Przetargi

Zapytanie ofertowena usługę pn: Wykonanie montaż i dostawa jednej tablicy pamiątkowej dla Projektu pn: "Uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej przy alei Wojska Polskiego w Mirsku".




GMINA MIRSK – Plac Wolności 39 – 59-630 Mirsk

tel.  75 6470440  fax  75 6470469, e-mail: gmina@mirsk.pl  NIP 616-10-08-487


 

 

 

 

 

 

 

Nasz znak: IN.271.25.2018                                                                                                      

 

W związku z zamiarem ustawienia tablicy pamiątkowej dla Projektu nr RPDS.01.03.03-02-0002/16-00 pod nazwą: „Uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej przy alei Wojska Polskiego w Mirsku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 1 - Przedsiębiorstwa i innowacje, Działanie 1.3 – Rozwój przedsiębiorczości, Poddziałanie 1.3.3 - Rozwój przedsiębiorczości ZIT AJ, Schemat 1.3A – Przygotowanie terenów inwestycyjnych, zwracamy się z prośbą o złożenie oferty cenowej.

 

I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.

 

1. Nazwa zamówienia:

Wykonanie, dostawa i montaż tablicy pamiątkowej dla Projektu nr RPDS.01.03.03-02-0002/16-00 pod nazwą: „Uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej przy alei Wojska Polskiego w Mirsku”.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Tablica pamiątkowa wykonane na podłożu z blachy ocynkowanej zabezpieczonej laminatem UV, o wymiarach:  szer. = 150,0 cm,  wys. = 120,0 cm wg. wzoru jak niżej i zasad określonych w Karcie Wizualizacji RPO WD  na lata 2014 – 2020, stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania.

 

Tablica mocowana w miejsce tablicy informacyjnej, na istniejących słupkach z rur stalowych o śr. 50mm. Rama tablicy z kątownika stalowego min. 30 x 30 x 3 mm przykręcana do nóg za pomocą śrub mocujących, tablica z napisem przymocowane do ramy za pomocą nitów lub śrub.

 

3.Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli przepisy nakładają taki obowiązek, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia.

 

II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego.

 

1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie do dnia 09.10.2018r. do godz. 15:00 w formie pisemnej osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach z napisem „OFERTA – IN.271.25.2018”. Dopuszcza się przesłanie oferty w formie elektronicznie na adres: inwestycje@mirsk.pl pod warunkiem, iż równocześnie oryginał oferty zostanie przesłany pocztą lub kurierem. Oferty nie potwierdzone oryginałem nie będą rozpatrywane.

 

2. Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami

- cena ryczałtowa – 90%

- termin wykonania - 10% przy czym granicznym terminem do obliczenia punktów jest dzień 25.10.2018r.

 

3. Zapytanie ofertowe  ogłoszone  zostało  na  stronie  internetowej http//bip.mirsk.pl zakładka: Przetargi.

 

4. Osobą upoważnione do kontaktów z oferentami i wyjaśnień udzieli.

Tadeusz Nowik - Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10,  tel. 75-6470457, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,

 

5.  Zamawiający unieważni procedurę zapytania ofertowego w następujących przypadkach:

a) oferowana cena lub ceny brutto będą wyższe od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia,

b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

c) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

 

6. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.

 

7. Wybranemu Wykonawcy zostanie złożone zlecenie na realizację zamówienia w oparciu o przeprowadzoną procedurą i jego ofertę.

 

8. W prowadzonym postępowaniu badania rynku nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm).

 

 

III. Ochrona osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych - „RODO”.

 

1. Klauzula.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1) zwanej dalej „RODO” informuję, że:

- administratorem  Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk  e-mail: gmina@mirsk.pl

- inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Alicja Jaszczyszyn e-mail: rodo@mirsk.pl

- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,

- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018) zwana dalej „ustawa Pzp”.

- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,

- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących  jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,

- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, w tym nie będą profilowane.

 

2. Przysługujące prawa.    

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

 

3. Informacja o braku podstaw do zmian.

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo usunięcia danych osobowych,

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

 

 

Załącznikami do zapytania są:

1. Formularz ofertowy,

2. Karta Wizualizacji RPO WD 2014-2020

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.09.2018r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 września 2018 10:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 1544
28 września 2018 10:11 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [logotypy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 września 2018 10:10 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [karta_wizualizacji_rpo_wd_20142020.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 września 2018 10:10 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [farmularz_ofertowy__zal_nr_1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::