Część I : Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego;
Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych. Zakres zamówienia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4) ubezpieczenie Assistance;
Część III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Mirsk. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
Część IV: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku. Zakres zamówienia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku
3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
4) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia
5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
6) obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
3.Wymagany termin wykonania: okres 24 miesięcy od 01.01.2013r.
4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tych samych rodzajów ubezpieczeń, które są objęte zakresem niniejszego zamówienia.
5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Jan ZALIWSKI – Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Mirsk w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 0756470442, e-mail : zaliwski@mirsk.pl
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na – usługi ubezpieczeniowe dla Gminy Mirsk” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 10.12.2012 do godz. 10:00).
8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – w zakresie realizacji poszczególnych części: Część I : Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych. Część III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Mirsk. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Część IV: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
a) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego,
b) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia,
c) w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia,
d) w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka ( nie dotyczy ubezpieczenia OC),
e) w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków nastąpi zmiana liczby ubezpieczonych osób,
f) zamawiający, najpóźniej na 2 miesiące przed końcem pierwszego 12 miesięcznego okresu wykonywania zamówienia, wyrazi pisemnie wolę kontynuowania umowy na tych samych warunkach w kolejnym, 12-miesięcznym okresie zamówienia; maksymalny okres wykonania zamówienia wraz z przewidywaną automatyczną kontynuacją umowy w kolejnym rocznym okresie nie może przekroczyć 24 miesięcy.
10.Wadium przetargowe – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)posiadania wiedzy i doświadczenia;
c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, tj. którzy:
1) złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,
2) potwierdzą brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy w złożonym w aktualnym odpisie z właściwego rejestru.
3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w pkt. 2, każdy z wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt 1.1., natomiast łącznie muszą spełniać warunki, o których mowa w pkt 1.a,b,c i d i 2.1.2.2
4.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia że spełniaja warunki udziału w posterowani oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 ustawy.
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a także oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów:
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.12.2012r o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
dla części I:1) cena oferty- 80 %, 2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20%
dla części II:1) cena oferty- 100 %,
dla części III:1) cena oferty- 100 %,
dla części IV:1) cena oferty- 90 %, 2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 10%
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 456422-2012 z dnia 16 listopada 2012r oraz zmiana ogłoszenia opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 476962-2012 z dnia 28 listopada 2012r .
SPRAWĘ PROWADZI
Inspektor d/s drogownictwa
mgr Andrzej DOMIN
Pok. nr 10 tel. 75 6470458
e-mail:domin@mirsk.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk