Gmina Mirsk
Adres do korespondencji: pl. Wolności 39; 59-630 Mirsk tel. 75 6470440, faks 75 6470469
zaprasza do złożenia ofert cenowych na dostawę pn: „Zakup sprzętu elektronicznego w postaci 50 szt. tabletów oraz 2 monitorów interaktywnych”.
II. Opis przedmiotu zamówienia
a) tablet:
procesor: 1.30 GHz, 4 rdzenie
pamięć RAM: 1 GB
pamięć wbudowana: 8 GB
układ graficzny: Mali-400 MP 2
typ ekranu: pojemnościowy, 5-punktowy, IPS
przekątna ekranu: 8"
rozdzielczość ekranu: 1280 x 800
łączność: moduł Bluetooth
wbudowany modem 3G
wbudowany moduł GPS
Wi-Fi 802.11 b/g/n
czytnik kart pamięci (min. 1 szt.)
gniazdo kart SIM (min. 2 szt.)
wyjście słuchawkowe
mikro USB
system operacyjny: Android 6.0
aparat tył: 2.0 Mpix
aparat przód: 0.3 Mpix
wbudowany mikrofon
wbudowany głośnik
akcesoria: zasilacz, kabel USB
gwarancja: min. 2 lata
b) monitor interaktywny
przekątna: 55"
wbudowany komputer OPS + Win 10
Intel® Core TM i5 3.2 GHz, 4GB RAM, 128 GB SSD
karty zintegrowane: grafika Intel® HD, dźwiek HD, sieciowa WI-Fi: 802.11 a/g/n,
bluetooth 4.0
LAN: RJ4wejścia: mikrofon
port HDMI, VGA
rozdzielczość panelu: Full HD 1.920 x 1.080
panel 55" LED dotykowy
jasność: 350 cd/m2
kontrast: 1200:1
czas reakcji: 6 ms
format obrazu: 4:3
wyświetlane kolory: 16.7 mln
wejścia wideo: A/V (mini jack 3.5 mm), composite (CVBS), HDMI (3x), VGA (3x)
wyjście wideo: VGA (D-Sub 15)
wejście audio: 3 x mini jack 3.5 mm,
porty komunikacyjne: RJ-45, RS232, USB (4x)
głośniki: 2 x 10 W
waga: max 35 kg
technologia: podczerwień, 10 punktowa
dokładność: 1 mm
dodatkowe funkcje: Android OS, menu dotykowe OSD, slot OPS
obsługiwane formaty plików wideo: AVI,FLV,MKV,MOV,MP4,MPG,WEBM,WMV
obsługiwane formaty dokumentów: DOCX,PPTX,TXT,XLSX,PDF
obsługiwane formaty plików graficznych: JPG,PNG,GIF
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający ustala do dnia 13 marca 2017r.
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup sprzętu elektronicznego”.
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: fundusze@mirsk.pl
w terminie do dnia 06 marca 2017r., godz 15:00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
VIII. Informacje o formalnościach
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk