Przetargi

Przetarg nieograniczony na usługę pn: "Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na realizację dwóch zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk".



GMINA  MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  www.mirsk.pl  e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony prowadzony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp.


Znak sprawy: IN.271.30.2018


1. Nazwa zamówienia:

 

Udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego na dwa zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5

 

2. Zamówienia częściowe.

Zamawiający  nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie udzielenia oddzielnych kredytów dla Zadań nr 1 - 2. 

 

3. Zamówienia uzupełniające.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

 

4. Informacja o ofercie wariantowej i umowie ramowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

 

5. Zakres przedmioty zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie na następujących zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk:

 

Zadanie Nr 1 - pn: „Budowa studni na nieruchomościach zabudowanych budynkiem mieszkalnym”.

Zadanie Nr 2 - pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej ze SUW w Giebułtowie”.

 

6. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na następujących warunkach:

 

1)      Wysokość kredytu została określona i zapisana w uchwałach:

Zadanie Nr 1 - w Uchwale nr XLVII/416/18 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 27 września 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn. ”Budowa studni na nieruchomościach zabudowanych budynkiem mieszkalnym„ w wysokości 150.000.00 zł.

Zadanie Nr 2 - w Uchwale nr XLVIII/426/18 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 18 października 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na wkład własny na zadanie inwestycyjne pn. ”Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej ze SUW w Giebułtowie” w wysokości 1.050.000,00 zł

 

2)   Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M (zmienny) jako stawkę bazową powiększoną o oferowaną marżę banku.

 

3)   Do w/w stawki WIBOR 3M (zmienny) zostanie doliczona marża banku stała w okresie kredytowania (dla celów wyliczenia oferty Zamawiający zaleca WIBOR 3M z dnia 25.10.2018r.).

 

4)   Okres kredytowania dla Zadania n1 i Zadania nr 2 jest taki sam i trawa od 01.11.2018r. do 30.06.2028r.

 

5)   Spłata kredytów dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 następować będzie w ratach rocznych w okresie 10 lat, licząc od 30.06.2019r. do 31.03.2028r.

 

6) Spłata odsetek w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu, płatne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.

 

7) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie mniej niż 0,01 zł. i nie więcej niż 0,5% naliczona przez Wykonawcę, płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.

 

8)  Naliczane odsetki z tytułu udzielenia kredytu nie będą kapitalizowane.

UWAGA!

1. Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty dotyczące budżetu  Miasta i Gminy Mirsk oraz jego wykonania znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie http//bip.mirsk.pl w zakładce Prawo lokalowe/Budżet.

2. Zakres danych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) dotyczących sytuacji finansowej Gminy Mirsk  jest zgodny z wymogami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r. poz. 1078.)

 

7. Wymagany termin udzielenia kredytu dla Zadania nr 1 w całości i Zadania nr 2 w całości do 15.11.2018r.

 

8. Warunki wymagane od wykonawców oraz sposób ich spełnienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w myśl art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące:

 

1)   Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w tym:

- aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

- zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 1988 z p. zm.),

- pełnomocnictwo do reprezentowania  wykonawcy w prowadzonym postępowaniu – jeżeli dotyczy.

2)   Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3)   Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

4)   Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z formułą  “spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

6)  Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ust. 1 ustawą Pzp, jeżeli:

a) jest niezgodna z ustawą,

b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem
art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp,

c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

f)  w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,

g)  jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

9. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1) w zakresie procedury przetargowej: Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10,  tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,

2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 3,  tel. 75-6470449, fax: 75 6470469, e-mail: finanse@mirsk.pl,

3) godziny urzędowania Zamawiającego:

poniedziałek-piątek w godz. 7:30 - 15:30

\

10. Składanie ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, w pokój nr 1 (sekretariat).

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie:

do dnia 05.11.2018r. do godz. 10:00

Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzezroczystych, zabezpieczonych przed otwarciem kopertach. Koperty należy opisać następująco:

Gmina Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk

Oferta w przetargu nieograniczonym pn:

 ,,Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na dwa zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk” z dopiskiem –Nie otwierać przed dniem 05.11.2018r., godz. 10:15”.                   Na wewnętrznej kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

11.  Otwarcie ofert:

Nastąpi dnia 05.11.2018r. o godz. 10:15 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

12. Wadium przetargowe:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.

 

13.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

14.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena  –  60 %

wysokość prowizji – 40%

 

15. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl, lub w siedzibie Zamawiającego.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.10.2018r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tadeusz Nowik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 października 2018 12:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tadeusz Nowik
Ilość wyświetleń: 1527
25 października 2018 12:51 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_6__sprawozdania_rb_rbn_i_rbz.rar] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 października 2018 12:51 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5__uchwala_nr_xlviii42618.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 października 2018 12:51 (Tadeusz Nowik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5__uchwala_nr_xlvii41618.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::