Przetargi

Przetarg nieograniczony na: „Remont świetlicy wiejskiej w Grudzy”.


O G Ł O S Z E N I E


o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 5.186.000 EURO

 

GMINA  MIRSK, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39

tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania: „Remont świetlicy wiejskiej w Grudzy”.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

nr 45000000-7   45330000-9  45310000-3   45255110-3  


2. Określenie przedmiotu zamówienia.


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Remont świetlicy wiejskiej w Grudzy” . Projekt  jest współfinansowany z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach operacji: „Remont świetlicy wiejskiej w Grudzy celem utworzenia Izerskiego Centrum Aktywizacji Kobiet” .


Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy: 


1. Roboty ogólnobudowlane :


- roboty rozbiórkowe, demontaż stolarki okiennej drewnianej (istniejące okna z PCV zostają) i stolarki drzwiowej, schodów, wykucie otworów na drzwi i okna, rozbiórka posadzek piwnicy, podłóg drewnianych, zbicie tynków, rozbiórka schodów wejściowych oraz pokrycia dachowego , transport i utylizacja gruzu.


- roboty ziemne  i fundamentowe związane z budową nowej klatki schodowej,


- wykonanie elementów konstrukcyjnych  nowej klatki schodowej ścian, nadproży, trzpieni, podciągów, schodów oraz płyt żelbetowych, w miejscu istniejącej klatki schodowej nad przyziemiem i parterem  stropu typu WPS, podciągu stalowego, schodów zewnętrznych na elewacji północnej  i południowej wylewanych  na gruncie, ścian podjazdu dla niepełnosprawnych  wraz z pochylnią ,


- roboty murowe: wykonanie ścian i ścianek działowych, nadproży, zamurowanie otworów, przebić, itp., przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej w kolorze pokrycia, przemurowanie muru przy schodach zewnętrznych na elewacji północnej), 


- nowe pokrycie dachowe blacho- dachówki w kolorze grafitowym wraz z akcesoriami- obróbkami systemowymi (gąsiory, wiatrownice, blachy okapowe, kominki wentylacyjne, płotki p/śniegowe siatki wentylacyjne okapów) wraz z naprawą więźby dachowej: elementy więźby dachowej w złym stanie technicznym słupy, płatwie i krowie do wymiany, zamontować nowe łaty, nad klatką schodową wykonać nową więźbę, całość zaimpregnować, zamontować okna dachowe, założyć rynny i rury spustowe z blachy cynkowo-tytanowej, podbitki  okapowe z desek struganych lakierowanych,


- stolarka: montaż okien z PCV (w nawiązaniu do okien częściowo wymienionych) z szybą bezpieczną oraz nawiewnikami, montaż parapetów wewnętrznych  drewnianych , zewnętrznych z blachy powlekanej, stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna drewniana , ościeżnice drewniane, szyba bezpieczna, w toalecie ścianka systemowa z drzwiami,


- stropy drewniane istniejące: elementy w złym stanie technicznym do wymiany, impregnacja belek stropowych preparatem ogniochronnym i grzybobójczym,  izolacja z wełny mineralnej, na belkach montaż płyty OSB, na holu poddasza podłoga w systemie suchego jastrychu odpornic ogniowa EI 30,


- roboty wykończeniowe : ścianki działowe w konstrukcji lekkiej oraz murowane zgodnie z PB, tynki ścian cementowo- wapienne  z gładzią, na stropach drewnianych i skosach poddasza okładziny  z płyt GKF w klasie odporności ogniowej EI30, licowanie ścian płytkami , posadzki z płytek ceramicznych , wykładziny zgrzewanej, w sali zebrań podłoga z desek struganych, okładziny schodów z płytek antypoślizgowych, malowanie wnętrz farbami lateksowymi, balustrady na klatce schodowej stalowe malowane proszkowo, na podjeździe dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej,


- elewacja: ściany fundamentowe ocieplone styrodurem z wykonaniem izolacji bitumicznej polimerowej, powyżej ścian fundamentowych ocieplenie w technologii lekkiej mokrej  styropianem z wyprawa elewacyjną barwioną w masie, opaski okienne z profili styropianowych, okładziny cokołu budynku oraz schodów zewnętrznych i pochylni z płytek klinkierowych,


- oczyszczenie i uszczelnienie od wewnątrz istniejącego szamba.


2. Roboty instalacji sanitarnych: instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku, instalacja wodociągowa wewnątrz budynku, instalacja grzewcza ( grzejniki elektryczne), instalacja wentylacyjna, przykanalik instalacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, drenaż opaskowy.


3. Roboty instalacji elektrycznych: przyłącze elektryczne zewnętrzne,  montaż rozdzielnic nn., montaż przewodów i kabli instalacji, instalacja alarmowa, instalacja odgromowa i uziemiająca, pomiary elektryczne,


4. Budowa studni głębinowej na działce nr 149 wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych i ogrodzeniem terenu oraz wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku świetlicy położonego na działce nr 265


5. Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej.


6. Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.  


W zakres prac wykonawcy nie wchodzi wykonanie placu zabaw, nawierzchni utwardzonych, terenów zielonych, montaż ogrodzenia.

 

Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa  i specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót oraz przedmiary robót opracowane  przez: dla robót budowlanych  sanitarnych i elektrycznych - Pracownię Projektową S.C. Z. Mickiewicz - R. Kopytek z Gryfowa Śl.,  dla studni głębinowej – Biuro Projektów Anna Michno z Kamiennej Góry. Dokumentacja projektowa obejmuje: projekt budowlany przebudowy z rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w Grudzy z  2010r. ,projekt wykonawczy, projekt wykonawczy branży sanitarnej z 2012r. , projekt wykonawczy branży elektrycznej z 2012r. , projekt budowlany budowy studni głębinowej wraz z urządzeniami do poboru wody oraz przyłączem wodociągowym do świetlicy wiejskiej w Grudzy z 2012r.

 

3. Wymagany termin wykonania:  do  30.11.2014r.


4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.


5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 25 zł.


6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:


Ewa Pachciarek  – Specjalista ds. remontów i inwestycji  w poniedziałki w godz.od 8.00 do 16.00 oraz od wtorku do piątkuw gody. od 7.30 do 15.30  tel.  75 64 70 443   e-mail: remont@mirsk.pl 


7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  „Remont świetlicy wiejskiej w Grudzy” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 16.05.2014r. do godz. 10:00.


8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.


9. Wadium przetargowe wynosi 20.000,00 zł Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl.  nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468  

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:


1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,


2) posiadania wiedzy i doświadczenia,


3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,


4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,


5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:


10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:


1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,


2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,


3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków  lub  zaświadczenia,  że  uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,


4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak poświadczenia , protokoły odbioru , itp.


W wykazie należy wykazać minimum dwa zadania o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto.


10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.


10.4. W zakresie warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:


1) dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest zatrudnienie na dzień złożenia oferty minimum 10 osób. Wykonawca przedstawia wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest wykazanie : jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno budowlanej, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych oraz jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:


a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,


b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,


c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do   oddania mu  do  dyspozycji  niezbędnych zasobów na   okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).


10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.


11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.05.2014r. o godz.10. 30 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).


12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.


13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  cena ryczałtowa   –  100 %


14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.


15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.


16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.


17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 134454-2014 z dnia 18.04.2014r.


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.04.2014r.
Dokument wytworzony przez: Specjalista ds. remontów i inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Pachciarek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 kwietnia 2014 12:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 3751
30 maja 2014 12:39 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [skan__ogloszenia.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 maja 2014 13:07 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [6zbiorcze_zestawienia_ofert.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 kwietnia 2014 13:13 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [dokumentacja_projektowa__studnia.rar] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::