GMINA MIRSK – Plac Wolności 39 – 59-630 Mirsk tel. 75 6470440 fax 75 6470469, e-mail: gmina@mirsk.pl NIP 616-10-08-487 Rachunek Bankowy Nr: 68 1020 2124 0000 8102 0011 0221 |
Nasz znak: ZP.271.35.2016
Mirsk, dnia: 31.10.2016r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Mirsk zwraca się do PT Wykonawców, gotowych wykonać roboty budowlane współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014–2020, Oś priorytetowa 6 - Infrastruktura spójności społecznej, Działanie 6.3 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie 6.3.3 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AJ, Projekt pn: „Remont i odnowa części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk” o złożenie swojej oferty na wykonanie pokrycia dachowego zniszczonego w wyniku pożaru budynku mieszkalnego przy pl. Wolności 13 w Mirsku.
I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.
1. Nazwa zamówienia:
„Wykonanie nowego pokrycia dachowego budynku mieszkalnego położonego przy pl. Wolności 13 w Mirsku”.
2. Wspólny słownik zamówień (CPV):
- wykonanie pokryć dachowych, kod: 45261200-6
- wykonanie pokryć dachowych, obróbki blacharskie kod: 45261210-9
3. Zakres robót:
- ułożenie łat 60x40mm i kontrłat 50x30mm,
- ułożenie foli dachowej, paraprzepuszczalnej o parametrach min. 1200 g/m2/24h i 115 g/m2, np. Strotex Basic 1300 lub równoważnej,
- ułożenie nowych dachówek ceramicznych zakładkowych w kolorze ceglanym wraz z zapewnieniem normowej wentylacji pomieszczeń strychowych poprzez zastosowanie siatek wentylacyjnych okapu i dachówek wentylacyjnych,
- montaż okienek włazowych na dach, płotków przeciwśnieżnych i innych obróbek blacharskich wskazanych w dokumentacji technicznej,
4. Zamawiający informuje, iż w/w budynek posiada następujące dokumenty administracyjne:
- Decyzja nr 220/2016 z dnia 30.09.2016r. Starosty Lwóweckiego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę.
- Decyzja nr 1460/16z dnia 18.08.2016r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Jeleniej Górze w sprawie pozwolenia na prowadzenie prac i robót przy zabytku.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zapytania ofertowego zgodnie z warunkami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zgodnie z normami państwowymi i konserwatorskimi oraz z materiałów własnych, które muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 - ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U z 2016r. poz. 290).
6. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do stosowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, zgodność z Polską Normą, lub aprobatą techniczną.
7. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia przed złożeniem swojej oferty.
II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:
1) Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 07.11.2016r. do godz. 12:00 w formie pisemnej osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach z napisem „OFERTA ZP.271.28.2016 – Wykonanie pokrycia dachowego budynku przy pl. Wolności 13 w Mirsku”. Dopuszcza się przesłanie oferty w formie elektronicznie na adres: inwestycje@mirsk.pl pod warunkiem, iż równocześnie oryginał oferty zostanie przesłany pocztą lub kurierem. Oferty nie potwierdzone oryginałem nie będą rozpatrywane.
2) Oferta powinna zawierać:
- cenę brutto i termin wykonania usługi, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1,
- dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej usługi (zaświadczenie z CEIDG, KRS itp.),
- parafowany formularz umowy wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2.
3) Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
- cena ryczałtowa – 80%
- termin wykonania – 20% przy czym granicznym terminem do obliczenia punktów jest dzień 15.12.2016r.
4) Zapytanie ofertowe ogłoszone zostało na stronie internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.
5) Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udzielają.
- w sprawie procedury badania rynku:
Tadeusz Nowik - Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10, tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,
- w prawie warunków realizacyjnych:
Stanisław Wojciechowski – Przedstawiciel Wspólnoty Mieszkaniowej, pl. Wolności 13, 59-630 Mirsk, tel. 500398688, fax: 75 7834308, e-mail: stanisław.wojciechowski@wp.pl,
6) Zamawiający unieważni procedurę zapytania ofertowego w następujących przypadkach:
- oferowana cena brutto będzie wyższe od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
7) Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
8) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
9) W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami).
Załącznikami do zapytania są:
1. Formularz ofertowy,
2. Projekt umowy,
3. Przedmiar robót,
4. Projekt budowlany do realizacji w zakresie zamówienia,
5. Specyfikacja techniczna do realizacji w zakresie zamówienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk