Ochotnicza Straż Pożarna Krobica-Orłowice Krobica 48, 59-630 Mirsk NIP: 616-14-97-144, REGON: 231089544, KRS: 0000091801
|
OGŁOSZENIE
o zamówieniu na dostawę – wartość poniżej 221.000 EURO
Ochotnicza Straż Pożarna Krobica-Orłowice ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn:
„Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla jednostki OSP Krobica – Orłowice”
.
1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Wozy strażackie – kod: 34144210-3
2.Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony) dla jednostki OSP Krobica-Orłowice. Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
3.Okres realizacji zamówienia: do 31 sierpnia 2019r..
4.Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej - wykaz co najmniej 2 dostaw samochodów ratowniczo-gaśniczych wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie go spełnia.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania w/w warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca informuje o powierzeniu podwykonawcy części zamówienia oraz wskazuje w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podaje firmy podwykonawców.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.
5. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd wraz z wyposażeniem odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi świadectwa homologacji, bądź oświadczenia producenta o zgodności z normami oraz specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.
5. Podstawy wykluczenia z postępowania:
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
2) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PZP.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykaz dokumentów:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ),
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
c) na dzień składania ofert - wykaz co najmniej 2 dostaw sporządzony w oparciu o wzór zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane należycie według załącznika nr 4 do SIWZ
d) W celu potwierdzenia wymagań określonych przez Zamawiającego załączyć należy specyfikację techniczną oferowanego sprzętu według załącznika nr 6 do SIWZ
e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże Zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ).
2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów (załącznik nr 2 do SIWZ).
4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl
8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksy Cywilnego okres rękojmi zostaje rozszerzony na wskazany w ofercie okres gwarancji. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148 ust.1 ustawy Pzp.
9. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- cena oferty brutto – 60%,
- długość okresu gwarancji na pojazd– 20%
- długość okresu gwarancji na zabudowę – 20%
10. Termin składania ofert upływa dnia 24.06.2019 r. do godz. 12:00.
Przy czym decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
11. Sposób składania ofert
Oferty sporządzone w języku polskim należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie /opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk oznaczone w sposób następujący:
”Oferta przetargowa – Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego”
„nie otwierać przed 24.06.2019r. godz. 12:30”
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.06.2019r. o godz. 12:30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
W zakresie procedury przetargowej:
Alicja Jaszczyszyn
Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych UMiG Mirsk
tel. 75 62 22 69, e-mail: rodo@mirsk.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 730- 1530
W zakresie wyjaśnień i informacji dla przedmiotu zamówienia:
Naczelnik OSP Krobica-Orłowice
Mariusz Krzyśków
tel. 691 680 121
e-mail: ospkrobicaorlowice112@interia.pl
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
16. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
18. Ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w
dniu 07.06.2019r. pod nr 557928-N-2019
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk