o zamówieniu na roboty budowlane - wartości poniżej 5.186.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 756470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1.Nazwa zadania: „Wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody oraz hydrantowej w starej części budynku Zespołu Szkół Licealno –Gimnazjalnych w Mirsku”
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Nr 45.33.00.00-9, 45.41.0000-4
2.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody oraz hydrantowej w starej części budynku Zespołu Szkół Licealno –Gimnazjalnych w Mirsku” . Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i pomocniczo przedmiar robót opracowane przez Biuro Projektowe PRODOMAR Mariusz Smreczyński z Lubania. Dokumentacja projektowa obejmuje: projekty budowlany i wykonawczy wymiany instalacji przeciwpożarowej wodnej hydrantowej oraz instalacji ciepłej i zimnej wody i cyrkulacji w starej części budynku Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku przy ul. Wodnej 2 sporządzone w maju 2014 r. Wszystkie roboty objęte zakresem umownym winny być wykonane zgodnie z w/w dokumentacją projektową .
Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy :
a) Wymiana instalacji przeciwpożarowej wodnej hydrantowej tj. przewodów wraz z osprzętem (skrzynki hydrantowe z wyposażeniem), wykucia bruzd , przebicia ścian, zamurowania, uzupełnienia tynków lub zabudów, wykonanie nowych zabudów, szpachlowanie i malowanie (dwukrotne w kolorze nawiązującym do istniejącego) naprawianych i nowo wykonanych elementów tj. zabudów, ścian, sufitów, wykonanie przejść przez przegrody budowlane pomiędzy strefami pożarowymi.
b) Wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody oraz cyrkulacji tj. przewodów i zaworów, itp. montaż otulin na rurach , wykucia bruzd , przebicia ścian, zamurowanie, uzupełnienia tynków, szpachlowanie i malowanie (dwukrotne w kolorze nawiązującym do istniejącego) naprawianych i nowo wykonanych elementów tj. zabudów, ścian, sufitów, wykonanie lub uzupełnienie zabudów w tym przeciwpożarowych, zgodnie z projektem, wykonanie przejść przez przegrody budowlane pomiędzy strefami pożarowymi, w przypadku uszkodzeń okładzin z płytek ceramicznych ścian bądź posadzek naprawa ich powierzchni poprzez uzupełnienie płytek w podobnej kolorystyce i rozmiarze. Nie przewiduje się wymiany istniejących umywalek, zlewozmywaków oraz baterii umywalkowych i zlewozmywakowych (po demontażu dla prac instalacyjnych zostaną zamontowane ponownie), zamontowanie zestawów wodomierzowych do opomiarowania pomieszczeń wynajmowanych, montaż zaworów antyskażeniowych oraz pompy cyrkulacyjnej.
c) Po wykonaniu instalacji hydrantowej Wykonawca dokona pomiaru wydajności hydrantów i przedłoży Zamawiającemu .
3.Wymagany termin wykonania: do 20.08.2015r.
4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.
5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 20 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Ewa Pachciarek – Specjalista ds. remontów i inwestycji w poniedziałki w godz. 800 – 1600
oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 756470443 e-mail: remont@mirsk.pl
7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody oraz hydrantowej w starej części budynku Zespołu Szkół Licealno –Gimnazjalnych w Mirsku ”należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 15.04.2015r. do godz. 10:00.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9.Wadium przetargowe wynosi 4.000,00 zł – Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468
10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak poświadczenia , protokoły odbioru , itp.
W wykazie należy wykazać minimum dwa zadania o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.4. W zakresie warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:
1) dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest zatrudnienie na dzień złożenia oferty minimum 5 osób. Wykonawca przedstawia wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest wykazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
10.5W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.04.2015r. o godz.1015 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa – 80 %, długość okresu gwarancji -20 %
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 70486 - 2015 z dnia 30.03.2015r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk