Przetargi

Przetarg nieograniczony na zadanie pn: "Budowa sieci wodociagowej w sołectwie Krobica - Etap I".

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

 

1. Nazwa zadania:

 

Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w sołectwie Krobica – Etap I

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  

Roboty budowlane – kod: 45000000-7

Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody – kod: 45232150-8

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związanej z zaopatrzeniem w wodę mieszkańców sołectwa Krobica pozbawionych wodociągów.

W zakres projektu wchodzą następujące elementy:

1)  Sieć wodociągowo z rur PE TS o śr. 65-110 mm i łącznej długości 520,00 m,

2) Przyłącza wodociągowe z rur PE TS o śr. 32 mm do granicy działki, zakończone zaślepką – 17szt.

3) Hydranty przeciwpożarowe, nadziemne o śr. 80mm z miękkim zamknięcie, trzpieniem ze stali kwasoodpornej, zasuwami żeliwnymi, kołnierzowymi z obudowa i skrzynką oraz utwardzeniem wylewka betonową w promieniu 0,50m – 7 szt.

4) Przewierty sterowane pod drogą powiatową – 2 szt. / 24,0 m.

5) Odtworzenie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej  na odcinku 145,0 m2

4) Roboty towarzyszące w tym: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, opłaty za zajęcia pasa drogi powiatowej i gminnej oraz projekt organizacji ruchu zastępczego na okres budowy.

Szczegółowy zakres prac dla w/w etapu I określa projekt budowlano-wykonawczy z marca 2008r. opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe POZPROJEKT z siedzibą przy ul. Zielonej 8, 61-851 Poznań oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ. 

 

3. Wymagany termin wykonania: do 31.10.2016r.

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity    Dz.U.2015r. poz. 2164)  .

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 20,- zł.

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

 

Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji  od poniedziałku do piatku w godz.  730 – 1530 ,  telefon  75 6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl

 

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  ”Oferta przetargowa na – Budowę sieci wodociągowej w sołectwie Krobica – Etap I” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 05.08.2016r. do godz. 10:00.

 

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej.

 

9. Wadium przetargowe wynosi 5.000 zł. – Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. nr 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.

 

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e)    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a)    oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

c)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

10.2. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 5 lat  łącznie z referencjami. Należy wykazać remont lub budowę co najmniej dwóch budowli lub obiektów liniowych o których mowa w art. 3 pkt 3 i 3a) Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane, w tym jeden obiekt liniowy w rodzaju sieci wodociągowej o łącznej długości  co najmniej 500,00m  i o wartości nie mniejszej niż  200.000,00 zł. brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (wykonane zadania w podanym zakresie, potwierdzone referencjami).

 

10.3. W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:

 

1)   Dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych (KNNR) użytych do wyceny robót. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2)   Dysponowanie przez wykonawcę kadrą techniczną w osobach kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci oraz instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:

a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b) kopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez ich adresatów.

c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

10.4. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 100.000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

10.5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.08.2016r. o godz. 10:15 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:  

cena ryczałtowa   -   70 %

termin wykonania -  20 %

długość gwarancji -  10%

 

 

14.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15.  Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

16.  Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 148637-2016  z dnia 21.07.2016r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.07.2016r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lipca 2016 12:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 1874
25 lipca 2016 11:20 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [projekt_umowy__zal__nr_3.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2016 11:20 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [siwz_z_zalacznikami.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2016 11:19 (Tadeusz Nowik) - Usunięcie załącznika [projekt_umowy__zal__nr_3.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::