Znak sprawy: ZP.271.8.2019 Mirsk, dnia: 25.06.2019r.
1. Nazwa zamówienia:
"Dożywianie uczniów: Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie, Szkoły Podstawowej w Krobicy, Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku"
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Usługi w zakresie posiłków szkolnych – kod: 55.52.31.00-3
Usługi dostarczania posiłków do szkół – kod: 55.52.40.00-9
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla uczniów
Szkoły Podstawowej w Mirsku, wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mirsku, przygotowywanie i dostarczanie obiadów oraz dostarczanie produktów do wykonania śniadania i podwieczorku dla wychowanków Przedszkola Publicznego w Mirsku wchodzącego w skład Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mirsku.
Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla uczniów szkół podstawowych w Rębiszowie, Krobicy i Giebułtowie oraz uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 8 i 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (SIWZ).
3. Wymagany termin wykonania:
dla Zadanie I: od 01.09.2019r. do 31.07.2022r.
dla Zadanie II: od 01.09.2019r. do 30.06.2022r.
4. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. Natomiast nie przewiduje udzielenia zamówień sektorowych na podstawie art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy Pzp.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, cena specyfikacji 10,- zł.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
W zakresie warunków zamówienia:
Alicja Janus – Inspektor ds. oświaty i kadr
tel. 75 6470455, e-mail: oswiata@mirsk.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530
W zakresie procedury przetargowej:
Alicja Jaszczyszyn – Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych
te. 75 6222169 rodo@mirsk.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie realizacji zadań;
Zadanie I polegające na:
a) Codziennym przygotowaniu i wydaniu obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mirsku wchodzącej w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku (z wyłączeniem dni wolnych od nauki). Szacuje się, że dziennie 28 uczniów będzie korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.
b) Codziennym przygotowywaniu i dostarczaniu obiadu oraz produktów do wykonania śniadania i podwieczorku dla wychowanków Przedszkola Publicznego w Mirsku wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku (z wyłączeniem dni, w których przedszkole jest nieczynne) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacunkowa dzienna liczba wychowanków korzystających z posiłków finansowanych przez rodziców wyniesie 100 wychowanków.
Zadanie II polegające na:
a) Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Rębiszowie (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 13 uczniów będzie korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.
b) Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Krobicy (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 18 uczniów będzie korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.
c) Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Giebułtowie (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Szacuje się, że dziennie 13 uczniów będzie korzystało z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku.
d) Codziennym przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) w termosach będących własnością Zamawiającego na zasadzie użyczenia lub w termosach będących własnością Wykonawcy. Od stycznia 2018r. w Zespole Licealno-Gimnazjalnym w Mirsku uczniowie nie korzystają z posiłków finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku . Jednakże w okresie obowiązywania umowy mogą wystąpić uczniowie korzystający z obiadów.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie go spełnia.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania w/w warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca informuje o powierzeniu podwykonawcy części zamówienia oraz wskazuje w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podaje firmy podwykonawców.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
5. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd wraz z wyposażeniem odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi świadectwa homologacji, bądź oświadczenia producenta o zgodności z normami oraz opisem przedmiotu zamówienia.
6. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
9. Wadium przetargowe wynosi:
Dla Zadania I - 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)
Dla Zadania II – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP Gryfów Śl. o nr.
58 1020 2124 0000 8102 0011 1468.
10. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem:
”Dożywianie uczniów: Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Mirsku, Szkoły Podstawowej w Giebułtowie, Szkoły Podstawowej w Krobicy, Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirsku” z dopiskiem: „nie otwierać przed dniem 05.07.2019r. godz.12:30”
Składać należy w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 05.07.2019r. do godz. 12:00.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.07.2019r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena ryczałtowa – 100 %
14. Zamawiający uznał, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Ponadto szczegółowe standardy jakościowe są ściśle określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541, z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). W związku z tym Zamawiający zdecydował się na zastosowanie jako jedynego kryterium ceny zgodnie z art. 91 ust. 2a ustawy Pzp.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
16. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
18. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 564628-N-2019 z dnia 25.06.2019r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk