Mirsk: 2013.05.20
o zamówieniu na roboty budowlane - wartości poniżej 5.000.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 756470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1.Nazwa zadania: „Remont dachu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Rębiszowie i naprawa pokrycia dachu sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Krobicy”
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
nr 45214210-5
2.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Remont dachu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Rębiszowie i naprawa pokrycia dachu sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Krobicy”:
OPCJA I
A. Remont dachu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Rębiszowie.
1.Wymiana istniejącego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki ceramicznej na budynku głównym Szkoły Podstawowej na nowe pokrycie z blacho-dachówki powlekanej wraz z akcesoriami-obróbkami systemowymi (gąsiory, wiatrownice, blachy okapowe, kominki wentylacyjne itp.) w kolorze czerwonym .
2.Wymiana łat i kontrłat, montaż membrany dachowej paroprzepuszczalnej, ewentualne wzmocnienie lub wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, zabezpieczenie więźby dachowej przed korozją biologiczna , owadami i ogniem, przemurowanie kominów ponad dachem cegłą klinkierową , tynkowanie kominów na strychu, montaż 4 szt okien połaciowych oraz wyłazu dachowego 1 szt z kołnierzem uszczelniającym wraz wykonaniem konstrukcji nośnej pod montaż okien, montaż stopni kominiarskich, drabinek przeciwśniegowych, montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej oraz siatek wentylacyjnych okapów.
3.Wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarami .
B. Naprawa pokrycia dachu sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Krobicy.
1.Naprawa istniejącego pokrycia dachowego poprzez przecięcie i podklejenie pęcherzy, wyrównanie nierówności podłoża poprzez wklejenie papy, uszczelnienie i drobne naprawy istniejących obróbek blacharskich attykowych, pasa nadrynnowego, rynien i rur spustowych, pokrycie dachu jedną warstwa papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia, uzupełnienie uchwytów i drobne naprawy instalacji odgromowej.
OPCJA NR II
A. Remont dachu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Rębiszowie.
1.Wymiana istniejącego pokrycia dachu dwuspadowego o dużym spadku wykonanego z dachówki ceramicznej karpiówki na nowe pokrycia z zastosowaniem z dachówki ceramicznej karpiówki angobowanej w kolorze czerwonym wraz montażem z dachówek systemowych (okapowe, kalenicowe, krawędziowe, wentylacyjne, kominki wentylacyjne itp.) i obróbkami blacharskimi, a pokrycia dachów o małym spadku na pokrycie z blacho-dachówki w kolorze czerwonym zbliżonym do koloru dachówki.
2.Wymiana łat i kontrłat, montaż membrany dachowej paroprzepuszczalnej, ewentualne wzmocnienie lub wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, zabezpieczenie więźby dachowej przed korozją biologiczna , owadami i ogniem, przemurowanie kominów ponad dachem cegłą klinkierową , tynkowanie kominów na strychu, montaż 4 szt okien połaciowych oraz wyłazu dachowego 1 szt z kołnierzem uszczelniającym wraz wykonaniem konstrukcji nośnej pod montaż okien, montaż stopni kominiarskich, drabinek przeciwśniegowych, montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej oraz siatek wentylacyjnych okapów.
3.Wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarami .
B. Naprawa pokrycia dachu sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Krobicy.
1.Naprawa istniejącego pokrycia dachowego poprzez przecięcie i podklejenie pęcherzy, wyrównanie nierówności podłoża poprzez wklejenie papy, uszczelnienie i drobne naprawy istniejących obróbek blacharskich attykowych, pasa nadrynnowego, rynien i rur spustowych, pokrycie dachu jedną warstwa papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia, uzupełnienie uchwytów i drobne naprawy instalacji odgromowej
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która zawierać będzie wycenę obu opcji lub jednej z nich.
Zamawiający w ramach środków przeznaczonych na wykonanie zamówienia, na etapie badania ofert, dokona wyboru OPCJI, o czym poinformuje Wykonawców w terminie 3 dni po otwarciu ofert.
I tak:
1.Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty, przewidującej wykonanie OPCJI II z pokryciem z dachówki ceramicznej, nie przewyższy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę w ocenie kryteriów oferty Wykonawców zawierające wycenę OPCJI II -
oferty zawierające wycenę wyłącznie OPCJI I z pokryciem z blacho-dachówki zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 .
2.Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty, przewidującej wykonanie OPCJI II z pokryciem z dachówki ceramicznej, przewyższy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie Zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę w ocenie kryteriów oferty Wykonawców zawierające wycenę OPCJI I -
oferty zawierające wycenę wyłącznie OPCJI II z pokryciem z dachówki ceramicznej zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 .
W przypadku wyboru OPCJ II z pokryciem z dachówki ceramicznej Zamawiający uzyska pisemną zgodę projektanta na zamianę przewidzianego w projekcie pokrycia dachowego z blacho-dachówki na pokrycie z dachówki ceramicznej.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię remontu dachu Szkoły Podstawowej w Rębiszowie określają dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna i przedmiar robót opracowane przez Pracownię Projektową S.C. Z. Mickiewicz – R. Kopytek z Gryfowa Śląskiego. Dokumentacja projektowa obejmuje: projekt budowlany przebudowy budynku głównego oraz pomocniczego Szkoły Podstawowej na działce nr 450 w Miejscowości Rębiszów nr 125.
3.Wymagany termin wykonania: do 16.08.2013r.
4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.
5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9. Cena specyfikacji 15 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Ewa Pachciarek – Specjalista ds. remontów i inwestycji w poniedziałki w godz. 800 – 1600
oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 756470443 e-mail: remont@mirsk.pl
7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Remont ratusza i otoczenia w Mirsku” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 4.06.2013r. do godz. 10:00.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9.Wadium przetargowe wynosi 3.000,00 zł – Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468
10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak referencje , protokoły odbioru , itp.
W wykazie należy wykazać minimum dwa zadania o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.4. W zakresie warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:
1) dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest zatrudnienie na dzień złożenia oferty minimum 6 osób. Wykonawca przedstawia wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest wykazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i konstrukcyjno- budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
10.5W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 4.06.2013r. o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa – 100 %
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 198538.-013 z dnia 20.05.2013r.
BURMISTRZ MIASTA i GMINY MIRSK
ANDRZEJ JASIŃSKI
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk