W związku z zamiarem zakupu materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Gminy Mirsk i jej jednostek organizacyjnych oraz z uwagi na fakt, że artykuły będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy zwracamy się z prośbą do szanownych PT Wykonawców o dokonanie wyceny i złożenie oferty cenowej na załączonym formularzu ofertowym.
I. Informacja o przedmiocie zapytania ofertowego:
1) Przedmiot zapytania ofertowego na zakup materiałów biurowych został opisany w Arkuszu Wycen, stanowiącym załącznik nr 1 i nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Właściwie wycenione Arkusze Wycen będą stanowił podstawę do określenia oferowanej ceny brutto za przedmiot zamówienia.
3) Wykazane w Arkuszach Wycen materiały biurowe i materiały eksploracyjne do drukarek zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Gminy Mirsk przy pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk i jej jednostek organizacyjnych wymienionych w Arkuszach Wycen.
II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:
1) Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na poszczególne części zamówienia: Część I – materiały biurowe lub Część II – materiały eksploatacyjne do drukarek.
Każda z części będzie oceniana osobno wg. kryterium: cena ryczałtowa = 100%
2) Ofertę na załączonym formularzu ofertowym wraz z Arkuszami Wycen należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk osobiście, przesłać pocztą lub kurierem w terminie do dnia 28.12.2017r. do godz. 10:00 w zaklejonych kopertach z napisem:
OFERTA NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH
i MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA GMINY MIRSK
Nie otwierać przed 28.12.2017r. godz. 10:00
3) Oferty złożone po wyznaczonym terminie będą zwracane bez otwierania Oferentowi. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, Zamawiający nie będzie wzywał Oferenta do uzupełnienia oferty.
W/w procedura może być zamknięte bez dokonania wyboru Wykonawcy.
4) Wymaganym terminem dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dzień: 19.01.2018r.
z wyłączeniem dostawy 340 ryz papieru do Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (Część I, Zadanie I, poz. 34), których termin ustalono na dzień: 22.06.2018r.
5) Zapytanie ofertowe ogłoszone zostało na stronie internetowej http://bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.
6) Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udzielają.
- w sprawie procedury badania rynku:
Tadeusz Nowik - inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10, tel. 75 6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,
- w prawie warunków realizacyjnych:
Urszula Subocz, po. podinspektora ds. organizacyjnych i bhp tel. 756470440, e-mail: gmina@mirsk.pl
7) Wyniki zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
8) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
9) W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Załącznikami do zapytania są:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk