Mirsk, dnia: 10.05.2014r.
Znak sprawy: DrG.271.19.2014.2
o zamówieniu na usługi komunalne
o wartości poniżej 207.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa zadania:
Usługa w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Mirsk w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym w okresie czterech lat tj. od 01 czerwca 2014r. do 31 maja 2018r.
Wspólny słownik zamówień CPV
Główny przedmiot: CPV 50.23.21.00-1 – Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówieniem objętych jest w okresie od 01-06-2014r do 30.11.2015r 1338 punktów świetlnych i 57 punktów sterowania, w okresie od 01.12.2015r do 30.11.2016r 1436 punktów świetlnych i 62 punkty sterowania w okresie od 01.12.2016r do 31.05.2018r 1534 punktów świetlnych i 64 punktów sterowania na terenie miasta i gminy Mirsk w obrębie których Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące czynności:
Zakres prac obejmuje czynności konserwacyjne urządzeń oświetlenia drogowego a w szczególności:
a) planowe czynności eksploatacyjne, a w szczególności;
b) awaryjne usuwanie uszkodzeń, a w szczególności:
c) wymiana opraw oświetleniowych na nowe lub odzyskane z demontażu przekazane przez Zamawiającego w ilości nie przekraczającej 100 szt. w skali roku.
3. Termin realizacji zamówienia:
od 01 czerwca 2014r. do 31 maja 2018r.
4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji - 5,00 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Andrzej Domin – Inspektor ds. drogownictwa w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 75 6470458, e-mail: drogi@mirsk.pl
7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na – usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia dróg i ulic na terenie Gminy Mirsk” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 21.05.2014 do godz. 10:00.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9.Wadium przetargowe wynosi 8.000 zł. – Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58102021 240000 810200 111 468.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać się:
a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – że wykonał w tym okresie usługi z zakresu konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty poświadczające ich należyte wykonanie.
Sporządzony wykaz musi zawierać, co najmniej dwa zadania z zakresu konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego przy okresie świadczenia usługi minimum 1 rok – wartości każdego z wykazanych zadań nie mniejsza jak 50.000,00 zł. brutto oraz załączeniem dokumentów poświadczających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
10.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest dysponowanie niżej wymienionym sprzętem:
Wymagane jest dysponowaniem, co najmniej 1 szt. pojazdu specjalistycznego z podnośnikiem koszowym o wysięgu minimum 16 m, oraz posiadanie urządzeń do wykonywania pomiarów i badań instalacji i uziemienia.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych w podanym zakresie, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
b) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu (jeżeli dotyczy),
1) dysponowanie przez wykonawcę co najmniej 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych(posiadającej zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego) 1 osoby posiadającej uprawnienia dozoru i eksploatacji ( świadectwo DiE) oraz 3 osoby posiadające kwalifikacje i uprawnienia monterów zewnętrznych instalacji i linii elektroenergetycznych nn z uprawnieniami do robót w technologii PPN (prace pod napięciem) oraz upoważnienie TAURON Dystrybucja S.A. do wykonywania prac pod napięciem na napowietrznych liniach elektroenergetycznych do 1 kV oraz przy urządzeniach rozdzielczych i liniach kablowych do 1 kV – Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.05.2014r o godz.1015 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa za poszczególne zadanie – 100 %
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 157764-2014 z dnia 10 maja 2014r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY
Andrzej JASIŃSKI
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk