Przetargi

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA "„Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych: 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019”

Mirsk.2016.09.20

DrG.271.31.2016.2
O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na usługi  o wartości poniżej 209.000 EURO

na: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych: 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2 .

1. Zamawiający: GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Pl. Wolności 39

tel. 756470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

2.Tryb postępowania:  przetarg nieograniczony(II postępowanie).

 

3.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk.

 

4.Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019

 Zakres wykonania i świadczenia usług obejmuje:

– zimowe utrzymanie ulic i placów miasta Mirska dł. 12,3 km ( zwalczanie śliskości zimowej wyłącznie przy użyciu środków chemicznych) ,

– zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych zamiejskich o nawierzchni utwardzonej (bitumicznej i powierzchniowo utrwalanej) dł. 54,80 km – śliskość zimowa zwalczana mieszanką piaskowo - solną w stosunku 4:1,

– interwencyjne odśnieżanie dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej dróg nie objętych planem ZUD na terenie sołectw: Giebułtów, Brzeziniec, Karłowiec, Kamień, Mroczkowice, Krobica, Orłowice, Rębiszów , Gajówka, Mlądz, Gierczyn, Kotlina, Przecznica, Grudza, Kwieciszowice, Kłopotnica i Proszowa – na zasadach określonych w załącznikach do SIWZ:    

      a)załącznik nr 4 wykaz i zasady zimowego utrzymania ulic miasta Mirska w okresie zimowym,

b)załącznik nr 5 specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

 

5. Zamawiający nie przewiduje możliwości lub wymogu składania ofert wariantowych.

 

6.Wymagany termin wykonania  do  31.03.2019r.

 

7.Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
- Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ.

 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  dotyczące:

 

  • kompetencji lub  uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów(o ile dotyczą),

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w sposób szczególny

  • zdolności i doświadczenia zawodowego:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg publicznych z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana zgodnie warunkami określonymi przez zamawiających i prawidłowo ukończona.

Wartość wykazanej usługi musi przekraczać kwotę 30.000 zł. brutto w okresie 1 roku.

 

  • zdolności technicznej - dysponowanie potencjałem technicznym:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym - przy składaniu oferty  wymagane jest dysponowanie, co najmniej:

- 3 samochodami ciężarowymi lub specjalnymi (nośniki piaskarek i pługów) z napędem  4x4

- 1 solarką lub piaskarko solarką oraz 2 piaskarkami o pojemności minimum 2,5 m3,

- 1 ciągnikiem lub pojazdem uniwersalnym o mocy powyżej 75 KM jako nośnik pługa średniego lub ciężkiego,

- 1 szt. pług ciężki „dziobowy”

- pług średni 2 szt.

- sprzęt do załadunku materiałów 1 szt.(ładowarka lub inny)

- 1 pług umożliwiający odśnieżenie dróg o szerokości do 2,5 m.

- pług wirnikowy 1 szt.(samobieżny  lub  przystawka do pojazdu o mocy nie mniejszej jak 150 kM)

- posiadanie bazy sprzętowej na terenie gminy Mirsk.

Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych wszystkich pojazdów(obie strony dowodu), a w przypadku pojazdów dzierżawionych należy dodatkowo dołączyć umowę dzierżawy sprzętu. Dla potwierdzenia posiadania bazy sprzętowej akt własności lub umowę dzierżawy terenu.

 Zamawiający zapewnia materiały oraz  teren składowiska materiałów do zwalczania śliskości zimowej teren oświetlony i dozorowany całodobowo.….                

UWAGA: sprzęt do posypywania dróg oddany do dyspozycji Gminie Mirsk nie może być używany do prac na terenie innej gminy lub do świadczenia usług na rzecz innych podmiotów jak Gmina Mirsk z uwagi na zamontowane urządzenia monitorujące GPS.

  • dysponowanie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia:

 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest posiadanie pełnej obsady kierowców na posiadany i dzierżawiony sprzęt, Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacja o kwalifikacja zawodowych lub doświadczeniu tych osób. 

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej                        w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.                      500 000 zł.

Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Ocena tych warunków na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń oraz wykazie osób wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

 

7a.Podstawy wykluczenia wykonawców określone w Art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych.

 

8.Wykaz oświadczeń lub  dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP należy przedłożyć:

8.1. Do oferty każdy Wykonawca załączy:

1)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia,

2)wykaz posiadanego potencjału technicznego i osobowego wraz z informacją o podstawie do dysponowania,

2)dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej                w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 300 000 zł.

8.2.  W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu  należy przedłożyć:

1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia wykonawcy,

2) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków   wystawionego  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej  ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie                    z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

 

W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju                 z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

8.3.  Inne dokumenty:

  1. Formularz oferty.
  2. Dowód wniesienia wadium.
  3. Formularz cenowy.

Informacje dla wykonawców zagranicznych (jeśli dotyczy)

Wykonawcy zagraniczni zobowiązani są do przedstawienia odpowiednich dokumentów określonych                w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r z dnia  27 lipca 2016r poz. 1126).

 

9.Wadium przetargowe – zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł.

 

10.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: najniższa cena –  95 % , czas reakcji na wezwanie zamawiającego w zakresie oddania do dyspozycji sprzętu do akcji - 5%.

 

11.Oferty sporządzone w języku polskim w zamkniętych kopertach z napisem  „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Mirsk w trzech sezonach zimowych: 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019” – nie otwierać przed 30.09.2016r. przed godz. 11.15 należy składać w siedzibie lub wysłać na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 30.09.2016 do godz. 11:00).

 

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

16.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy pzp  natomiast nie przewiduje udzielania zamówień  sektorowych zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt.3. 

 

17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych  nr 310625 - 2016   z dnia 20 września  2016r. 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20-09-2016
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej DOMIN
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 września 2016 12:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Domin
Ilość wyświetleń: 1711
20 września 2016 12:37 (Andrzej Domin) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::