Przetargi

Przetarg neigraniczony na zadanie pn: Przebudowa hydroforni na stację uzdatniania wody wraz z ujęciem wody oraz budowa sieci wodociągowej do budynków położonych w Mirsku przy Alei Wojska Polskiego 32, 34, 36.

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania:

 

Przebudowa hydroforni na stację uzdatniania wody wraz z ujęciem wody oraz budowa sieci wodociągowej do budynków położonych w Mirsku przy Alei Wojska Polskiego 32, 34, 36.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  

Roboty budowlane – kod: 45000000-7

Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody – kod: 45232150-8

Roboty w zakresie budowy zakładów uzdatniania wody – kod: 45252120-5

Roboty instalacyjne elektryczne – kod: 45310000-3

Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne – kod: 45311200-2

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej hydroforni na stację uzdatniania wody wraz z ujęciem wody oraz budową sieci wodociągowej do budynków położonych w Mirsku przy Alei Wojska Polskiego 32, 34, 36.

W zakres robót wchodzą następujące elementy:

1)  Sieć wodociągowa z rur PEHD o śr. 63-90mm i łącznej długości570,00 m,

2) Przyłącze kanalizacyjne z rur PCV-T o śr. 160-200 i łącznej długości109,00 mwraz z budową zbiornika wód popłucznych,

3) Przyłącze energetyczne kablem YAKY 4x70mm2 od stacji SN/nN do rozdzielnicy R-1G na budynku hydroforni (SUW) o łącznej długości 30,00m,

4) Zasilenie energetyczne kablem YKY 5x16 mm2 od SUW do ujęcia wody o łącznej długości 300,00m,    

5) Przewierty sterowane dla sieci wodociągowej i kabla zasilającego ujecie wody o łącznej długości 2 x 155,00m,

6) Przebudowa istniejącego budynku hydroforni na stację uzdatniania wody w zakresie technologicznym, sanitarnym, budowlanym i elektrycznym,

7) Renowacja istniejącego wewnętrznego zbiornika wody o poj. 25 m3,

8) Przebudowa ujęcia wody (studni kopanej).

Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany z 29 października 2013r. opracowane przez Zakład, Projektowanie, Nadzory, Inwestycje, Eleonora Puzo z siedzibą w miejscowości Szczuczarz 21, 78-630 Człopa, stanowiący załącznik do wniosku. 

3. Wymagany termin wykonania:

dostawa urządzeń nie później jak do dnia 27 grudnia 2013r.

roboty budowlano-montażowe nie później jak do dnia 30 kwietnia 2014r.

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 50,- zł.

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  ”Oferta przetargowa na: Przebudowę hydroforni na stację uzdatniania wody wraz z ujęciem wody oraz budowa sieci wodociągowej do budynków położonych w Mirsku przy Alei Wojska Polskiego 32, 34, 36” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 21.11.2013r. do godz. 10:00.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.

9. Wadium przetargowe wynosi 15.000 zł. – Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)    oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

 

 

 

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

W wykazie należy wykazać remont lub budowę co najmniej dwóch budowli lub obiektów liniowych o których mowa w art. 3 pkt 3 i 3a) Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane, w tym jeden obiekt liniowy w rodzaju sieci wodociągowej wraz z minimum jednym urządzeniem technicznym (stacja uzdatniania wody, studnia głębinowa, przepompownia, stacja podnoszenia ciśnienia wody itp.) o łącznej długości  co najmniej 500,00m  i o wartości nie mniejszej niż  500.000,00 zł. brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (wykonane zadania w podanym zakresie, potwierdzone referencjami).

 

10.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

 

1)   Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych (KNNR) użytych do wyceny robót. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2)   Dysponowanie przez wykonawcę kadrą techniczną w osobach kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń jako branży wiodącej wraz z aktualna przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kierowników robót branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b) kopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez ich adresatów.

c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

 

 

 

 

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2013r. o godz. 10:15 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena ryczałtowa   –  70 %

termin dostawy urządzeń – 20%

termin zakończenia robót – 10%

 

14.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15.  Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16.  Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 451960-2013  z dnia 06.11.2013r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.11.2013r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 listopada 2013 13:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2912
21 listopada 2013 15:11 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zbiorcze_zestawienie_ofert__scan.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 listopada 2013 13:05 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [sprostowanie_do_zal_nr_3a.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 listopada 2013 13:04 (Tadeusz Nowik) - Usunięcie załącznika [zestawienie__u_techolog__zal_nr_3a_do_siwz.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::