Przetargi

Zapytanie ofertowe na usługę pn: Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn: "Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk".

GMINA MIRSK – Plac Wolności 39 – 59-630 Mirsk

tel.  75 6470440  fax  75 6470469, e-mail: gmina@mirsk.pl  NIP 616-10-08-487

Rachunek Bankowy Nr:  68 1020 2124 0000 8102 0011 0221

 

 

 

 


Znak sprawy: IN.271.20.2018                                                                                                   

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGĘ

 

Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn: „Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk”.

 

 

I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.

 

1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5

2. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego dla  zadania inwestycyjnego pn: „Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk”  na  poniższych warunkach:

 

1) Wysokość kredytu została określona i zapisana:

- w Uchwale nr XLVI/404/18 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 30 sierpnia 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na udział własny gminy w ww. projekcie w wysokości 421.000.00 zł. - Zadanie nr 1 ,

 

- w uchwale nr XLVI/405/18 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 30 sierpnia 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na wyprzedzające finansowanie udziału Unii Europejskiej w wysokości 133.213,52 zł. - Zadanie nr 2.

 

2) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M (zmienny ) jako stawkę bazową powiększoną o oferowaną marżę banku.

 

3) Do w/w stawki WIBOR 3M (zmienny) zostanie doliczona marża banku stała w okresie kredytowania (dla celów wyliczenia oferty należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 17.09.2018r).

 

4) Okres kredytowania:

Zadanie nr 1: od 01.10.2018r. - do 31.03.2028r.

Zadanie nr 2: od 01.10.2018r. - do 30.06.2019r.

 

5) Spłata kredytu dla Zadania nr 1 następować będzie w ratach rocznych w okresie 10 lat, licząc:

od 31.03.2019r. do 31.03.2028r.

Spłata kredytu dla Zadania nr 2 nastąpi jednorazowo w terminie do 30.06.2019r.

Spłata odsetek w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu, płatne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.

 

6) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie więcej niż 0,5%, naliczona przez Wykonawcę  płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.

 

3. Forma wynagrodzenia.

1) Po wyborze oferty, wybrany Wykonawca przedstawi projekt umowy kredytowej uwzględniający zapisy zapytania ofertowego i wybranej oferty.

 

4. Opis sposobu przygotowania oferty.

 

1)   Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

2)   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego.

3)   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4)   Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

5)   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

6)   Wykonawca ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania oferty.

7)   Cena podana przez Wnioskodawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

8)   Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

9)   Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

10)Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.

11)Kopie dokumentów winny być stwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

 

II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:

 

1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 25.09.2018r. do godz. 12:00 w formie pisemnej osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach z napisem „OFERTA – IN.271.20.2018”. Dopuszcza się przesłanie oferty w formie elektronicznie na adres: inwestycje@mirsk.plpod warunkiem, iż równocześnie oryginał oferty zostanie przesłany pocztą lub kurierem. Oferty nie potwierdzone oryginałem nie będą rozpatrywane.

 

2. Oferta powinna zawierać:

1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

2)  Oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

 

3) Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania działalności bankowej zg. z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1876 ze zm.).

 

4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu  - o ile dotyczy.

 

3. Zamawiający jako jedyne kryterium wyboru określa cenę w wysokości – 100%

4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający ustala do dnia: 01.10.2018r.

5. Zapytanie ofertowe zostało rozesłane w formie elektronicznej do Wykonawców wg. rozdzielnika.

 

6. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udzielają.

- w sprawie procedury badania rynku:

Tadeusz Nowik - Inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, tel. 75-6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,

- w prawie warunków realizacyjnych:

Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, tel. 75-6470449, e-mail: skarbnik@mirsk.pl,

 

7.  Zamawiający unieważni procedurę zapytania ofertowego w następujących przypadkach:

1)  Oferowana cena brutto będzie wyższe od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia,

2) Wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.

 

8. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.

 

9. W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.).

 

III. Ochrona osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych - „RODO”.

 

1. Klauzula.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1) zwanej dalej „RODO” informuję, że:

- administratorem  Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk  e-mail: gmina@mirsk.pl

- inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Alicja Jaszczyszyn e-mail: rodo@mirsk.pl

- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,

- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018) zwana dalej „ustawa Pzp”.

- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,

- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących  jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,

- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, w tym nie będą profilowane.

 

2. Przysługujące prawa.    

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

 

3. Informacja o braku podstaw do zmian.

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo usunięcia danych osobowych,

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

 

IV. Załączniki do zapytania ofertowego:

1. Formularz ofertowy,

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.09.2018r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 września 2018 13:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 1647
20 września 2018 11:17 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [formularz_zapytania_ofertowego.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 września 2018 11:17 (Tadeusz Nowik) - Usunięcie załącznika [druk_zapytania_ofertowego.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 września 2018 11:01 (Tadeusz Nowik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::