Przetargi

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku - badanie rynku na zakup i dostawę sukcesywną materiałów budowlanych.

 

Gmina Mirsk, plac Wolności 39, 59-630 Mirsk - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku - badanie rynku  na  zakup i dostawę  sukcesywną materiałów  budowlanych

 

BADANIE RYNKU NA  ZAKUP  I  DOSTAWĘ SUKCESYWNĄ  MATERIAŁÓW  BUDOWLANYCH

W związku z zamiarem sukcesywnego zakupu  materiałów budowlanych w okresie od 02.01.2018 r do 31.12.2018 r. , zwracamy się  do PT Wykonawców  gotowych wykonać dostawę o złożenie oferty.

I. Zamawiający:

Gmina Mirsk
plac Wolności 39, 59-630 Mirsk
NIP 616-10-08-487  
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku, 59-630 Mirsk, ul. Mickiewicza 38.

II. Nazwa zamówienia:

1. Materiały ogólnobudowlane wg załącznika nr 1.

2. Materiały instalacyjne i metalowe wg załącznika nr 2.

3. Materiały elektryczne wg załącznika nr 3.

4. Termin wykonania zamówienia od  02.01.2018r. do 31.12.2018 r.
          

III. Opis warunków udziału w postępowaniu:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówień.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.


IV.  Informacja o procedurze zapytania ofertowego:

1. Ofertę  na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opieczętowana  pieczęcią  firmową, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego:

Gmina Mirsk - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk, ponadto koperta powinna posiadać oznaczenia: "Oferta na dostawę  materiałów budowlanych".

Oferty winny być złożone nie później niż do dnia 19.12.2018 r. do godziny 14.00  na adres  Gmina Mirsk -Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk  


2. Oferta powinna zawierać:

-cenę jednostkową i wartość brutto materiału zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1, nr 2 i nr 3.

- formularz ofertowy załącznik nr 4.

- parafowany formularz umowy  stanowiący załącznik nr 5.

- dokument rejestrowy działalności gospodarczej w zakresie ogłoszonej dostawy (CEIDG, KRS itp.).


3. Przy wyborze  wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

cena ryczałtowa -100%
 

Ocena  będzie dokonywana w/g następującego wzoru:


a) cena oferty (odpowiedniego załącznika)  - 100%

opis punktacji:

oferta z najniższą  ceną otrzyma 100 pkt.


Pozostałe oceniane bądą w/g wzoru:

Cena najniższej oferty brutto


Cena badanej oferty brutto x 100pkt = .........pkt         


4. Dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jednej grupy materiałowej wg odpowiedniego załącznika).

                      
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.


6. Zapytanie ofertowe ogłoszono na stronie internetowej http://bip.mirsk.pl - zakładka: Przetargi


7. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz udzielenia wszelkich wyjaśnień
jest Jan Wiśniewski tel. 75 78 34 252.  


8. Zamawiający unieważni procedurę zapytania  ofertowego w następujących przypadkach:


Oferowana cena brutto będzie wyższa od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia.

Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodujących, że prowadzone postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można  było wcześniej przewidzieć.


9. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.


10. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.


11. W prowadzonym postępowaniu  nie ma zastosowanie Ustawa prawo zamówień publicznych z dnia  29.01.2004 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2164).




Załącznikami do zapytania są:
1. Formularz cenowy załącznik nr 1, nr 2, nr 3.
2. Formularz ofertowy załącznik nr 4.
3. Formularz umowy załacznik nr 5.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.12.2017r.
Dokument wytworzony przez: Specjalista ds. remontów i inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jan Wiśniewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 grudnia 2017 10:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 1811
06 grudnia 2017 10:44 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [zal_15.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 grudnia 2017 10:40 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 grudnia 2017 10:38 (Radosław Kuźniar) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::