Znak sprawy: ZP.271.80.2017 Mirsk, dnia: 18.09.2017r.
o zamówieniu na usługi o wartości poniżej kwoty 209.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
prowadzony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017. 1579) zwanej dalej ustawą Pzp.
1. Nazwa zamówienia:
Udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego na trzy zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5
2. Zamówienia częściowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie udzielenia oddzielnych kredytów dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 i Zadania nr 3.
4. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
5. Informacja o ofercie wariantowej i umowie ramowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
6. Zakres przedmioty zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie na następujących trzech zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk:
Zadanie Nr 1 - pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej ze SUW w Giebułtowie”.
Zadanie Nr 2 - pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2949D na odcinku Przecznica-Rębiszów”.
Zadanie Nr 3 - pn: „Budowa oświetlenia drogowego sołectwa Orłowice”.
7. Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na następujących warunkach:
1) Wysokość kredytu została określona i zapisana w następujących uchwałach:
a) dla Zadania nr 1 w Uchwale nr XXXIII/250/17 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 29.06.2017r. w wysokości 1.200.000,00 zł.
b) dla Zadania nr 2 w Uchwale nr XXXIV/258/17 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 30.08.2017r. w wysokości 300.000,00 zł.
c) dla Zadania nr 3 w Uchwale nr XXXIV/257/17 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 30.08.2017r. w wysokości 300.000,00 zł.
3) Do w/w stawki WIBOR 3M (zmienny) zostanie doliczona marża banku stała w okresie kredytowania (dla celów wyliczenia oferty Zamawiający zaleca WIBOR 3M z dnia 01.09.2017r.).
4) Okres kredytowania:
a) dla Zadania nr 1 od 01.10.2017r. do 31.12.2028r.
b) dla Zadania nr 2 i Zadania nr 3 od 01.10.2017r. do 31.12.2028r.
5) Spłata kredytu następować będzie w ratach rocznych w okresie 10 lat, licząc:
a) dla Zadania nr 1 od 31.01.2019r. do 31.12.2028r.
b) dla Zadania nr 2 i Zadania nr 3 od 31.01.2018r. do 31.12.2027r.
6) Spłata odsetek w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu, płatne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.
7) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie więcej niż 0,5%, naliczona przez Wykonawcę płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
8) Naliczane odsetki z tytułu udzielenia kredytu nie będą kapitalizowane.
UWAGA!
1. Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty dotyczące budżetu Miasta i Gminy Mirsk oraz jego wykonania znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie http//bip.mirsk.pl w zakładce Prawo lokalowe/Budżet.
2. Zakres danych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) dotyczących sytuacji finansowej Gminy Mirsk jest zgodny z wymogami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t. j.: Dz. U. z 2017r. poz. 1078)
8. Wymagany termin udzielenia kredytu:
-dla Zadania nr 1 i 2 w jednej transzy do dnia 15.10.2017r.
-dla Zadania nr 3 w jednej transzy do dnia 30.11.2017r.
9. Warunki wymagane od wykonawców oraz sposób ich spełnienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w myśl art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w tym:
- aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
- zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 1988 z p. zm.),
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w prowadzonym postępowaniu – jeżeli dotyczy.
2) Posiadanie wiedzy i doświadczenia.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z formułą “spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
6) Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ust. 1 ustawą Pzp, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą,
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem
art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
f) w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,
g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) w zakresie procedury przetargowej: Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10, tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,
2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 3, tel. 75-6470449, fax: 75 6470469, e-mail: finanse@mirsk.pl,
3) godziny urzędowania Zamawiającego:
poniedziałek-piątek w godz. 7:30 - 15:30
\
11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, w pokój nr 1 (sekretariat).
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 28.09.2017r. do godz. 10:00
Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzezroczystych, zabezpieczonych przed otwarciem kopertach. Koperty należy opisać następująco:
Gmina Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk
Oferta w przetargu nieograniczonym pn:
,,Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na trzy zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk” z dopiskiem – „Nie otwierać przed dniem 28 września 2017r., godz. 10:15”. Na wewnętrznej kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2017r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
13. Wadium przetargowe:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
15. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena – 60 %
wysokość prowizji – 40%
16. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl, lub w siedzibie Zamawiającego.
Burmistrz Miasta i Gminy
Andrzej Jasiński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk