GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 0756470440, fax: 075 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66510000 – 8 (usługi ubezpieczeniowe),
66515100 – 4 (usługi ubezpieczenia od ognia),
66515400 – 7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów),
66515000 – 3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),
66516400 – 4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej),
66516000 – 0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),
66516100 – 1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej),
66514110 – 0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),
66512100 – 3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków).
Wymienione usługi należą do kategorii usług CPV nr 6.
1.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na następujące zadania:
Zadanie I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
Zadanie II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Mirsk. Zakres zamówienia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenia pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
3) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4) bezskładkowe ubezpieczenia Assistance.
5) ubezpieczenie Zielona Karta
Zadanie III: Ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Mirsk.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
Zadanie IV: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku. Zakres zamówienia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku
3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
4) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia
5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
6) obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części IV SIWZ.
2.Wymagany termin wykonania zamówienia.
1) Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2015r. do dnia 31.12.2017r.
2) Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane w terminie wykonania zamówienia na okres 12 miesięcy z wyjątkiem:
3.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 20,00 zł.
4.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Tadeusz Nowik – inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk w poniedziałki w godz. 8:00 – 16:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7:30 – 15:30 tel. 75 6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl
5. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Przetarg – Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Mirsk wraz z jednostkami organizacyjnymi – nie otwierać przed dniem 22.12.2014r” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 22.12.2014r. do godz. 10:00.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania lub wybrane zadanie.
7. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
1) Zamawiający wymaga od wybranego w każdym Zadaniu zamówienia Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze, zawartym w części III niniejszej SIWZ
2) Polisy dotyczące ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych systemem sum stałych, sprzętu elektronicznego od szkód materialnych oraz polisy ubezpieczeniowe dotyczące ubezpieczenia pojazdów mechanicznych OC/AC/NNW, będą wystawiane indywidualnie na poszczególne jednostki organizacyjne i podpisywane przez ich kierowników, którzy tym samym będą ubezpieczającym i płatnikiem składki.
3) Polisy dotyczące ubezpieczeń wspólnych tj. ubezpieczenia nakładów inwestycyjnych/ adaptacyjnych/, środków obrotowych, środków niskocennych, zbiorów bibliotecznych, mienia pracowniczego oraz gotówki i innych wartości pieniężnych systemem pierwszego ryzyka, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i dodatkowego ubezpieczenia sprzętu elektronicznego systemem pierwszego ryzyka, wystawione zostaną na zamawiającego, który tym samym będzie ubezpieczającym i płatnikiem składki. Polisy te, obejmujące wszystkie jednostki organizacyjne zamawiającego ujęte w postępowaniu, zostaną wystawione dla każdego rodzaju ubezpieczenia.
8.Wadium przetargowe – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
- Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Dla potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, iż posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia.
- Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania tego warunku.
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania tego warunku.
- Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania tego warunku.
2) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3) Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie jakiegokolwiek z określonych przez Zamawiającego warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
10.Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.12.2014r. o godz.10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty na poszczególne części zamówienia zamawiający będzie posługiwać się niżej wymienionymi kryteriami:
Zadanie I:
a) cena - 80 %
b) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 20 %
Zadanie II:
a) cena – 90%
b) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne – 10%
Zadanie III:
a) cena – 90%
b) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne – 10%
Zadanie IV:
a) cena – 80%
b) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne – 20%
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
16. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 403450-2014 z dnia 9 grudnia 2014r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk