Przetargi

Dostawę opału do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014.

GMINA MIRSK,   59-630 Mirsk,  plac Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e-mail: gmina@mirsk.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Dostawę opału do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014.

 

1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

Oleje opałowe – kod: 09.13.50.00-4,

Węgiel i paliwa na bazie węgla – kod: 09.11.10.00-0

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014 w podziale na II zadania:

Zadanie I – dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Zadanie II – dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

 

3. Okres realizacji zamówienia: do 30.04.2014r.

4. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy  dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z  2010r. nr 113 poz. 759) oraz spełniający warunki określone w SIWZ.

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl  lub zakupić w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokój nr 10. Cena specyfikacji 10 zł.

6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie realizacji poszczególnych zadań opisany w pkt 2.

7. Termin składania ofert upływa dnia 16.09.2013r. do godz. 10:00.

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

8.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktual­ny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawio­nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert,

c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich ilości i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.

 W wykazie należy umieścić co najmniej 2 usługi zrealizowane do  upływu terminu składania ofert w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy i polegających na dostawie opału w ilości nie mniejszej niż: 50 ton węgla lub produktu na bazie węgla lub/oraz  50 tyś litrów oleju opałowego / napędowego-grzewczego, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wykonane usługi w podanym zakresie (referencje).

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów załączonych do wykazu.

8.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp.

8.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp.

8.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

9. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa – na dostawę opału do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014 – Zadanie nr I/II należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat)

 

10. Wadium przetargowe:

dla zadania I w wysokości: 7.000,00 zł.

dla zadania II w wysokości: 3.000,00 zł.

Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr: 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia  16.09.2013r. o godz.10:15 w  siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 64 70 457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl

14. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

      Cena brutto  – 100%, 

15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

16. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

17. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

18. Ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.09.2013r. pod nr 361850-2013.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.09.2013r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 września 2013 11:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2219
06 września 2013 12:03 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_przetargu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 września 2013 12:01 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__4_do_wypelnienia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 września 2013 12:01 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_do_siwz_opal.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::