Przetargi

PRZETARG NIEOGRANICZONY na Udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego na trzy zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk.

                         

 

Znak sprawy: ZP.271.80.2017                                                                              Mirsk, dnia: 18.09.2017r.

 

 

 

O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na usługi o wartości poniżej kwoty 209.000 EURO

 

GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

               tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

prowadzony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017. 1579) zwanej dalej ustawą Pzp.

 

1. Nazwa zamówienia:

 

Udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego na trzy zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5

 

 

2. Zamówienia częściowe.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie udzielenia oddzielnych kredytów dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 i Zadania nr 3. 

 

4. Zamówienia uzupełniające.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

 

5. Informacja o ofercie wariantowej i umowie ramowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

 

6. Zakres przedmioty zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie na następujących trzech zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk:

 

Zadanie Nr 1 - pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej ze SUW w Giebułtowie”.

Zadanie Nr 2 - pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2949D na odcinku Przecznica-Rębiszów”.

Zadanie Nr 3 - pn: „Budowa oświetlenia drogowego sołectwa Orłowice”.

 

7. Opis przedmiotu zamówienia

 

Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na następujących warunkach:

1)      Wysokość kredytu została określona i zapisana w następujących uchwałach:

a) dla Zadania nr 1 w Uchwale nr XXXIII/250/17 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 29.06.2017r. w  wysokości 1.200.000,00 zł.

b) dla Zadania nr 2 w Uchwale nr XXXIV/258/17 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 30.08.2017r. w wysokości  300.000,00 zł.

c) dla Zadania nr 3 w Uchwale nr XXXIV/257/17  Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 30.08.2017r. w wysokości  300.000,00 zł.

2)   Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M (zmienny) jako stawkę bazową powiększoną o oferowaną marżę banku.

 

3)   Do w/w stawki WIBOR 3M (zmienny) zostanie doliczona marża banku stała w okresie kredytowania (dla celów wyliczenia oferty Zamawiający zaleca WIBOR 3M z dnia 01.09.2017r.).

 

4)   Okres kredytowania:

a) dla Zadania nr 1 od 01.10.2017r. do 31.12.2028r.

b) dla Zadania nr 2 i Zadania nr 3 od 01.10.2017r. do 31.12.2028r.

 

5)   Spłata kredytu następować będzie w ratach rocznych w okresie 10 lat,  licząc:

a) dla Zadania nr 1 od 31.01.2019r. do 31.12.2028r.

b) dla Zadania nr 2 i Zadania nr 3 od 31.01.2018r. do 31.12.2027r.

 

6) Spłata odsetek w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu, płatne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.

 

7) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie więcej niż 0,5%, naliczona przez Wykonawcę płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.

 

8)  Naliczane odsetki z tytułu udzielenia kredytu nie będą kapitalizowane.

 

UWAGA!

1. Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty dotyczące budżetu  Miasta i Gminy Mirsk oraz jego wykonania znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie http//bip.mirsk.pl w zakładce Prawo lokalowe/Budżet.

2. Zakres danych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) dotyczących sytuacji finansowej Gminy Mirsk  jest zgodny z wymogami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t. j.: Dz. U. z 2017r. poz. 1078)

 

8. Wymagany termin udzielenia kredytu:

-dla Zadania nr 1 i 2 w jednej transzy do dnia 15.10.2017r.

-dla Zadania nr 3 w jednej transzy do dnia 30.11.2017r.

 

9. Warunki wymagane od wykonawców oraz sposób ich spełnienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w myśl art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące:

 

1)   Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w tym:

- aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

- zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 1988 z p. zm.),

- pełnomocnictwo do reprezentowania  wykonawcy w prowadzonym postępowaniu – jeżeli dotyczy.

2)   Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3)   Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

4)   Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z formułą  “spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

6)  Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ust. 1 ustawą Pzp, jeżeli:

a) jest niezgodna z ustawą,

b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem
art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp,

c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

f)  w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,

g)  jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1) w zakresie procedury przetargowej: Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10,  tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,

2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 3,  tel. 75-6470449, fax: 75 6470469, e-mail: finanse@mirsk.pl,

3) godziny urzędowania Zamawiającego:

poniedziałek-piątek w godz. 7:30 - 15:30

\

11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, w pokój nr 1 (sekretariat).

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie:

do dnia 28.09.2017r. do godz. 10:00

Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzezroczystych, zabezpieczonych przed otwarciem kopertach. Koperty należy opisać następująco:

Gmina Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk

Oferta w przetargu nieograniczonym pn:

 ,,Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na trzy zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk” z dopiskiem – „Nie otwierać przed dniem 28 września 2017r., godz. 10:15”.     Na wewnętrznej kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

12.  Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2017r. o godz. 10:15 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

13. Wadium przetargowe:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.

 

14.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

15.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena  –  60 %

wysokość prowizji – 40%

 

16. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl, lub w siedzibie Zamawiającego.

 Burmistrz Miasta i Gminy

Andrzej Jasiński

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18-09-2017
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 września 2017 14:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Domin
Ilość wyświetleń: 1831
25 września 2017 15:21 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [wykaz_zobowiazan_gminy_mirsk_na_dzien_30062017r.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 września 2017 13:41 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [zapytanie_nr_5.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 września 2017 13:40 (Andrzej Domin) - Dodanie załącznika [zapytanie_nr_4.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::