Przetargi

Przetarg nieograniczony na usługę pn: "Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie, Szkoły Podstawowej w Krobicy, Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku ".


GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

 

 

1. Nazwa zamówienia:

 

Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie,  Szkoły Podstawowej w Krobicy, Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  

Usługi w zakresie posiłków szkolnych – kod:  55.52.31.00-3

Usługi dostarczania posiłków do szkół – kod:  55.52.40.00-9

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla uczniów

Szkoły Podstawowej w Mirsku, wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mirsku, przygotowywanie i dostarczanie obiadów  oraz dostarczanie produktów do wykonania śniadania i podwieczorku dla wychowanków Przedszkola Publicznego w Mirsku wchodzącego w skład  Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mirsku.

Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla uczniów szkół podstawowych w Rębiszowie, Krobicy i Giebułtowie oraz uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku.

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 i 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (SIWZ).

 

3. Wymagany termin wykonania:

dla Zadanie I:    od 01.09.2016r. do 31.07.2019r. 

dla Zadanie II:  od 01.09.2016r. do 30.06.2019r. 

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 10,- zł.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

 

W zakresie warunków zamówienia:

Alicja Janus – Inspektor ds. oświaty i kadr  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 6470455, e-mail: oswiata@mirsk.pl

 

 

W zakresie procedury przetargowej:

Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji  w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku  730 – 1530  tel.  75 6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl

 

7.  Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie realizacji zadań;

 

Zadanie I polegające na:

a)    Codziennym przygotowaniu i wydaniu obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mirsku wchodzącej w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku  (z wyłączeniem dni wolnych od nauki). Szacuje się, że dziennie 49 uczniów będzie  korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

b)    Codziennym przygotowywaniu i dostarczaniu obiadu oraz produktów do wykonania śniadania i podwieczorku dla wychowanków Przedszkola Publicznego w Mirsku wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku (z wyłączeniem dni, w których  przedszkole jest nieczynne) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacunkowa dzienna liczba wychowanków korzystających z posiłków finansowanych przez rodziców wyniesie 95 wychowanków.

 

Zadanie II polegające na:

a)    Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Rębiszowie (z wyłączeniem dni wolnych od nauki)  w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 6 uczniów będzie  korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

b)    Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Krobicy (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 23 uczniów będzie  korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

c)    Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Giebułtowie (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 14 uczniów będzie  korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

d) Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku (z wyłączeniem dni wolnych od nauki)  w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 15 uczniów będzie korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

 

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

8.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)    oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

8.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

 

Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane zgodnie z zasadami zdrowego żywienia

 W wykazie należy umieścić co najmniej jedną usługę zrealizowane do  upływu terminu składania ofert w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy i polegających na przygotowaniu oraz wydawaniu posiłków w zakresie żywienia zbiorowego i gastronomicznego. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ.

 

8.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp.

 

8.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp.

 

8.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

9. Wadium przetargowe wynosi:

Dla Zadania I - 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)

Dla Zadania II – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)

Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr. 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.

 

10. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem:

Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie, Szkoły Podstawowej w Krobicy,  Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku” z dopiskiem: „nie otwierać przed dniem 26.07.2016r. godz.10:15”

należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 26.07.2016r. do godz. 10:00.

 

11.  Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.07.2016r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena ryczałtowa   –  90 %

termin płatności faktury – 10%

 

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15.  Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16.  Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 131279-2016  z dnia 12.07.2016r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.07.2016r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 lipca 2016 12:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2003
26 lipca 2016 15:06 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zbiorcze_zestwaienie_ofert_otwartych_w_dniu_26072016r__scan.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2016 08:38 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_siwz_do_pobrania_nr_3__6.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2016 08:38 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [siwz_z_zalacznikami.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::