Przetargi

Przetarg nieograniczony na zadanie inwestycyjne pn."Przebudowa istniejących kotłowni na kotłownie gazowe w budynkach użytecznosci publicznej w Mirsku"

Znak sprawy: IRI.271.01.2020.02                                                               Mirsk, dnia 19.05.2020r.

 

 

                                                                                                    O G Ł O S Z E N I E

o zamówieniu na roboty budowlane o wartości poniżej 5.350.000 EURO

 

GMINA MIRSK,   59-630 Mirsk,  plac Wolności 39

tel. 75 6470440,  www.mirsk.pl  e-mail: gmina@mirsk.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn:

 

 Przebudowa istniejących kotłowni na kotłownie gazowe w budynkach użyteczności publicznej w Mirsku.

 

1. Wspólny słownik zamówień (CPV)

 Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych – kod: 45300000-0

 Instalowanie centralnego ogrzewania – kod: 45331000-6

 Roboty instalacyjne elektryczne – kod: 45310000-3

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15, cena specyfikacji 25,- zł.

 3.  Opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie, zgodnie z Projektami Budowlanymi robót budowlanych mających na celu wykonanie przebudowy istniejących kotłowni na kotłownie gazowe w budynkach użyteczności publicznej w Mirsku.

Projekt został podzielony na trzy zadania, na które składają się następujące elementy:

ZADANIE NR I - Przebudowa istniejących kotłowni na kotłownie gazowe w budynkach Przedszkola Publicznego , Szkoły Podstawowej, świetlicy dziecięcej w Mirsku.

ZADANIE NR II - Przebudowa istniejącej kotłowni na kotłownię gazową Zespole Szkół w Mirsku.

ZADANIE NR III - Przebudowa istniejących kotłowni na kotłownie gazowe w budynkach Posterunku Policji, Przychodni Zdrowia oraz w budynku socjalnym na stadionie Miejskim w Mirsku.

 

Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy prac:

ZADANIE NR I - Przebudowa istniejących kotłowni na kotłownie gazowe w budynkach Przedszkola Publicznego , Szkoły Podstawowej, świetlicy dziecięcej w Mirsku.

1.Przedszkole Publiczne w Mirsku przy ul. Betleja 27:

- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe,

- roboty remontowe przystosowujące pomieszczenie kotłowni gazowej do eksploatacji oraz standardów wymaganych przepisami w tym m.in. montaż drzwi wejściowych p.poż w pom. kotłowni, przebudowa istniejącej studni schładzającej z montażem pompy zatapialnej, wykonanie wpustu podłogowego z odprowadzeniem do instalacji kanalizacyjnej, naprawy i uzupełnienia tynków, wykonanie posadzki  oraz  okładzin ściennych z  płytek ceramicznych, roboty malarskie, montaż umywalki wraz z doprowadzeniem wody, wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej,

- montaż kotła gazowego wiszącego, jednofunkcyjnego, kondensacyjnego o mocy  98 kW,   pomp obiegowych, filtrów, zaworów, zabezpieczeń, sterowania. Wykonanie rozruchu technologicznego kotłowni.

- montaż  podgrzewacza c.w.u.  o pojemności 300 l,

- wykonanie  instalacji gazowej wewnętrznej od szafki gazowej zlokalizowanej na ścianie zewnętrznej budynku, do kotła gazowego,

- montaż instalacji detekcji awaryjnego wypływu gazu wraz z połączeniem zaworem elektromagnetycznym odcinającym oraz  sygnalizatorem świetlno-dźwiękowym,

- montaż i podłączenie przewodu powietrzno-spalinowego koncentrycznego fi.110/160 mm dla kotła gazowego włączonego w istniejący przewód kominowy,

-wykonanie nowych przewodów instalacji c.o. oraz cieplej i zimnej wody  z montażem niezbędnej armatury w obrębie kotłowni wraz z włączeniem do istniejących obiegów,

- wykonanie nowej instalacji elektrycznej w kotłowni zgodnie z projektem budowlanym w tym: montaż rozdzielnicy kotłowni, wraz z jej zasilaniem, montaż WLZ, instalacji gniazdowej i oświetleniowej, instalacji sterowania i automatyki, aktywnego systemu bezpieczeństwa, szyny wyrównawczej.

2. Szkoła Podstawowa w Mirsku ul. Betleja 32:

- wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej od szafki gazowej zlokalizowanej na ścianie zewnętrznej budynku, do odbiornika (palnika gazowego),

- wymiana palnika olejowego na palnik gazowy w istniejącym kotle FERROLI ATLAS 70 o mocy 75 kW,

- montaż instalacji detekcji awaryjnego wypływu gazu wraz z połączeniem zaworem elektromagnetycznym odcinającym oraz  sygnalizatorem świetlno-dźwiękowym.

3. Świetlica Dziecięca w Mirsku przy ul. Betleja 28:

- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe,

- roboty remontowe przystosowujące pomieszczenie kotłowni gazowej do eksploatacji oraz standardów wymaganych przepisami w tym m.in. montaż drzwi wejściowych p.poż w pom. kotłowni, przebudowa istniejącej studni schładzającej z montażem pompy zatapialnej, wykonanie wpustu podłogowego z odprowadzeniem do instalacji kanalizacyjnej, naprawy i uzupełnienia tynków, wykonanie posadzki  oraz  okładzin ściennych z  płytek ceramicznych, roboty malarskie, montaż umywalki wraz z doprowadzeniem wody, wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej,

- montaż kotła gazowego wiszącego, jednofunkcyjnego, kondensacyjnego o mocy 55 kW,   pomp obiegowych, filtrów, zaworów, zabezpieczeń, sterowania. Wykonanie rozruchu technologicznego kotłowni.

- montaż podgrzewacza c.w.u.  o pojemności 300 l,

- wykonanie  instalacji gazowej wewnętrznej od szafki gazowej zlokalizowanej na ścianie zewnętrznej budynku, do kotła gazowego,

- montaż systemu zabezpieczającego przed przekroczeniem dopuszczalnego stężenia gazu w kotłowni,

- montaż i podłączenie przewodu powietrzno-spalinowego koncentrycznego fi.110/160 mm dla kotła gazowego włączonego w istniejący przewód kominowy,

-wykonanie nowych przewodów instalacji c.o. oraz cieplej i zimnej wody  z montażem niezbędnej armatury w obrębie kotłowni wraz z włączeniem do istniejących obiegów,

- wykonanie nowej instalacji elektrycznej w kotłowni zgodnie z projektem budowlanym w tym: montaż rozdzielnicy kotłowni, wraz z jej zasilaniem, montaż WLZ, instalacji gniazdowej i oświetleniowej, instalacji sterowania i automatyki, aktywnego systemu bezpieczeństwa, szyny wyrównawczej.

Ponadto we wszystkich obiektach:

 wykonanie rozruchu istniejących instalacji c.o. wraz z odpowietrzeniem i regulacją, przygotowanie dokumentacji dla UDT, sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu protokołów z prób, badań i pomiarów instalacji elektrycznych i sanitarnych, sporządzenie protokołu odbioru przewodów kominowych i wentylacyjnych, wykonanie napraw budowlanych i malarskich w miejscach prowadzonych prac tj. zamurowania, uzupełnienia tynków lub zabudów, malowanie dwukrotne w kolorze nawiązującym do istniejącego,  wykonanie przejść przez przegrody budowlane pomiędzy strefami pożarowymi, usuniecie z terenu budowy materiałów z rozbiórek i demontaży oraz przekazanie ich dla podmiotu uprawnionego do odbioru i zagospodarowania odpadów za wyjątkiem pozyskanych elementów stalowych, które Wykonawca odwiezie do wskazanego przez Zamawiającego skupu złomu.

 ZADANIE NR II - Przebudowa istniejącej kotłowni na kotłownię gazową Zespole Szkół w Mirsku:

- demontaż dwóch istniejących kotłów na paliwo olejowe mocy 225 kW każdy,

- likwidacja magazynu oleju opałowego wraz z  instalacją dozującą,

- roboty budowlane: naprawy i uzupełnienia tynków, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych oraz  okładzin ściennych z  płytek ceramicznych, roboty malarskie, montaż umywalki wraz z doprowadzeniem wody, zamknięcie otworów w stropach i ścianach  EI30

- montaż kotła gazowego  jednofunkcyjnego, kondensacyjnego o mocy  300 kW,   pomp obiegowych, filtrów, zaworów, zabezpieczeń, sterowania. Wykonanie rozruchu technologicznego kotłowni.

- montaż podgrzewacza c.w.u.  o pojemności 500 l,

- wykonanie  instalacji gazowej wewnętrznej od szafki gazowej zlokalizowanej na ścianie zewnętrznej budynku, do kotła gazowego,

- montaż instalacji detekcji awaryjnego wypływu gazu wraz z połączeniem zaworem elektromagnetycznym odcinającym oraz  sygnalizatorem świetlno-dźwiękowym,

- montaż i podłączenie przewodu spalinowego koncentrycznego fi. 200 mm dla kotła gazowego włączonego w istniejący przewód kominowy oraz przewodu powietrza dolotowego fi.150 mm włączonego w istniejący przewód kominowy

-wykonanie nowych przewodów instalacji c.o. oraz cieplej i zimnej wody z montażem niezbędnej armatury w obrębie kotłowni wraz z włączeniem do istniejących obiegów,

- wykonanie nowej instalacji elektrycznej w kotłowni zgodnie z projektem budowlanym w tym: montaż rozdzielnicy kotłowni, wraz z jej zasilaniem, montaż WLZ, instalacji gniazdowej i oświetleniowej, instalacji sterowania i automatyki, aktywnego systemu bezpieczeństwa, szyny wyrównawczej.

- wykonanie rozruchu istniejących instalacji c.o. wraz z odpowietrzeniem i regulacją, przygotowanie dokumentacji dla UDT, sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu protokołów z prób, badań i pomiarów instalacji elektrycznych i sanitarnych, sporządzenie protokołu odbioru przewodów kominowych i wentylacyjnych, wykonanie napraw budowlanych i malarskich w miejscach prowadzonych prac tj. zamurowania, uzupełnienia tynków lub zabudów, malowanie dwukrotne w kolorze nawiązującym do istniejącego,  wykonanie przejść przez przegrody budowlane pomiędzy strefami pożarowymi, usuniecie z terenu budowy materiałów z rozbiórek i demontaży oraz przekazanie ich dla podmiotu uprawnionego do odbioru i zagospodarowania odpadów za wyjątkiem pozyskanych elementów stalowych, które Wykonawca odwiezie do wskazanego przez Zamawiającego skupu złomu.

 ZADANIE NR III - Przebudowa istniejących kotłowni na kotłownie gazowe w budynkach Posterunku Policji, Przychodni Zdrowia oraz w budynku socjalnym na stadionie Miejskim w Mirsku.

1. Posterunek Policji w Mirsku przy ul. Sikorskiego 5:

- demontaż istniejącego kotła na paliwo olejowe,

- likwidacja magazynu oleju opałowego wraz z  instalacją dozującą,

- roboty remontowe przystosowujące pomieszczenie kotłowni gazowej do eksploatacji oraz standardów wymaganych przepisami w tym m.in. montaż drzwi wejściowych p.poż w pom. kotłowni, przebudowa istniejącej studni schładzającej z montażem pompy zatapialnej, wymiana wpustu podłogowego, naprawy i uzupełnienia tynków, wykonanie posadzki  oraz  okładzin ściennych z  płytek ceramicznych, roboty malarskie, montaż umywalki wraz z doprowadzeniem wody, wymiana istniejącej instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej,

- montaż kotła gazowego wiszącego, jednofunkcyjnego, kondensacyjnego o mocy 50 kW,   pomp obiegowych, filtrów, zaworów, zabezpieczeń, sterowania. Wykonanie rozruchu technologicznego kotłowni.

- wykonanie  instalacji gazowej wewnętrznej od szafki gazowej zlokalizowanej na ścianie zewnętrznej budynku, do kotła gazowego,

- montaż systemu zabezpieczającego przed przekroczeniem dopuszczalnego stężenia gazu w kotłowni,

- montaż i podłączenie przewodu powietrzno-spalinowego koncentrycznego fi.110/160 mm dla kotła gazowego włączonego w istniejący przewód kominowy,

-wykonanie nowych przewodów instalacji c.o. oraz zimnej wody  z montażem niezbędnej armatury w obrębie kotłowni wraz z włączeniem do istniejących obiegów,

- wykonanie nowej instalacji elektrycznej w kotłowni zgodnie z projektem budowlanym w tym: montaż rozdzielnicy kotłowni, wraz z jej zasilaniem, montaż WLZ, instalacji gniazdowej i oświetleniowej, instalacji sterowania i automatyki, aktywnego systemu bezpieczeństwa, szyny wyrównawczej.

2. Budynek socjalny na stadionie miejskim w Mirsku przy ul Mickiewicza 27

- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe,

- roboty remontowe przystosowujące pomieszczenie kotłowni gazowej do eksploatacji oraz standardów wymaganych przepisami w tym m.in. powiększenie istniejącego pomieszczenia kotłowni poprzez demontaż bramy stalowej w składzie opału, domurowanie ściany zewnętrznej i montaż drzwi wejściowych p.poż w pom. kotłowni, przebudowa istniejącej studni schładzającej z montażem pompy zatapialnej, wykonanie wpustu podłogowego z odprowadzeniem do instalacji kanalizacyjnej, naprawy i uzupełnienia tynków, wykonanie posadzki  oraz  okładzin ściennych z  płytek ceramicznych, roboty malarskie, montaż umywalki wraz z doprowadzeniem wody, wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej,

- montaż kotła gazowego wiszącego, jednofunkcyjnego, kondensacyjnego o mocy 90 kW,   pomp obiegowych, filtrów, zaworów, zabezpieczeń, sterowania. Wykonanie rozruchu technologicznego kotłowni.

- montaż dwóch podgrzewaczy c.w.u.  o pojemności 300 l każdy,

- wykonanie  instalacji gazowej wewnętrznej od szafki gazowej zlokalizowanej na ścianie zewnętrznej budynku, do kotła gazowego,

- montaż systemu zabezpieczającego przed przekroczeniem dopuszczalnego stężenia gazu w kotłowni,

- montaż i podłączenie przewodu powietrzno-spalinowego koncentrycznego fi.110/160 mm dla kotła gazowego włączonego w istniejący przewód kominowy,

-wykonanie nowych przewodów instalacji c.o. oraz cieplej i zimnej wody  z montażem niezbędnej armatury w obrębie kotłowni wraz z włączeniem do istniejących obiegów,

- wykonanie nowej instalacji elektrycznej w kotłowni zgodnie z projektem budowlanym w tym: montaż rozdzielnicy kotłowni, wraz z jej zasilaniem, montaż WLZ, instalacji gniazdowej i oświetleniowej, instalacji sterowania i automatyki, aktywnego systemu bezpieczeństwa, szyny wyrównawczej.

3. Przychodnia Zdrowia w Mirsku przy ul. Mickiewicza:

- wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej od szafki gazowej zlokalizowanej na ścianie zewnętrznej budynku, do odbiornika (palnika gazowego),

- wymiana palnika olejowego na palnik gazowy w istniejącym kotle BUDERUS G225 o mocy 64 kW,

- montaż instalacji detekcji awaryjnego wypływu gazu wraz z połączeniem zaworem elektromagnetycznym odcinającym oraz  sygnalizatorem świetlno-dźwiękowym.

Ponadto we wszystkich obiektach:

 wykonanie rozruchu istniejących instalacji c.o. wraz z odpowietrzeniem i regulacją, przygotowanie dokumentacji dla UDT, sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu protokołów z prób, badań i pomiarów instalacji elektrycznych i sanitarnych, sporządzenie protokołu odbioru przewodów kominowych i wentylacyjnych, wykonanie napraw budowlanych i malarskich w miejscach prowadzonych prac tj. zamurowania, uzupełnienia tynków lub zabudów, malowanie dwukrotne w kolorze nawiązującym do istniejącego,  wykonanie przejść przez przegrody budowlane pomiędzy strefami pożarowymi, usuniecie z terenu budowy materiałów z rozbiórek i demontaży oraz przekazanie ich dla podmiotu uprawnionego do odbioru i zagospodarowania odpadów za wyjątkiem pozyskanych elementów stalowych, które Wykonawca odwiezie do wskazanego przez Zamawiającego skupu złomu.

 Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i pomocniczo przedmiary robót opracowane  przez Biuro Projektów i Usług Budownictwa AJD Projekt z Leśnej. Dokumentacja projektowa obejmuje: projekty budowlane dla wszystkich kotłowni sporządzone w kwietniu 2019r.  Wszystkie roboty objęte zakresem umownym winny być wykonane zgodnie z w/w dokumentacją projektową.

4. Wymagania Zamawiającego:

4.1 Termin wykonania zamówienia Zadań nr I, II, III  - do 31.08.2020r. rozumiany jako potwierdzenie realizacji zadania na podstawie protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót z udziałem Stron .

4.2 Długość okresu gwarancji:  minimum 36 miesięcy , maximum  72 miesiące , liczony od daty odbioru końcowego robót. 

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) Nie podlegają wykluczeniu;

2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - NIE DOTYCZY,

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Posiadają polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak:

 dla Zadania nr I   -    200.000,00 zł.

 dla Zadania nr II   -    200.000,00 zł.

 dla Zadania nr III   -    200.000,00 zł.

a w przypadku:

 - złożenia przez jednego wykonawcę oferty na  dwa zadania - 400.000,00zł

 - złożenia przez jednego wykonawcę oferty na trzy zadania - 600.000,00zł

c) dokonają wpłaty wadium przetargowego  

   dla Zadania nr I w kwocie:      3.500,00 zł

    dla Zadania nr II w kwocie:    3.500,00 zł

    dla Zadania nr III w kwocie:    3.500,00 zł

d)zdolności technicznej lub zawodowej wykażą:

W zakresie Zadania Nr I :

 w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy realizację co najmniej jednej kotłowni gazowej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi  należyte jej wykonanie (poświadczenia lub inne dokumenty) oraz dysponowanie jedną osobą kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

W zakresie Zadania Nr II:

w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy realizację co najmniej jednej kotłowni gazowej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi  należyte jej wykonanie (poświadczenia lub inne dokumenty) oraz dysponowanie jedną osobą kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

W zakresie Zadania III :

w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy realizację co najmniej jednej kotłowni gazowej o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto, łącznie z dokumentami potwierdzającymi  należyte jej wykonanie (poświadczenia lub inne dokumenty) oraz dysponowanie jedną osobą kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 W zakresie zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby    osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania nr I, II,III wykonywały:

- na podstawie umowy o pracę i przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia roboty budowlane łącznie przez co najmniej 2 pracowników fizycznych (dwa etaty), zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy.

- Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć Wykaz zatrudnionych pracowników sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ. Nie spełnienie przez  Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu z  art. 29 ust. 3a ustawy PZP spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.

 

3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa powyżej zostanie spełniony  jeżeli  jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnia ww. warunek.

4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w  SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,

5) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

a)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

b)Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23.

6) Podstawy wykluczenia:

a)z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23.

b)Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PZP.

6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP należy przedłożyć:

a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,

b)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

c) potwierdzenie w formie oświadczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwoty określone na kwoty określone w pkt.5 ppkt 2b),

d)wykaz robót sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.5 ppkt 2d),

e)wykazu osób funkcyjnych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.5 ppkt 2d),

f)wykaz osób fizycznych zatrudnionych przy realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ w ilościach nie mniejszych jak określonych w pkt.5 ppkt 2e),

 

     Postępowanie przetargowe jest prowadzone z zastosowaniem procedury określonej w art.24aa ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843). Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia  dokumentów wymienionych  punktach c, d, e ,f . Nie spełnienie przez  Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu art. 25 ust. 1 ustawy PZP spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP.

2) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:

a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,

c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,

d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia wg. załącznik nr 2a) do SIWZ.

4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) oświadczenia że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności  wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

b) oświadczenia że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia  społeczne lub    zdrowotne lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie  z właściwym   organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub  grzywnami, w   szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu;

c)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

 Postępowanie przetargowe jest prowadzone z zastosowaniem procedury określonej w art.24aa ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843). Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia  dokumentów wymienionych  punktach  a  b . Nie spełnienie przez  Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu art. 25 ust. 1 ustawy PZP spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP. Oświadczenie wymienione w punkcie  c Wykonawca składa w terminie 3 dni od podania do wiadomości przez Zamawiającego:  kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

 W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).

5)  Inne dokumenty:

a) Formularz oferty.

b) Dowód wniesienia wadium.

c) Formularze gwarancji.

 6) Informacje dla wykonawców zagranicznych (jeśli dotyczy)

Wykonawcy zagraniczni zobowiązani są do przedstawienia odpowiednich dokumentów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r z dnia  27 lipca 2016r poz. 1126).

7. Wadium przetargowe – zamawiający wymaga wniesienia wadium :

dla Zadania nr 1 w kwocie:    3.500,00 zł

dla Zadania nr 2 w kwocie:     3.500,00 zł

dla Zadania nr 3 w kwocie:     3.500,00 zł

 Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP S.A. nr  58 1020 2124 0000 8102 0011 1468 z zaznaczeniem wpłaconej kwoty na poszczególne zadanie.

8. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

cena oferty brutto - 60 %,

długość okresu gwarancji - 40%,

9. Oferty sporządzone w języku polskim w zamkniętych kopertach z napisem: „Przebudowa istniejących kotłowni na kotłownie gazowe w budynkach użyteczności publicznej w Mirsku– Zadanie nr………..” - nie otwierać przed  05.06.2020r. godz. 12:30” należy składać w siedzibie lub wysłać na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 05.06.2020r.  do godz. 12:00.

10.Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.06.2020r. o godz. 12:30 w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowych oraz nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

16.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:    Dz. U. z 2019r. poz. 1843)  .

 17.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień sektorowych zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:  Dz. U. z 2019r. poz. 1843)  .

18.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Ewa Pachciarek – specjalista ds. remontów i  inwestycji, od poniedziałku do piątku w godz.  730 – 1530,  telefon 75 62 22 166, e-mail: remont@mirsk.pl                               

19.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 541331-N-2020 z dnia 19.05.2020r.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.05.2020r.
Dokument wytworzony przez: Specjalista ds. remontów i inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Pachciarek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 maja 2020 12:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Pachciarek
Ilość wyświetleń: 2029
05 czerwca 2020 13:39 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
05 czerwca 2020 13:39 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
05 czerwca 2020 13:39 (Ewa Pachciarek) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::