Przetargi

Zapytanie Ofertowe na zadanie pn: "Wykonanie nowego pokrycia dachowego budynku mieszkalnego położonego przy pl. Wolności 13 w Mirsku".

GMINA MIRSK – Plac Wolności 39 – 59-630 Mirsk

tel.  75 6470440  fax  75 6470469, e-mail: gmina@mirsk.pl  NIP 616-10-08-487

Rachunek Bankowy Nr:  68 1020 2124 0000 8102 0011 0221

 

 

 

 

 

 

 

Nasz znak: ZP.271.35.2016                                                                                                    

Mirsk, dnia: 31.10.2016r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Mirsk zwraca się do PT Wykonawców, gotowych wykonać roboty budowlane współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014–2020, Oś priorytetowa 6 - Infrastruktura spójności społecznej, Działanie 6.3 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie 6.3.3 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AJ, Projekt pn: „Remont i odnowa części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk” o złożenie swojej oferty na wykonanie pokrycia dachowego zniszczonego w wyniku pożaru budynku mieszkalnego przy pl. Wolności 13 w Mirsku.

 

I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.

 

1. Nazwa zamówienia:

„Wykonanie nowego pokrycia dachowego budynku mieszkalnego położonego przy pl. Wolności 13 w Mirsku”.

 

2. Wspólny słownik zamówień (CPV):

- wykonanie pokryć dachowych, kod: 45261200-6

- wykonanie pokryć dachowych, obróbki blacharskie kod: 45261210-9

 

3. Zakres robót:

- ułożenie łat 60x40mm i kontrłat 50x30mm,

- ułożenie foli dachowej, paraprzepuszczalnej o parametrach  min. 1200 g/m2/24h i 115 g/m2, np. Strotex Basic 1300 lub równoważnej,

- ułożenie nowych dachówek ceramicznych zakładkowych w kolorze ceglanym wraz z zapewnieniem normowej wentylacji pomieszczeń strychowych poprzez zastosowanie siatek wentylacyjnych okapu i dachówek wentylacyjnych,

- montaż okienek włazowych na dach, płotków przeciwśnieżnych i innych obróbek blacharskich wskazanych w dokumentacji technicznej,

 

4. Zamawiający informuje, iż w/w budynek posiada następujące dokumenty administracyjne:

- Decyzja nr 220/2016 z dnia 30.09.2016r. Starosty Lwóweckiego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę.

- Decyzja nr 1460/16z dnia 18.08.2016r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Jeleniej Górze w sprawie pozwolenia na prowadzenie prac i robót przy zabytku.

 

5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zapytania ofertowego zgodnie z warunkami  Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zgodnie z normami państwowymi i konserwatorskimi oraz z materiałów własnych, które muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 - ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U z 2016r. poz. 290).

 

6. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do stosowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, zgodność z  Polską Normą, lub aprobatą techniczną.

 

 

 

7. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia przed złożeniem swojej oferty.

 

II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:

 

1) Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 07.11.2016r. do godz. 12:00  w formie pisemnej osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach z napisem „OFERTA ZP.271.28.2016 – Wykonanie pokrycia dachowego budynku przy pl. Wolności 13 w Mirsku”. Dopuszcza się przesłanie oferty w formie elektronicznie na adres: inwestycje@mirsk.pl pod warunkiem, iż równocześnie oryginał oferty zostanie przesłany pocztą lub kurierem. Oferty nie potwierdzone oryginałem nie będą rozpatrywane.

 

2) Oferta powinna zawierać:

- cenę brutto i termin wykonania usługi, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1,

- dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej usługi (zaświadczenie z CEIDG, KRS itp.),

- parafowany formularz umowy wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2.

 

3) Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami

- cena ryczałtowa – 80%

- termin wykonania – 20% przy czym granicznym terminem do obliczenia punktów jest dzień 15.12.2016r.  

 

4) Zapytanie ofertowe  ogłoszone  zostało  na  stronie  internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.

 

5)  Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udzielają.

- w sprawie procedury badania rynku:

Tadeusz Nowik - Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10,  tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,

- w prawie warunków realizacyjnych:

Stanisław Wojciechowski – Przedstawiciel Wspólnoty Mieszkaniowej, pl. Wolności 13, 59-630 Mirsk, tel. 500398688, fax: 75 7834308, e-mail: stanisław.wojciechowski@wp.pl,

 

6)  Zamawiający unieważni procedurę zapytania ofertowego w następujących przypadkach:

- oferowana cena brutto będzie wyższe od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia,

- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.

 

7) Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.

 

8) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

9) W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami).

 

 

Załącznikami do zapytania są:

1. Formularz ofertowy,

2. Projekt umowy,

3. Przedmiar robót,

4. Projekt budowlany do realizacji w zakresie zamówienia,

5. Specyfikacja techniczna do realizacji w zakresie zamówienia.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.10.2016r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 października 2016 11:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 1824
02 listopada 2016 09:24 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe__scan.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 listopada 2016 09:24 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zal__nr_2__projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 listopada 2016 09:23 (Tadeusz Nowik) - Usunięcie załącznika [zal__nr_2__projekt_umowy.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::