Przetargi

Przetarg nieograniczony na zadanie pn: "Uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej przy alei Wojska Polskiego w Mirsku

GMINA MIRSK,   59-630 Mirsk,  plac Wolności 39

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e-mail: gmina@mirsk.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn:

 

UZBROJENIE TERENÓW AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ

PRZY ALEI WOJSKA POLSKIEGO W MIRSKU

Znak sprawy: ZP.271.52.2017


1. Wspólny słownik zamówień (CPV)

roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków – kod: 45231300-8

roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne – kod: 45311200-2

roboty w zakresie budowy dróg – kod: 45233120-6

roboty budowlane – kod: 45000000-7

 

2.  Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Projektu nr RPDS.01.03.03-02-0002/16 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1 – Przedsiębiorstwa i innowacje, Działanie 1.3 – Rozwój przedsiębiorczości, Poddziałanie 1.3.3 – Rozwój przedsiębiorczości ZIT AJ, Schemat 1.3A – Przygotowanie terenów inwestycyjnych.

 

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 50,- zł.

 

4.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury technicznej związanej z uzbrojeniem terenu aktywności gospodarczej przy alei Wojska Polskiego w Mirsku, włączonego do Kamiennogórskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08.04.2014r. Mimo, iż tereny na których realizowany jest projekt ujęte są w ewidencji gruntów i budynków jako tereny przemysłowe, ich stan bardziej przypomina nieużytki. Obszar ten jest zaniedbany, porośnięty dziko rosnącymi trawami i krzakami. Projekt został podzielony na dwa zadania na które składają się następujące elementy:

 

Zadanie nr 1 – budowa sieci wodociągowej zasilającej tereny aktywności gospodarczej:

Przebudowa sieci wodociągowej rozdzielczej dla potrzeb terenów aktywności gospodarczej. Całkowita długość sieci wodociągowej na działkach 438, 141/10 obr 1 Mirsk, 80, 157, 205, 270, 322, 343, 344, 482, 425/10 obr 2 Mirsk wyniesie 1660m. Przebudowa sieci jest konieczna, ze względu dostosowanie do wymogów p.poż. Sieć wodociągowa rozdzielcza konieczna jest w celu zapewnienia wody powstającym terenom aktywności gospodarczej. Część przyłączy kończyć się będzie na granicy posesji prywatnej poprzez ich zakorkowanie, a część zostanie włączona w istniejące przyłącza w pasach drogowych. Przebieg sieci zaprojektowano równolegle do linii zabudowy tak, aby stworzyć możliwości jak najkrótszego wykonania przyłącza wody.

 

Zadanie nr 2 – budowa infrastruktury technicznej terenu aktywności gospodarczej:

1.Komunikacja wewnętrzna oraz budowa chodnika w pasie drogowym. Drogi, wraz z planowanych uzbrojeniem, przebiegały będą zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego i stanowić będą ciągi komunikacyjne na terenie aktywności gospodarczej. Odwodnienie jezdni i chodników zapewnione zostanie dzięki rozbudowywanej kanalizacji sanitarnej. Przebudowie ulegnie zjazd z drogi wojewódzkiej nr 361 (działka 490/6) na działkę 488/2. Zjazd zlokalizowany będzie na terenie inwestycji, w związku z czym stanowić będzie element dróg wewnętrznych.

2.Rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi. Rozbudowywana sieć kanalizacji deszczowej wyniesie dla terenu aktywności gospodarczej wykonana będzie z rur PP lub PVC-U i posiadała będzie łączną długość 950,3m. Z całego terenu zlewni wody opadowe i roztopowe podłączone będą do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na terenie oczyszczalni ścieków zgodnie z warunkami technicznymi. Studzienki rewizyjne zaprojektowano jako włazowe z kręgów betonowych. Załamanie sieci kanalizacyjne oraz rozgałęzień projektuje się wykonać przy pomocy studzienek rewizyjnych. Odcinek istniejącej sieci kanalizacyjne na działce 485/19 przewidziano do przebudowy z uwagi na brak prawidłowej drożności tego odcinka.

3.Rozbudowa sieci kanalizacji technologicznej KTp wraz ze studniami kablowymi SKO. W ramach sieci technologicznej KT planuje się instalację linii zasilających i energetycznych w kanałach technologicznych zbudowanych z ciągów rur ochronnych, które zapewniają ochronę przed przedostaniem się wody do wnętrza rury. System kanałów technologicznych powinien zapewniać możliwość umieszczenia i eksploatacji:

- kabli telekomunikacyjnych, w szczególności światłowodowych, o odpowiednich średnicach oraz linii elektromagnetycznych,

- kabli zasilających i sygnalizacyjnych w przeznaczonych dla tych kabli ciągach rur,

- urządzeń infrastruktury technicznej związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.

Zakres projektu nie obejmuje przyłączy do budynków aktywności gospodarczej. Studnie kablowe usytuowane są w części pasa drogowego poza nawierzchnią drogową. Ciągi kanałów przyłączeniowych nie są objęte niniejszym projektem, powinny być projektowane i budowane w porozumieniu z właściwym operatorem świadczącym usługi dla użytkowników publicznych, instytucjonalnych, przemysłowych i mieszkalnych.

4.Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z odcinkami zakończonymi zaślepką do granicy działek objętych terenem aktywności gospodarczej wraz z odcinkiem sieci wodociągowej w pasie drogi wojewódzkiej nr 361. Projektowana sieć wodociągowa posiadała będzie łączną długości 0,7 km i wykonana będzie z rur PEHD typu RC. Planuje się budową 5 przyłączy zakończonych na granicy działki zaślepką. Zgodnie z warunkami technicznymi zaprojektowano układ pierścieniowy sieci wodociągowej DN 110 z włączeniami do istniejącej sieci wodociągowej za pomocą montażu trójnika i typowych złączy rurowo-kołnierzowych dla rur PE. Zgodnie z warunkami technicznymi i Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego zasilanie projektowanej sieci wodociągowej będzie poprzez podłączenie do projektowanej sieci miejskiej DN 110 i istniejącej sieci miejskiej DN 90 w Al. Wojska Polskiego. Na sieci zostaną zamontowane hydranty zapewniające potrzeby technologiczne. Z uwagi na brak zapewnienia wody na cele p.poż. nie przewiduje się montażu hydrantów p.poż. Zakres odcinka sieci wodociągowej w pasie drogowym (działka 490/6) wynosić będzie 1,82m

5.Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Projektowana kanalizacja sanitarna grawitacyjna wykonana będzie z rur PVC-U. Ścieki z całego terenu odprowadzane będą do istniejącej oczyszczalni ścieków w Mirsku. Przebieg rurociągu przy skrzyżowaniu z uzbrojeniem podziemnym wykonany będzie zgodnie z zachowaniem minimalnych odległości poziomych i pionowych. Przewody kanalizacyjne poddane będą próbie w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu oraz infiltrację wód gruntowych do przewodu.

 

Szczegółowy zakres robót budowlano-montażowych określają:

1)Projekt budowlany - wykonawczy kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej z października 2008r. opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe POZPROJEKT z siedzibą przy ul. Zielonej 8, 61-851 Poznań,

2)Aneksy do projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej i mapy sytuacyjne z marca 2017r. opracowane przez Biuro Projektów KANRYS z siedzibą przy ul.  Żołnierzy Narwiku 23, 61-695 Poznań,

3)Projekty budowlane uzbrojenia terenów aktywności gospodarczej przy al. Wojska Polskiego w Mirsku kwietnia 2015r. opracowany przez Zakład „Projektowanie, Nadzory, Inwestycje” Eleonora Puzo z siedzibą w miejscowości Szczuczarz 21, 78-630 Człopa,

4)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,

5)Przedmiary robót: sieci wodociągowej zasilających tereny aktywności gospodarczej, branży sanitarnej infrastruktury technicznej i branży drogowej infrastruktury technicznej terenów aktywności gospodarczej, jako materiały pomocnicze do wykonania wyceny kosztu robót w zakresie przedmiotu zamówienia.

 

5. Wymagany termin wykonania dla poszczególnych zadań:

Zadanie nr 1 - do 31.12.2018r. liczony również jako graniczny termin do obliczenia punktów w kryterium termin wykonania zamówienia.

Zadanie nr 2 - do 31.03.2019r. liczony również jako graniczny termin do obliczenia punktów w kryterium termin wykonania zamówienia.

 

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) Nie podlegają wykluczeniu;

2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

 

a)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - NIE DOTYCZY,

 

b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Posiadają polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak:

-dla Zadania nr 1, posiadanie Polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 1.000.000,00 zł.

-dla Zadania nr 2, posiadanie Polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 1.000.000,00 zł.

 

c)dokonają wpłaty wadium przetargowego w określonych w pkt 8 kwotach.

 

d)zdolności technicznej lub zawodowej wykażą:

w zakresie Zadania Nr 1:

- realizację w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy minimum dwóch budowli lub obiektów liniowych o których mowa w art. 3 pkt 3 i 3a) Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane o długości co najmniej 1.000,00m każda oraz łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. brutto każda, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje lub inne dokumentu).

- dysponowanie jedną osobą kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń jako branży wiodącej wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną osobą kierownika robót branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane w/w specjalności z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

w zakresie Zadania Nr 2:

- realizację w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy minimum dwóch budowli lub obiektów liniowych o których mowa w art. 3 pkt 3 i 3a) Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane o długości co najmniej 1.000,00m każda oraz łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. brutto każda, łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje lub inne dokumentu).

- dysponowanie jedną osobą kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń jako branży wiodącej wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną osobą kierownika robót branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane w/w specjalności z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

e)w zakresie zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały:

- na podstawie umowy o pracę i przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 roboty budowlano-montażowe w zakresie sieci  wodociągowych oraz roboty budowlane łącznie przez co najmniej 2 pracowników fizycznych (dwa etaty), zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.

- na podstawie umowy o pracę i przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 roboty budowlano-montażowe w zakresie sieci infrastruktury technicznej oraz roboty budowlane łącznie przez co najmniej 3 pracowników fizycznych (trzy etaty), zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.

- Wykonawca lub Podwykonawca może zatrudniać pracowników fizycznych w innym wymiarze czasu pracy, jeżeli wykaże równoważną liczbę godzin zatrudnionych pracowników.

- Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć Wykaz zatrudnionych pracowników sporządzony wg załącznika do SIWZ. Nie spełnienie przez  Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu z  art. 29 ust. 3a ustawy PZP spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.

 

f)w zakresie zatrudnienia podstawie art. 29 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga aby oprócz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w ilościach wymienionych w pkt. 4.2 Wykonawca lub Podwykonawca dodatkowo zatrudnił do wykonywania prostych prac budowlanych lub związanych z ochroną placu budowy i jego zaplecza następujące osoby z terenu Gminy Mirsk:

- dla Zadania nr 1: jedną (1) osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 149),  jedną (1) osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2011r. nr 127 poz. 721 z późniejszymi zmianami).

 

- dla Zadania 2:  jedną (1) osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 149), jedną (1) osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2011r. nr 127 poz. 721 z późniejszymi zmianami).

 

- Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ o  zatrudnieniu w/w pracowników na czas określony tj. w terminie najpóźniej od 30 dni od daty podpisania protokołu przekazania-przejęcia placu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Nie spełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu z  art. 29 ust. 4 ustawy PZP spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.

 

3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa powyżej zostanie spełniony  jeżeli  jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnia ww. warunek.

4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w  SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,

5) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

a)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

b)Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.

6) Podstawy wykluczenia:

a)z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

b)Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PZP.

 

7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP należy przedłożyć:

a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,

b)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

c)kopię polisy OC potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwoty określone w pkt.6 ppkt 2b),

d)wykaz robót sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.6 ppkt 2d),

e)wykazu osób funkcyjnych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.6 ppkt 2d),

f)wykaz osób fizycznych zatrudnionych przy realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.6 ppkt 2e),

g)oświadczenie o zatrudnieniu osób zgodnie z wymogami art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.6 ppkt 2f),

 

2) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:

a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,

c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,

d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

 

3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia wg. załącznik nr 2a) do SIWZ.

 

4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:

a)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności  wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

 

W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2013r. poz. 231).

 

5)  Inne dokumenty:

a) Formularz oferty.

b) Dowód wniesienia wadium.

c) Formularze gwarancji.

 

6) Informacje dla wykonawców zagranicznych (jeśli dotyczy)

Wykonawcy zagraniczni zobowiązani są do przedstawienia odpowiednich dokumentów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r z dnia  27 lipca 2016r poz. 1126).

 

8. Wadium przetargowe – zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych zadań:

dla Zadania nr 1 w kwocie: 50.000,00 zł.

dla Zadania nr 2 w kwocie: 50.000,00 zł.

Wykonawca składający ofertę łączną na dwa zadania sumuje powyższe kwoty wadium

 

Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP S.A. nr  58 1020 2124 0000 8102 0011 1468 z zaznaczeniem wpłaconej kwoty na poszczególne zadanie.

 

9. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

cena oferty brutto - 60 %,

termin zakończenia robót i zgłoszenie do odbioru końcowego - 20%

długość okresu gwarancji - 20%,

 

10.Oferty sporządzone w języku polskim w zamkniętych kopertach z napisem: „Oferta przetargowa  –  Uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej przy alei Wojska Polskiego w Mirsku - nie otwierać przed 30.06.2017r. godz. 11:15” należy składać w siedzibie lub wysłać na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 30.06.2017r. do godz. 11:00.

 

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.06.2017r. o godz. 11:15 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

13.Zamawiający dopuszcza możliwości składania oferty częściowych w podziale na Zadania nr 1 lub 2 oraz nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

 

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

15.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

16.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

17.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:  Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zmianami).

 

18.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień sektorowych zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:  Dz. U. z 2015r. poz. 2164  z późn. zmianami).

 

19.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

 

Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji, od poniedziałku do piątku w godz.  7:30 – 15:30,  telefon 75 6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl

 

20.Zamawiający zastrzega, iż w przypadku braku dofinansowania ze środków RPO WD 2014-2020,  odstąpi od realizacji zadania na zasadach określonych w § 18 formularz umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.

  

21.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 524667-N-2017 z dnia 02.06.2017r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.06.2017r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 czerwca 2017 19:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 2799
07 lipca 2017 12:30 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [sprostowanie_zapisu_pkt__18_3_ppkt__b__siwz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 lipca 2017 09:20 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_pytania_do_siwz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 czerwca 2017 13:47 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_13b__pb_uzbrojenia_ter__branza_drogowa.rar] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::