GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, plac Wolności 39
tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469, www.mirsk.pl e-mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Dostawę opału do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2014/2015.
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Oleje opałowe – kod: 09.13.50.00-4,
Węgiel i paliwa na bazie węgla – kod: 09.11.10.00-0
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2014/2015 w podziale na II zadania:
Zadanie I – dostawa oleju napędowego grzewczego EKO-TERM PLUS (olej opałowy lekki) do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2014/2015 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.
Zadanie II – dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2014/2015 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.
3. Okres realizacji zamówienia: do 30.04.2015r.
4. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zmianami)) oraz spełniający warunki określone w SIWZ.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokój nr 10. Cena specyfikacji 10 zł.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie realizacji poszczególnych zadań opisany w pkt 2.
7. Termin składania ofert upływa dnia 15.10.2014r. do godz. 10:00.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
8.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich ilości i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
W wykazie należy umieścić co najmniej 2 usługi zrealizowane do upływu terminu składania ofert w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy i polegających na dostawie opału w ilości nie mniejszej niż: 50 ton węgla lub produktu na bazie węgla lub/oraz 50 tyś litrów oleju opałowego / napędowego-grzewczego, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wykonane usługi w podanym zakresie (referencje).
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów załączonych do wykazu.
8.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp.
8.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp.
8.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
9. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa – na dostawę opału do jednostek organizacyjnych Gminy Mirsk w sezonie grzewczym 2014/2015 – Zadanie nr I/II” należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat)
10. Wadium przetargowe:
dla zadania I w wysokości: 7.000,00 zł.
dla zadania II w wysokości: 2.000,00 zł.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr: 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.10.2014r. o godz.10:15 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 75 64 70 457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl
14. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena brutto – 100%,
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
16. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
18. Ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w
dniu 29.09.2014r. pod nr 320912-2014.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk