GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony prowadzony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp.
Znak sprawy: IN.271.30.2018
1. Nazwa zamówienia:
Udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego na dwa zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5
2. Zamówienia częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie udzielenia oddzielnych kredytów dla Zadań nr 1 - 2.
3. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
4. Informacja o ofercie wariantowej i umowie ramowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
5. Zakres przedmioty zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie na następujących zadań inwestycyjnych w Gminie Mirsk:
Zadanie Nr 1 - pn: „Budowa studni na nieruchomościach zabudowanych budynkiem mieszkalnym”.
Zadanie Nr 2 - pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej ze SUW w Giebułtowie”.
6. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na następujących warunkach:
1) Wysokość kredytu została określona i zapisana w uchwałach:
Zadanie Nr 1 - w Uchwale nr XLVII/416/18 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 27 września 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn. ”Budowa studni na nieruchomościach zabudowanych budynkiem mieszkalnym„ w wysokości 150.000.00 zł.
Zadanie Nr 2 - w Uchwale nr XLVIII/426/18 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 18 października 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na wkład własny na zadanie inwestycyjne pn. ”Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej ze SUW w Giebułtowie” w wysokości 1.050.000,00 zł
3) Do w/w stawki WIBOR 3M (zmienny) zostanie doliczona marża banku stała w okresie kredytowania (dla celów wyliczenia oferty Zamawiający zaleca WIBOR 3M z dnia 25.10.2018r.).
4) Okres kredytowania dla Zadania n1 i Zadania nr 2 jest taki sam i trawa od 01.11.2018r. do 30.06.2028r.
5) Spłata kredytów dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 następować będzie w ratach rocznych w okresie 10 lat, licząc od 30.06.2019r. do 31.03.2028r.
6) Spłata odsetek w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu, płatne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego.
7) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie mniej niż 0,01 zł. i nie więcej niż 0,5% naliczona przez Wykonawcę, płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
8) Naliczane odsetki z tytułu udzielenia kredytu nie będą kapitalizowane.
UWAGA!
1. Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty dotyczące budżetu Miasta i Gminy Mirsk oraz jego wykonania znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie http//bip.mirsk.pl w zakładce Prawo lokalowe/Budżet.
2. Zakres danych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) dotyczących sytuacji finansowej Gminy Mirsk jest zgodny z wymogami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r. poz. 1078.)
7. Wymagany termin udzielenia kredytu dla Zadania nr 1 w całości i Zadania nr 2 w całości do 15.11.2018r.
8. Warunki wymagane od wykonawców oraz sposób ich spełnienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w myśl art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w tym:
- aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
- zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 1988 z p. zm.),
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w prowadzonym postępowaniu – jeżeli dotyczy.
2) Posiadanie wiedzy i doświadczenia.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z formułą “spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
6) Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ust. 1 ustawą Pzp, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą,
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem
art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
f) w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,
g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) w zakresie procedury przetargowej: Tadeusz Nowik – Inspektor ds. inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 10, tel. 75-6470457, fax: 75 6470469, e-mail: inwestycje@mirsk.pl,
2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. 3, tel. 75-6470449, fax: 75 6470469, e-mail: finanse@mirsk.pl,
3) godziny urzędowania Zamawiającego:
poniedziałek-piątek w godz. 7:30 - 15:30
\
10. Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, w pokój nr 1 (sekretariat).
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 05.11.2018r. do godz. 10:00
Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzezroczystych, zabezpieczonych przed otwarciem kopertach. Koperty należy opisać następująco:
Gmina Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk
Oferta w przetargu nieograniczonym pn:
,,Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na dwa zadania inwestycyjne w Gminie Mirsk” z dopiskiem – „Nie otwierać przed dniem 05.11.2018r., godz. 10:15”. Na wewnętrznej kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
11. Otwarcie ofert:
Nastąpi dnia 05.11.2018r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Wadium przetargowe:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena – 60 %
wysokość prowizji – 40%
15. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl, lub w siedzibie Zamawiającego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk