Przetargi

Przetrag nieograniczony na: „Ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi”.

 

 

Mirsk: 2012.11.28

DrG.271.51.2.2011
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na usługi o wartości poniżej 200.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 0756470440, fax: 075 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1.Nazwa zadania: Usługa ubezpieczeniowa„Ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

66515100 – 4 (usługi ubezpieczenia od ognia),

66515400 – 7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów),

66515000 – 3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),

66516400 – 4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej),

66516000 – 0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),

66516100 – 1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej), 66514110 – 0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),

66512100 – 3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków),

66516500 - 5 (usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem).

 

2.Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczeniowej - Ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi realizowane w czterech  częściach:

Część I : Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje:

1)       ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

2)       ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

3)       ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,

4)       ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

5)       ubezpieczenie sprzętu elektronicznego;

Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych. Zakres zamówienia obejmuje:

1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,

2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,

3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,

4) ubezpieczenie Assistance;

Część III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Mirsk. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;

Część IV: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku. Zakres zamówienia obejmuje:

1)       ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych

2)       ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku

3)       ubezpieczenie sprzętu elektronicznego

4)       ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia

5)       ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

6)       obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

3.Wymagany termin wykonania: okres 24 miesięcy od 01.01.2013r.

4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,  w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tych samych rodzajów ubezpieczeń, które są objęte zakresem niniejszego zamówienia.

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5 zł.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Jan ZALIWSKI – Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Mirsk  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  0756470442, e-mail : zaliwski@mirsk.pl

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Oferta przetargowa na –  usługi ubezpieczeniowe dla Gminy Mirsk” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 10.12.2012 do godz. 10:00).

8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – w zakresie realizacji poszczególnych części: Część I : Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych. Część III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Mirsk. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Część IV: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku.

 Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

9. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:

a)         wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego,

b)         zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia,

c)         w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia,

d)         w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka ( nie dotyczy ubezpieczenia OC),

e)         w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków nastąpi zmiana liczby ubezpieczonych osób,

f)          zamawiający, najpóźniej na 2 miesiące przed końcem pierwszego 12 miesięcznego okresu wykonywania zamówienia, wyrazi pisemnie wolę kontynuowania umowy na tych samych warunkach w kolejnym, 12-miesięcznym okresie zamówienia; maksymalny okres wykonania zamówienia wraz z przewidywaną automatyczną kontynuacją umowy w kolejnym rocznym okresie nie może przekroczyć 24 miesięcy.

 

10.Wadium przetargowe – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

11.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)posiadania wiedzy i doświadczenia;

c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

d)sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, tj. którzy:

1)       złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,

2)       potwierdzą brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy  w złożonym w aktualnym odpisie z właściwego rejestru.

 

3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w pkt. 2, każdy z wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt 1.1., natomiast łącznie muszą spełniać warunki, o których mowa w pkt 1.a,b,c i d i 2.1.2.2

4.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji.

 

5. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia że spełniaja warunki udziału w posterowani oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1  ustawy.

 

Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a także oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania.

W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów:

  • oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji;
  • oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 a do niniejszej specyfikacji;
  • zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenia właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia;

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów:

  • oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 b do niniejszej specyfikacji;
  • aktualnego odpisu właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.12.2012r o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

 dla części I:1) cena oferty- 80 %, 2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20%

 dla części II:1) cena oferty- 100 %,

 dla części III:1) cena oferty- 100 %,

dla części IV:1) cena oferty- 90 %, 2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 10%

 

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 456422-2012  z dnia             16 listopada 2012r oraz zmiana ogłoszenia opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 476962-2012  z dnia  28 listopada 2012r  .

 

 

   SPRAWĘ PROWADZI

Inspektor d/s drogownictwa

mgr Andrzej DOMIN

Pok. nr 10 tel. 75 6470458

e-mail:domin@mirsk.pl

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 listopada 2012 16:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2033
04 grudnia 2012 14:49 (Andrzej Domin) - Zmiana danych dokumentu.
04 grudnia 2012 14:48 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [5wyjasnienia_do_siwz_czesc_ii.doc] do dokumentu.
04 grudnia 2012 14:48 (Andrzej Domin) - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::