Przetargi

Drugi przetarg na usługę pn: "Dostawa oleju napędowego grzewczego EKO-TERM PLUS do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014".

GMINA MIRSK,   59-630 Mirsk,  plac Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e-mail: gmina@mirsk.pl

 ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

Dostawę oleju napędowego grzewczego EKO-TERM PLUS do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014.

 

 

1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

Oleje opałowe – kod: 09.13.50.00-4,

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału napedowego grzewczego EKO-TERM PLUS do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

 

3. Okres realizacji zamówienia: do 31.05.2014r.

 

4. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy  dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z  2010r. nr 113 poz. 759) oraz spełniający warunki określone w SIWZ.

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl  lub zakupić w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokój nr 10. Cena specyfikacji 10 zł.

 

6. Termin składania ofert upływa dnia 16.10.2013r. do godz. 10:00.

 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

7.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)      oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktual­ny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawio­nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

7.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

 

Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich ilości i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.

 W wykazie należy umieścić co najmniej 2 usługi zrealizowane do  upływu terminu składania ofert w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy i polegających na dostawie nie mniejszej niż 50 tyś litrów oleju opałowego / napędowego-grzewczego, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wykonane usługi w podanym zakresie (referencje).

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów załączonych do wykazu.

 

7.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp.

 

 

7.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp.

 

7.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

8. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa – na dostawę oleju napędowego, grzewczego EKO-TERM PLUS do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2013/2014 należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat)

 

9. Wadium przetargowe w wysokości: 7.000,00 zł.

Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr: 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.

 

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia  16.10.2013r. o godz.10:15 w  siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

12. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 64 70 457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl

 

13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

      Cena brutto  – 100%,

 

14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej lub wariantowej.

    

15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

16. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

17. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

18. Ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w

dniu 08.10.2013r. pod nr 408080-2013.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.10.2013r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 października 2013 12:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2105
08 października 2013 12:06 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_24_do_wypelnienia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 października 2013 12:06 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_do_siwz__opis.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 października 2013 12:03 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [siwz_z_zalacznikami.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::