Przetargi

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pn. Modernizacja budynków szkół w Giebułtowie i Rębiszowie

                              Mirsk: 2016.06.10

IRI.271.02.2016.1
                                                                                                      O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na roboty budowlane  - wartości poniżej 5.225.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 756470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania: „Modernizacja budynków szkół w Giebułtowie i Rębiszowie”

  

 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 Nr 45410000-4,   45420000-7, 45453000-7, 45431000-7  

2.Określenie przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla dwóch zadań z zakresu modernizacji budynków szkół w Giebułtowie i Rębiszowie.

 

Zadanie nr I - wykonanie robót budowlanych związanych z przystosowaniem oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Giebułtowie do obowiązujących przepisów ppoż. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i pomocniczo przedmiar robót opracowane  przez Biuro Kompleksowych Inwestycji Komunalnych Adamkiewicz z Lubania. Projekt budowlany  sporządzony został w październiku 2015r. Wszystkie roboty objęte zakresem umownym winny być wykonane zgodnie z w/w projektem.

Zakres rzeczowy zadania nr I:

a)  wykonanie nowego podjazdu dla niepełnosprawnych  do wejścia głównego, likwidującego barierę architektoniczną,

b) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego odporności ogniowej EI30 w pomieszczeniu 1/1 prowadzącego w przestrzeń korytarza, oraz nowego wyjścia bezpośrednio na zewnątrz budynku.

c)  wydzielenie fragmentu budynku objętego opracowaniem, w którym mieścić się będzie oddział przedszkolny , zapewniający w tej części budynku warunki techniczne wymagane dla przedszkoli,

d) wykonanie dwóch kanałów wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczenia 1/1,

e) wpięcie nowej sieci wodociągowej do rur wyprowadzonych z budynku świetlicy,

f) wykonanie obudowy grzejników i rur c.o. zabezpieczającej przed możliwością poparzenia dzieci,

g) modernizacja i częściowa wymiana istniejącej instalacji c.o. oraz elektrycznej projektowane jako rozbudowa istniejących już instalacji,

h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,

i) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych po przeprowadzonej modernizacji.

j)  kompleksowe sprzątanie pomieszczeń po przeprowadzonych pracach remontowych,

 k) wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych po przeprowadzonych pracach remontowych

Zadanie nr II

1) wykonanie robót budowlanych związanych z przystosowaniem oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Rębiszowie do obowiązujących przepisów ppoż. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i pomocniczo przedmiar robót opracowane  przez Biuro Kompleksowych Inwestycji Komunalnych Adamkiewicz z Lubania. Projekt budowlany  sporządzony został w październiku 2015r. Wszystkie roboty objęte zakresem umownym winny być wykonane zgodnie z w/w projektem.

Zakres rzeczowy zadania nr II:

a)  wykonanie nowego podjazdu dla niepełnosprawnych do wejścia głównego, likwidującego barierę architektoniczną,

b) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego odporności ogniowej EI30 w pomieszczeniu 6 prowadzącego w przestrzeń korytarza, oraz nowego wyjścia bezpośrednio na zewnątrz budynku.

c)  wydzielenie fragmentu budynku objętego opracowaniem, w którym mieścić się będzie oddział przedszkolny , zapewniający w tej części budynku warunki techniczne wymagane dla przedszkoli,

d) wykonanie dwóch kanałów wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczenia 1/1,

e) wpięcie nowej sieci wodociągowej do rur wyprowadzonych z budynku świetlicy,

f) wykonanie obudowy grzejników i rur c.o. zabezpieczającej przed możliwością poparzenia dzieci,

g) modernizacja i częściowa wymiana istniejącej instalacji c.o. oraz elektrycznej projektowane jako rozbudowa istniejących już instalacji,

h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,

i) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych po przeprowadzonej modernizacji,

j)  kompleksowe sprzątanie pomieszczeń po przeprowadzonych pracach remontowych,

 k)wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych po przeprowadzonych pracach remontowych.

2) wykonanie w Szkole Podstawowej w Rębiszowie prac remontowych w węźle sanitarnym budynku głównego - 5 pomieszczeń WC i w budynku pomocniczym – 2 pomieszczenia WC.

Zakres prac remontowych:  wymiana okładzin ściennych i posadzkowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (drzwi łazienkowe z wentylacją i z ościeżnicą regulowaną), przemurowanie ścianek działowych, wykonanie tynków pod okładziny ceramiczne, wymiana podłoży pod posadzki z płytek ceramicznych, wykonanie obudów rur instalacyjnych, przygotowanie powierzchni starych tynków ścian i sufitów do malowania, roboty malarskie,  wymiana urządzeń sanitarnych wraz z instalacjami wodną i kanalizacyjną w obrębie sanitariatów , połączenie nowo wykonanych instalacji sanitarnych z istniejącymi,  prace związane z instalacjami elektrycznymi demontaż i ponowny montaż osprzętu elektrycznego, przesuniecie w razie konieczności wyłączników, gniazd i punktów oświetleniowych, demontaż i montaż istniejących grzejników podczas prowadzenia prac remontowych,   kompleksowe sprzątanie pomieszczeń po przeprowadzonych pracach remontowych, wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych po przeprowadzonych pracach remontowych. 

 

3.Wymagany termin wykonania:  do  26.08.2016r.

4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP.

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15. Cena specyfikacji 20 zł.

6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Ewa Pachciarek  – Specjalista ds. remontów i inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600

oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  756222166   e-mail: remont@mirsk.pl 

7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta Przetargowa na Wykonanie modernizacji budynków szkół w Giebułtowie i Rębiszowie zadanie/a nr……” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 24.06.2016r. do godz. 10:00.

8. Zamawiający dopuszcza możliwości  składania ofert częściowych w zakresie realizacji poszczególnych zadań : Zadanie nr I - modernizacja budynku szkoły w Giebułtowie, Zadanie nr II -  modernizacja budynku szkoły w Rębiszowie. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

9. Wadium przetargowe – 2.600,00zł (słownie: dwa tysiące siedemset 00/100 zł ) dla całości zadania. Natomiast dla poszczególnych zadań: Zadanie nr I -  500,00 zł (słownie pięćset 00/100 zł),  Zadanie nr II -  2.100,00zł (słownie dwa tysiące sto 00/100 zł).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl.  nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468  

10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem   podatków  lub  zaświadczenia,  że  uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, takie jak poświadczenia , protokoły odbioru , itp.

W wykazie należy wykazać minimum dwa zadania o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.

10.3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

10.4. W zakresie warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

 

1)  dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest zatrudnienie na dzień złożenia oferty minimum 5 osób. Wykonawca przedstawia wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest wykazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

c) pisemne    zobowiązanie    podwykonawcy   do   oddania mu  do   dyspozycji    niezbędnych  zasobów    na   okres korzystania   z   nich   przy   wykonywaniu   zamówienia   (jeżeli dotyczy).

10.5 W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.06.2016r. o godz.1015 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa  80 %, termin wykonania 20%.

14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 80277-2016  dnia 10.06.2016r.

  

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.06.2016
Dokument wytworzony przez: Specjalista ds. remontów i inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Pachciarek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 czerwca 2016 12:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Pachciarek
Ilość wyświetleń: 1766
28 czerwca 2016 12:03 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [6zbiorcze_zestawienie_ofert_modernizacja_szkol.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 czerwca 2016 12:59 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [specyfikacja__sp_giebultow.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 czerwca 2016 12:58 (Ewa Pachciarek) - Dodanie załącznika [specyfikacja__sp_rebiszow.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::