Przetargi

Nadzór inwestorski zadania pn: "Termomodernizacja wielorodzinnych budynk ow mieszkalnych w Gminie Mirsk".

GMINA MIRSK,   59-630 Mirsk,  plac Wolności 3

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e-mail: gmina@mirsk.pl

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony na usługę pn:

 

NADZÓR INWESTORSKI ZADANIA PN: „Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk”.

 

 

1. Wspólny słownik zamówień (CPV)

Usługi nadzoru budowlanego – kod:  71.52.00.00-9

 

2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 – Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 – Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – ZIT AJ,  Schemat 3.3B –projekty związane z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych.

 

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 30,- zł.

 

4.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotowe zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad termomodernizacją wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk.

Termomodernizacja 9 budynków wielorodzinnych na terenie gminy Mirsk w ramach Projektu nr RPDS. 03.03.03-02-0042/16 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 – Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 – Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.3 - Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT AJ ,  ma na celu redukcję gazów cieplarnianych, poprawę efektywności energetycznej budynków oraz oszczędności energii cieplnej. Na etapie sporządzania dokumentacji technicznej stwierdzono, iż zarówno budynki, jak i stolarka okienna i drzwiowa nie spełniają norm izolacyjności cieplnej, co powoduje duże straty ciepła.

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad docieplenie ścian budynków wielorodzinnych od zewnątrz zarówno styropianem jak i wełną mineralną + kolorowa wyprawa elewacyjna, docieplenie stropodachów oraz stropów nad piwnicami i ostatnimi kondygnacjami. Przedmiotem zamówienia jest również wymiana stolarki okiennej w piwnicach, okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych obiektów oraz drzwi wejściowych. Zamówienie obejmuje także wykonanie cokołów, obróbek blacharskich, podokienników, przebudowę i malowanie kominów, instalację odgromową, opaski żwirowe, remont klatek schodowych naprawę balkonów i wykonanie wentylacji w piwnicach.

Projekt został podzielony na cztery zadania i składa się z następujących elementów:

 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych położonych w Mirsku przy:

 Zadanie nr 1

- Plac Wolności 25-29 / budynek wspólnoty mieszkaniowej /

Zadanie nr 2

 - Plac Wolności 4-7 / budynek wspólnoty mieszkaniowej /

Zadanie nr 3

- Plac Wolności 16-17 / budynek komunalny /

- ul. Betleja 15 / budynek komunalny /

- ul. Prosta 19 / budynek komunalny /

- ul. Zdrojowa 6-6A / budynek wspólnoty mieszkaniowej /

- ul. Kościuszki 4 / budynek wspólnoty mieszkaniowej /

Zadanie nr 4

- al. W. Polskiego 34 / budynek wspólnoty mieszkaniowej /

- al. W. Polskiego 36 / budynek wspólnoty mieszkaniowej /

 

W budynkach j/w o łącznej powierzchni netto 6334,86 m2 należy wykonać:

- ocieplenie ścian styropianem / XPS 300 oraz EPS 70 /

- ocieplenie ścian wełną mineralną

- kolorową wyprawę elewacyjną

- obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, parapety z blachy powlekanej

- częściową wymianę stolarki okiennej

- wymianę stolarki drzwiowej w częściach wspólnych

- wymianę ślusarki i stolarki drzwiowej zewnętrznej

- remont kominów

- docieplenie i pokrycie stropodachów

- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją

- docieplenie stropu nad piwnicą

- wymianę instalacji odgromowej

- tynki renowacyjne

- remont cokołów na elewacji

- remont klatki schodowej

- naprawę balkonów

- opaski z kostki brukowej

- opaski żwirowe

Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:

1) Projekty budowlane budynków wielorodzinnych z marca 2016r. Pracownia Audytorska Sp.z o.o.      ul. Żabia 34 27-400 Ostrowiec Św.

2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,

3) Przedmiary robót opracowane przez w/w Prac.Audyt.     Sp.z o.o.:

- Tynkowanie

- Roboty Budowlane

- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

- Roboty malarskie i szklarskie

4) Zmiany do projektu obiektów w Mirsku przy Al. Wojska Pol. 34-36,

    ul. Kościuszki 4 oraz ul. Zdrojowej 6,6A   

5. Wymagany termin wykonania dla zadania:

do 30.09.2018r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) Nie podlegają wykluczeniu;

2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów , NIE DOTYCZY

b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Posiadają polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 100.000,00 zł. / dotyczy jednego Zadania /.

c)dokonają wpłaty wadium przetargowego w określonej w pkt 8 kwocie.

d)zdolności technicznej lub zawodowej wykażą:

 w zakresie dla każdego Zadania:

- nadzorem nad budową, remontem lub termomodernizacją budynków w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - nadzorem nad budową, remontem lub termomodernizacją minimum dwóch budynków o których mowa w art. 3 pkt 2 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane tekst jednolity /Dz.U. z 2017r. poz. 1332/ o wartości robót nie mniejszej niż  800.000,00 zł. brutto , łącznie z dokumentami potwierdzającymi ich należyty nadzór (referencje lub inne dokumenty).

3) Podstawy wykluczenia:

a)z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

b)Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PZP.

4). Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

-  W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP należy przedłożyć:

a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,

b)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

c)kopię polisy OC potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwoty określone w pkt.6 ppkt 2b),

-  W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:

a)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności  wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

W zakresie nieuregulowanym  SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).

5)  Inne dokumenty:

a) Formularz oferty.

b) Dowód wniesienia wadium.                                                                                                                                                                                                    W kwocie:

- Dla Zadania 1 -    500,00 zł.

- Dla Zadania 2 –   500,00 zł.

- Dla Zadania 3 – 1.500,00 zł.

- Dla Zadania 4 -  1.000,00 zł.

Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP S.A. nr  58 1020 2124 0000 8102 0011 1468 .

7. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga - znaczenie

Cena oferty brutto

60%

Doświadczenia w zakresie dodatkowych nadzorów

40%

 

1)Przez kryterium cena dla poszczególnego zadania Zamawiający przyjmuje całkowity koszt realizacji usługi. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium cena zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:

C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 60 %

gdzie:

C – ilość punktów przyznana za cenę,

C min – najniższa cena w złożonych ofertach,

Cb – cena badanej oferty,

100 - wskaźnik stały,

60 % - procentowe znaczenie kryterium cena.

Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów dla poszczególnego zadania.

 

2)Przez kryterium doświadczenie w zakresie dodatkowych nadzorów, do oceny Zamawiający przyjmuje wykazane przez Wykonawcę dodatkowe doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru przy budowie, remoncie lub termomodernizacji o których mowa w art. 3 pkt 2 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. prawo budowlane o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł. brutto każde, gdzie nadzór inwestorski został wykonany należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie , łącznie z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (referencje lub inne dokumenty). Stanowi to jedno doświadczenie dla zadania.

Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:

Za ilość dodatkowych doświadczeń wykazanych w formularzu doświadczenie zawodowe, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ  Wykonawca może otrzymać:

a)za wykazanie dodatkowego doświadczenia przy nadzorze jednego (1) zadania: 10 punktów,

b) za wykazanie dodatkowego doświadczenia przy nadzorze dwóch (2) zadań: 20 punktów,

c) za wykazanie dodatkowego doświadczenia przy nadzorze trzech (3) zadań: 30 punktów,

 

d) za wykazanie dodatkowego doświadczenia przy nadzorze czterech (4) zadań i więcej: 40 punktów.

 

Oferta w kryterium doświadczenie w zakresie dodatkowych nadzorów może  otrzymać maksymalnie 40 punktów dla całości zadania.

 8.Oferty sporządzone w języku polskim w zamkniętych kopertach z napisem: „Oferta przetargowa  –  Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. „Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk” - nie otwierać przed 10.10.2017 r. godz. 1130 należy składać w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk,                Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 10.10.2017 r. do godz. 1100.

9.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.10.2017 r. o godz. 1130 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

10.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

17.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

18.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień sektorowych zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

19.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji, od poniedziałku do piątku w godz.  7:30 – 15:30,  telefon 75 6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl

Marek Budzan – Podinspektor ds. inwestycji, , od poniedziałku do piątku w godz.  7:30 – 15:30,  telefon 75 622169, e-mail: inwestycje@mirsk.pl

20.Zamawiający zastrzega, iż w przypadku braku dofinansowania ze środków RPO WD 2014-2020,  odstąpi od realizacji zadania na zasadach określonych w § 18 formularz umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.

21.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 593293-N-2017 z dnia 27.09.2017r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.09.2017r,
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marek Budzan
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 września 2017 11:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Budzan
Ilość wyświetleń: 1586
28 września 2017 12:05 (Marek Budzan) - Dodanie załącznika [siwz_nadzor.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 września 2017 12:04 (Marek Budzan) - Usunięcie załącznika [siwz_nadzor.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 września 2017 12:31 (Marek Budzan) - Usunięcie załącznika [siwz_nadzor.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::