Przetargi

Zapytanie ofertowe na udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na zadania inwestycyjne pn.: 1."Dofinansowanie zakupu średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Krobica-Orłowice", 2. "Budowa placu rekreacji i spotkań mieszkańców Mirska przy ul. Bohaterów znad Nysy w Mirsku"

 ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGĘ
 
 
Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn: 
1. „Dofinansowanie zakupu średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Krobica-Orłowice”,
2. „Budowa placu rekreacji i spotkań mieszkańców Mirska przy ul. Bohaterów znad Nysy w Mirsku”.
 
I. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.
 
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Usługi udzielania kredytu, kod: 66.11.30.00-5

2. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia kredytu złotówkowego, długoterminowego 
dla  zadań inwestycyjnych j.w. na  poniższych warunkach:
 
1) Wysokość kredytu została określona i zapisana:
- w Uchwale nr X/110/19 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 27 czerwca 2019r. w sprawie zaciągnięcia 
kredytu długoterminowego na zdanie inwestycyjne pn. „Dofinansowanie zakupu średniego samochodu
ratowniczo-gaśniczego dla OSP Krobica-Orłowice” w wysokości 200.000,00 zł – Zadanie 1,
 
- w Uchwale nr X/110/19 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 27 czerwca 2019r. w sprawie zaciągnięcia 
kredytu długoterminowego na zdanie inwestycyjne pn. „Budowa placu rekreacji i spotkań mieszkańców
Mirska przy ul. Bohaterów znad Nysy w Mirsku”, w wysokości 250.000,00 zł – Zadanie 2  
 
2) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M (zmienny ) jako stawkę 
bazową powiększoną o oferowaną marżę banku.
 
3) Do w/w stawki WIBOR 3M (zmienny) zostanie doliczona marża banku stała w okresie kredytowania 
(dla celów wyliczenia oferty należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 02.09.2019r).
 
4) Okres kredytowania:
Zadanie nr 1: od 01.10.2019r. - do 30.10.2030r.
Zadanie nr 2: od 01.10.2019r. - do 30.10.2030r.
 
5) Spłata kredytu następować będzie w ratach kwartalnych w okresie 10 lat, licząc od 1 stycznia 20121r. 
do 30 października 2030r. na zadanie 1 i 2.  
Spłata odsetek w ratach miesięcznych, naliczanych od dnia uruchomienia kredytu, płatne w ostatnim 
dniu miesiąca kalendarzowego.
 
6) Prowizja od udzielonego kredytu w wysokości nie więcej niż 0,5%, naliczona przez Wykonawcę 
płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
 
3. Forma wynagrodzenia.
1) Po wyborze oferty, wybrany Wykonawca przedstawi projekt umowy kredytowej uwzględniający zapisy 
zapytania ofertowego i wybranej oferty.
 
4. Opis sposobu przygotowania oferty.
1)   Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego 
zapytania.
2)   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego.
3)   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4)   Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5)   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6)   Wykonawca ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania oferty.
7)   Cena podana przez Wnioskodawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie
 podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
8)   Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę 
przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
9)   Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie 
przez osobę podpisującą ofertę.
11)Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.
12)Kopie dokumentów winny być stwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
 
II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:
 
1. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Mirsk w terminie 
do dnia 10.09.2019r. do godz. 11:00 w formie pisemnej osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach
z napisem:
     „Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego”. 
     Dopuszcza się przesłanie oferty w formie elektronicznie na adres: rodo@mirsk.plpod warunkiem, 
iż równocześnie oryginał oferty zostanie przesłany pocztą lub kurierem. Oferty nie potwierdzone
oryginałem nie będą rozpatrywane.
3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie będą zwracane bez otwierania Oferentowi. Przy czym 
decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty
do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
 
2. Oferta powinna zawierać:
1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2)  Oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 
3) Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania działalności bankowej zg. 
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2187 ).
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu  - o ile dotyczy.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający ustala do dnia: 25.09.2019r.
4. Jedyne kryterium oceny ofert będzie stanowić koszt kredytu - cena ofertowa 100%   
5. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udzielają:
- w sprawie procedury zapytania ofertowego:
Alicja Jaszczyszyn - Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych 
Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, tel. 75-6222169, e-mail: rodo@mirsk.pl,
- w prawie warunków realizacyjnych:
Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk, tel. 75-6470449, 
e-mail: skarbnik@mirsk.pl,
6. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 10.09.2019r., a wyniki zapytania ofertowego zostaną 
umieszczone na stronie internetowej http://bip.mirsk.pl
 
7.  Zamawiający unieważni procedurę zapytania ofertowego w następujących przypadkach:
1)  Oferowana cena brutto będzie wyższa od kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia,
2) Wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie postępowania lub 
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
 
8. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej jw.
 
9. W prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy 
z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 1986).
 
III. Ochrona osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych - „RODO”.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1) zwanej dalej „RODO”
informuję, że:
- administratorem  Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk, Plac Wolności 39, 
59-630 Mirsk  e-mail: gmina@mirsk.pl
- inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Alicja Jaszczyszyn e-mail: rodo@mirsk.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym 
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie 
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986) zwana dalej „ustawa Pzp”.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat 
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących  jest 
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób 
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, w tym nie będą profilowane.
 
2. Przysługujące prawa.    
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych 
osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, 
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
 
3. Informacja o braku podstaw do zmian.
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
 prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

IV. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.09.2019r.
Dokument wytworzony przez: Podinspektor ds. ochrony danych osobowych i zamówień publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Jaszczyszyn
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 września 2019 11:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alicja Jaszczyszyn
Ilość wyświetleń: 1449
04 września 2019 11:12 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__oswiadczenie_o_spel_warunkow.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 września 2019 11:12 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1__formularz_ofertowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 września 2019 11:12 (Alicja Jaszczyszyn) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::