Przetargi

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych: 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016

                           

Mirsk.2013.10.02

DrG.271.31.2013.2
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty usługi  - wartości poniżej 200.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 756470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1.Nazwa zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych: 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016”

.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2 .

2.Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych 20013/2014, 20014/2015 i 2015/2016

 Zakres wykonania i świadczenia usług obejmuje:

– zimowe utrzymanie ulic i placów miasta Mirska dł. 12,3 km,

– zimowe utrzymanie dróg gminnych zamiejskich dł. 46,0 km,

– interwencyjne odśnieżanie dróg wewnętrznych nie objętych planem ZUD na terenie sołectw: Brzeziniec, Karłowiec, Kamień, Mroczkowice, Krobica, Orłowice Rębiszów , Gajówka, Mlądz, Gierczyn, Kotlina, Przecznica, Grudza, Kwieciszowice, Proszowa – na zasadach określonych w załącznikach:    

a) załącznik nr 1 wykaz i zasady zimowego utrzymania ulic miasta Mirska w okresie zimowym,

b) załącznik nr 2 wykaz i zasady utrzymania dróg gminnych,

c)zasady interwencyjnego odśnieżania dróg wewnętrznych,

d)specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg.

3.Wymagany termin wykonania  do  31.03.2016r.

4.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy pzp.

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5 zł.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Andrzej DOMIN – Inspektor ds.drogownictwa  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  756470458, e-mail : drogi@mirsk.pl

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych: 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016” – nie otwierać przed 10.10.2013r. przed godz. 10.15 należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 10.10.2013 do godz. 10:00).

8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9.Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

9.Wadium przetargowe – zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł.

 

10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)       posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)       sytuacji ekonomicznej i finansowej,

5)       nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)       oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 3 lat łącznie z referencjami . Wykonawca powinien posiadać potwierdzenie na wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 3 lat  łącznie z referencjami . W wykazie należy umieścić minimum jedno zadanie z zakresu zimowego utrzymania dróg. Wartość wykazanego zadania musi przekraczać kwotę 100.000 zł. brutto w okresie 1 roku.

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane zgodnie warunkami określonymi przez zamawiających i prawidłowo ukończone.

10.3.W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

I)dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia Wykaz  niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.

Przy składaniu oferty  wymagane jest dysponowaniem, co najmniej:

- 1 samochód ciężarowy (nośnik piaskarki i pługa) z napędem na dwie osie

- 1 piaskarka o pojemności minimum 3,5 m3,

- 2 ciągniki lub pojazdy uniwersalne o mocy powyżej 75 KM jako nośniki pługa

- pług średni 2 szt.

- ciągnik z pługiem lekkim do odśnieżania chodników 1 szt.

- sprzęt do załadunku materiałów 1 szt.

- 1 pług umożliwiający odśnieżenie dróg o szerokości do 2,5 m.

- pług wirnikowy 1 szt.

  - posiadanie składowiska materiałów uszorstniających na terenie gminy Mirsk. 

Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych wszystkich pojazdów, a w przypadku pojazdów dzierżawionych należy dodatkowo dołączyć umowę dzierżawy sprzętu. Dla składowiska materiałów akt własności lub umowę dzierżawy terenu.

UWAGA: sprzęt do posypywania dróg oddany do dyspozycji Gminie Mirsk nie może być używany do prac na terenie innej gminy lub do świadczenia usług na rzecz innych podmiotów jak Gmina Mirsk.  

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych w podanym zakresie, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi komunalnej w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,

b)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu (jeżeli dotyczy),

 

II)dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest posiadanie pełnej obsady kierowców na posiadany i dzierżawiony sprzęt,  

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a)      wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierowców wykonujących bezpośrednio usługę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

c)      pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza jak 500.000 zł. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium przetargowego 10.000 zł.

     Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

10.5.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.10.2013r o godz.1015 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych  nr 397076-2013   z dnia 01 października  2013r oraz zmiana ogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych  nr 399262-2013   z dnia 02 października  2013r

18.Zamówienie realizowane wyłącznie ze środków Gminy Mirsk.

Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk

Andrzej Jasiński

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01-10-2013
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej Domin
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 października 2013 12:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Domin
Ilość wyświetleń: 2280
05 października 2013 07:31 (Andrzej Domin) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
05 października 2013 07:31 (Andrzej Domin) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
05 października 2013 07:31 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [3_siwz_zima_2013.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::