GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
prowadzony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. 907 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą PZP, na:
1. Nazwa zamówienia:
Udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn: „Remont świetlicy wiejskiej w Grudzy celem utworzenia Izerskiego Centrum Aktywizacji Kobiet”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego:
1) Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont świetlicy wiejskiej w Grudzy celem utworzenia Izerskiego Centrum Aktywizacji Kobiet”.
2) Okres kredytowania 10 lat
3) Kwota kredytu – 640.000,00 zł.
4) Spłata kredytu wraz z odsetkami liczona w ratach miesięcznych od 31.01.2017r. do 31.12.2026r.
5) Spłata rat kredytu przypadająca na dzień wolny od pracy nastąpi w następnym dniu roboczym po tym dniu.
6) Stawka bazowa kredytu - WIBOR 1M wg. notowania z dnia sporządzania oferty.
7) Oprocentowanie kredytu równa się WIBOR 1M + m (marża banku).
8) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie większej niż 0,5%, płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
9) Naliczane odsetki z tytułu udzielenia kredytu nie będą kapitalizowane.
10) Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco.
3. Wymagany termin udzielenia kredytu: do 15.11.2014r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl, lub w siedzibie Zamawiającego.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) w zakresie procedury przetargowej: Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10, tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,
2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 3, tel. 75-6470449, fax: 75 6470469, e-mail: finanse@mirsk.pl,
3) godziny urzędowania Zamawiającego:
poniedziałek w godz. 8:00 - 16:00
wtorek-piątek w godz. 7:30 - 15:30
sobota - nieczynne
\
7. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, w pokój nr 1 (sekretariat).
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 08.09.2014r. do godz. 10:30
Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzezroczystych, zabezpieczonych przed otwarciem kopertach. Koperty należy opisać następująco:
Gmina Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk
Oferta w przetargu nieograniczonym pn:
,,Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na zadanie pn: Remont świetlicy wiejskiej w Grudzy celem utworzenia Izerskiego Centrum Aktywizacji Kobiet” z dopiskiem – „Nie otwierać przed dniem 08 września 2014r., godz. 11:00”.
Na wewnętrznej kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
8. Informacja o ofertach:
8.1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8.2 Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
8.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
9. Wadium przetargowe:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)
Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz art. 24b) ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponadto W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
10.1 POSIADANIA UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, JEŻELI PRZEPISY PRAWA NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK ICH POSIADANIA.
Zezwolenie na utworzenie banku (art. 34 ustawy Prawo Bankowe) oraz zezwolenie na rozpoczęcie działalności operacyjnej banku (art. 36 ustawy Prawo bankowe).
Ocena spełniania powyższych warunków odbywać się będzie w oparciu o w/w dokument złożony wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny Wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku.
10.2 POSIADANIA WIEDZY I DOŚWIADCZENIA.
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
10.3 DYSPONOWANIA ODPOWIEDNIM POTENCJAŁEM TECHNICZNYM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
10.4 DYSPONOWANIEORAZ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
10.5 SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ.
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.09.2014r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena – 100 %
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk