Przetargi

Przetarg nieograniczony na Remont zaplecza sportowego przy boisku w Giebułtowie

                              Mirsk: 2013.05.23

IRI.271.03.2013.2
                                                                                                         O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 5.000.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 756470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1.Nazwa zadania: Remont zaplecza sportowego przy boisku w Giebułtowie”

 

 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

nr 45212200-8  

2.Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu „Remontu zaplecza sportowego przy boisku w Giebułtowie”.

W zakres w/w prac wchodzą następujące elementy:

- Roboty ogólnobudowlane w tym:  uzupełnienie zamurowań, zabezpieczenie więźby dachowej przed korozją biologiczna , owadami i ogniem,  docieplenie dachu wełną mineralną o gr. 20 cm i współczynniku przewodzenia ciepła nie wyższym niż 0,035W/m*K,  wykonanie sufitów podwieszanych z okładziną z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie tynków ścian, osadzenie narożników, przygotowanie powierzchni ścian pod tynkowanie poprzez zamurowanie dziur lub skucie nierówności, wykonanie okładzin ścian płytkami ceramicznymi, montaż ścianek działowych z płyt g-k na profilach stalowych o gr. 75 mm, wykonanie podłoża pod posadzki, wraz z warstwami podkładowymi , izolacją przeciwwilgociową oraz termiczną poziomą ze styropianu  posadzkowego EPS 100-038 gr 5cm, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokołem oraz okładziną schodów płytkami ceramicznymi antypoślizgowymi, montaż pochwytów obustronnych na ścianach przy schodach, wykonanie okładzin ścian płytami cementowo włóknowymi na rusztach metalowych, wykonanie obudów  płytami g-k na rusztach, montaż przewodów wentylacyjnych wraz z izolacją wełną mineralną, kratkami wentylacyjnymi i wyprowadzeniem wywiewek ponad dach, malowanie wnętrz, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi EPS 70-038 gr. 8 cm z montażem listwy startowej i wykonaniem wyprawy elewacyjnej mineralnej i  malowaniem, montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo –tytanowej oraz brakujących obróbek blacharskich, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową oraz  ścieku z prefabrykatów betonowych.

- Instalacja wod-kan w tym : wykonanie przebić i bruzd,  montaż rurociągów instalacji wod- kan  wraz z podejściami  i uzbrojeniem, wykonanie odprowadzenia kanalizacji deszczowej z rury PVC o śred.160 mm , montaż studni systemowej o śred. 425 mm

- Instalacje elektryczne w tym: wykonanie  od strony budynku szkoły nowego odcinka WLZ zasilającej tablicę bezpiecznikową, montaż nowej tablicy bezpiecznikowej   ułożenie pod tynkiem instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych z montażem osprzętu tj. wyłączników , gniazd, opraw, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych.

Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa  przedmiar robót opracowany przez   Zdzisława Królikowskiego .

3.Wymagany termin wykonania:  do  30.08.2013r.

4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15 Cena specyfikacji 15 zł.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Ewa Pachciarek  – Specjalista ds. remontów i inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600

oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  756470443   e-mail: remont@mirsk.pl 

7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Remont zaplecza sportowego przy boisku w Giebułtowie” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 10.06.2013r. do godz. 10:00.

8.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

9.Wadium przetargowe wynosi 1.800,00 zł Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl.  nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468  

 

10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej,

5)     nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

1)      oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

3)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem   podatków  lub  zaświadczenia,  że  uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak referencje , protokoły odbioru , itp.

W wykazie należy wykazać minimum dwa zadania o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto.

10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

10.4. W zakresie warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

1)   dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest zatrudnienie na dzień złożenia oferty minimum 6 osób. Wykonawca przedstawia wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest wykazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i konstrukcyjno- budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)   wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b)   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

c)   pisemne    zobowiązanie    podwykonawcy   do   oddania mu  do   dyspozycji    niezbędnych  zasobów    na   okres korzystania   z   nich   przy   wykonywaniu   zamówienia   (jeżeli dotyczy).

10.5W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.06.2013r. o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 200788- 2013 z dnia      23.05.2013r.

 

                                                                                                      Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk

                                                                                                                   Andrzej Jasiński

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23,05,2013r
Dokument wytworzony przez: Specjalista ds. remontów i inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Pachciarek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2013 12:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Pachciarek
Ilość wyświetleń: 2243
10 czerwca 2013 14:03 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [6zbiorcze_zestawienia_ofert.doc] do dokumentu.
23 maja 2013 13:47 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników.
23 maja 2013 13:47 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [3_siwz_z_zalacznikami.pdf] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::