Przetargi

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Dożywianie uczniów: Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie, Szkoły Podstawowej w Krobicy, Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku."

                         

Znak sprawy: ZP.271.8.2019                                                                                   Mirsk, dnia: 25.06.2019r.

 
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi o wartości poniżej 221.000,00 EURO

 

 

 

1. Nazwa zamówienia:

"Dożywianie uczniów: Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie,                      Szkoły Podstawowej w Krobicy, Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku"


Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  

Usługi w zakresie posiłków szkolnych – kod:  55.52.31.00-3

Usługi dostarczania posiłków do szkół – kod:  55.52.40.00-9

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla uczniów

Szkoły Podstawowej w Mirsku, wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mirsku, przygotowywanie i dostarczanie obiadów  oraz dostarczanie produktów do wykonania śniadania i podwieczorku dla wychowanków Przedszkola Publicznego w Mirsku wchodzącego w skład  Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mirsku.

Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla uczniów szkół podstawowych w Rębiszowie, Krobicy i Giebułtowie oraz uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 8 i 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (SIWZ).

3. Wymagany termin wykonania:

dla Zadanie I:    od 01.09.2019r. do 31.07.2022r. 

dla Zadanie II:  od 01.09.2019r. do 30.06.2022r. 

4. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. Natomiast nie przewiduje udzielenia zamówień sektorowych na podstawie art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy Pzp.

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 10,- zł.

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

W zakresie warunków zamówienia:

Alicja Janus – Inspektor ds. oświaty i kadr

tel.  75 6470455, e-mail: oswiata@mirsk.pl

od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530  

 

W zakresie procedury przetargowej:

Alicja Jaszczyszyn – Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych

te. 75 6222169 rodo@mirsk.pl

od poniedziałku do piątku w godz.  730 – 1530 

 

7.  Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie realizacji zadań;

Zadanie I polegające na:

a)  Codziennym przygotowaniu i wydaniu obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mirsku wchodzącej w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku  (z wyłączeniem dni wolnych od nauki). Szacuje się, że dziennie 28 uczniów będzie  korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

b)  Codziennym przygotowywaniu i dostarczaniu obiadu oraz produktów do wykonania śniadania i podwieczorku dla wychowanków Przedszkola Publicznego w Mirsku wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku (z wyłączeniem dni, w których  przedszkole jest nieczynne) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacunkowa dzienna liczba wychowanków korzystających z posiłków finansowanych przez rodziców wyniesie 100 wychowanków.

Zadanie II polegające na:

a)  Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Rębiszowie (z wyłączeniem dni wolnych od nauki)  w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 13 uczniów będzie  korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

b)  Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Krobicy (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 18 uczniów będzie  korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

c)  Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Giebułtowie (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 13 uczniów będzie  korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.

d) Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku (z wyłączeniem dni wolnych od nauki)  w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Od stycznia 2018r. w Zespole Licealno-Gimnazjalnym w Mirsku uczniowie nie  korzystają z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku . Jednakże w okresie obowiązywania umowy mogą wystąpić uczniowie korzystający z obiadów.  

 

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy,     którzy:

1)                  nie podlegają wykluczeniu;

2)                  spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • posiadają wiedzę i doświadczenie - wykaz co najmniej 2 usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane. 

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony  jeżeli  jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie go spełnia.

3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania w/w warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca informuje o powierzeniu podwykonawcy części zamówienia oraz wskazuje w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podaje firmy podwykonawców.

4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

  • Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  • Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.

5. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd wraz z wyposażeniem odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi świadectwa homologacji, bądź oświadczenia producenta o zgodności z normami oraz opisem przedmiotu zamówienia.

6. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

9. Wadium przetargowe wynosi:

Dla Zadania I - 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)

Dla Zadania II – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)

Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr.

58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.

10. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem:

Dożywianie uczniów: Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie, Szkoły Podstawowej w Krobicy,  Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku” z dopiskiem: „nie otwierać przed dniem 05.07.2019r. godz.12:30”

Składać należy  w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 05.07.2019r. do godz. 12:00.

11.  Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.07.2019r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena ryczałtowa   –  100 %

14.  Zamawiający uznał, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Ponadto szczegółowe standardy jakościowe są ściśle określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541, z późn. zm.) oraz  rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach  (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). W związku z tym Zamawiający zdecydował się na zastosowanie jako jedynego kryterium ceny zgodnie z art. 91 ust. 2a ustawy Pzp.

15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

16.  Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

17.  Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

18. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 564628-N-2019 z dnia 25.06.2019r.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.06.2019
Dokument wytworzony przez: Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Jaszczyszyn
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 czerwca 2019 10:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alicja Jaszczyszyn
Ilość wyświetleń: 1439
25 czerwca 2019 10:55 (Alicja Jaszczyszyn) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
25 czerwca 2019 10:55 (Alicja Jaszczyszyn) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
25 czerwca 2019 10:55 (Alicja Jaszczyszyn) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::